Rethymno Web News


Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

Rethymno Web News
Rethymno Web News
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Το Φαράγγι των Μύλων, μια εύκολη διαδρομή για την επόμενη εκδρομή σας!
Κάντε κλίκ στο παρακάτω link

H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; 2018-010

Πρόσφατα Θέματα
»  Τελεσίγραφο για σύνδεση ταμειακών και POS – Έρχονται πρόστιμα
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΠεμ Φεβ 08, 2024 10:56 pm από Admin

» Ερευνα-σοκ! Ο αργός «θάνατος» του Ελληνα αγρότη με οργανωμένο σχέδιο
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΤετ Φεβ 07, 2024 8:02 pm από Admin

» ΦΠΑ: Έρχεται η αυτόματη επιστροφή – Ποιους αφορά – Πότε θα ξεκινήσει
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΠεμ Φεβ 01, 2024 11:42 am από Admin

» Η γλώσσα των κουτσαβάκηδων (το λεξικό της μαγκιάς)
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΔευ Ιαν 29, 2024 8:39 pm από Admin

» Έρχεται νέο σύστημα με αυτόματες κατασχέσεις περιουσιακών στοιχείων για χρέη στην εφορία
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΔευ Ιαν 22, 2024 2:40 pm από Admin

» Ενημέρωση ιδιοκτητών δεσποζόμενων ζώων
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΤρι Ιαν 16, 2024 7:03 pm από Admin

» Πώς θα βρείτε τα «χαμένα» σας ένσημα πριν το 2002
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΠεμ Ιαν 11, 2024 8:24 pm από Admin

» Ο σεισμός-μαμούθ που ανύψωσε την Κρήτη και δημιούργησε τσουνάμι 12 μέτρων
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΤρι Ιαν 02, 2024 8:52 pm από Admin

» Για πρώτη φορά στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου επέμβαση ολικής αρθροπλαστικής με την πρωτοποριακή τεχνική της ρομποτική
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΠαρ Δεκ 29, 2023 8:41 pm από Admin

» Ανοίγει η πλατφόρμα εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του Δημοσίου – Δικαιολογητικά και προϋποθέσεις
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΠεμ Δεκ 28, 2023 9:38 pm από Admin

» Ελεύθεροι επαγγελματίες: Αυξάνονται οι εισφορές τους το 2024 - Τα νέα ποσά
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΤρι Δεκ 26, 2023 1:02 pm από Admin

» ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΚΥΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΣΙΜΠΗΜΑ ΤΣΙΜΠΟΥΡΙΟΥ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΠΡΟΛΗΨΟΥΜΕ;
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΔευ Δεκ 25, 2023 9:36 pm από Admin

» Δερματικα προβληματα – μυκητιαση, αλλεργικη δερματιτιδα, ψωρα σκυλου
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΔευ Δεκ 25, 2023 9:22 pm από Admin

» Λεϊσμανίωση (Καλαζάρ) : Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΔευ Δεκ 25, 2023 9:17 pm από Admin

» 35Ν: Η κρητική τσικουδιά του Ηλία Μελισσουργού με όνομα και ποιότητα
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΠεμ Δεκ 07, 2023 9:14 pm από Admin

» Γνωρίζατε ότι υπάρχουν ζωντανά ένζυμα στο μέλι
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΠεμ Νοε 02, 2023 10:17 pm από Admin

» Τρεις νέες – τούρμπο ποικιλίες ελιάς με αντοχή στην βερτιτσιλίωση
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΠεμ Σεπ 28, 2023 11:39 pm από Admin

» Νέα απόφαση του ΣτΕ βγάζει οριστικά εκτός δασικών χαρτών 7 εκατ. στρέμματα
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΠαρ Μάης 05, 2023 11:15 pm από Admin

» Ανοίγει η πλατφόρμα για τα «Φωτοβολταϊκά στη Στέγη
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΤρι Μάης 02, 2023 10:06 pm από Admin

» Πενταετής παραγραφή για τα χρέη στους ΟΤΑ
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΠαρ Απρ 14, 2023 9:35 pm από Admin

» ΕΣΠΑ: Τα 3 προγράμματα για να επενδύσουν οι αγρότες με κοινοτικό χρήμα
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΤετ Μαρ 29, 2023 12:20 pm από Admin

» «Φωτοβολταϊκά στη στέγη»: Βγήκε ο οδηγός του προγράμματος-Δικαιούχοι και προύποθέσεις (έγγραφο)
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΠεμ Μαρ 23, 2023 11:54 pm από Admin

»  Πως να φτιάξω μόνος μου θειασβέστιο;
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΚυρ Φεβ 19, 2023 7:37 pm από Admin

» Ένα κείμενο που πρέπει να διαβάσουν όλοι οι ελαιοκαλλιεργητές!
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΤρι Νοε 15, 2022 8:13 pm από Admin

»  Επιστήμονες από την Κρήτη ρίχνουν φως σε βακτήριο που πλήττει καλλιέργειες, όπως την ελιά και το αμπέλ
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΤρι Φεβ 08, 2022 12:00 pm από Admin

» Νομοπαρασκευαστική για τα κληροτεμάχια
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΠαρ Ιαν 21, 2022 9:00 pm από Admin

» Πες μου πού είναι το χωράφι σου, να σου πω τι θα φυτέψεις
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΤρι Ιαν 04, 2022 7:05 pm από Admin

» Κρητικά λουκάνικα ξιδάτα
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΠαρ Δεκ 24, 2021 8:39 pm από Admin

» Ντουκιάνι: Ο ιερός χώρος των παλιών Κρητικών
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΚυρ Νοε 14, 2021 8:47 pm από Admin

» Το μπόλιασμα (κέντρωμα) των δέντρων. Οι τρόποι και πότε γίνεται
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΚυρ Οκτ 24, 2021 9:33 am από Admin

RETHYMNO LIVE
ΕΛΛΗΝΑΣ... Ο ΑΕΤΟΣ!

ΡΕΘΥΜΝΟ
Crete-Guns
ΤΑ ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ
Οι ξενες επεμβασεις στην Ελλαδα 1821-1974

Οι ξενες επεμβασεις στην Ελλαδα 1821-1974

Ο τίτλος μου περιεχόμενα σελίδας
Τροφοδοσία RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Mili-Gorge-Tavern

H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού;

Πήγαινε κάτω

H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; Empty H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού;

Δημοσίευση από Admin Τετ Δεκ 09, 2015 9:51 pm

09.12.2015

H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; 009e0adcb6cc33042e5312c1c70bf893_XL
Γράφει o Γιώργος Π. Τσάμπρας

Ίσως κάποτε, κάποιοι που θα μελετήσουν αποστασιοποιημένα και προσεκτικά τη φωνή και τα τραγούδια που έχει πει, να έχουν ερωτηματικά για τον μουσικό, κοινωνικό, αισθητικό, ακόμα και …εμπορικό ρατσισμό που κρύβει – ή μαρτυρά - η περίπτωσή της… Ακόμα και με το δεδομένο ότι κινήθηκε μέσα σ’ ένα πλαίσιο όπου οι καλλιτεχνικοί και οι εποχιακοί συμβιβασμοί, έχουν κεντρικό ρόλο. Η Φωτεινή Μαυράκη… Που ξεκίνησε – λέει - την πορεία της το 1962. Ως ηθοποιός, παίζοντας ένα μικρό ρολάκι στο … «Αμέρικα Αμέρικα» του Ηλία Καζάν. Υπερηφανευόταν ότι ο σκηνοθέτης διάλεξε αυτήν κι άλλες τρείς, από 500 κοπέλες που του έστειλε το Σωματείο Κομπάρσων Κινηματογράφου. Είχε γραφτεί εκεί - 15 μόλις χρονών - προσδοκώντας να συμβάλλει έτσι στα οικονομικά της οικογένειάς της, Φτωχή οικογένεια που μετρούσε οχτώ παιδιά... Δεν προχώρησε έτσι… Τελικά, ο – στιχουργός και …κουρέας – Μιχάλης Αλεξάκης, την άκουσε να τραγουδά και ηχογράφησε μαζί της, ένα τραγούδι που υπέγραφε ο ίδιος, με μουσική του Κώστα Καρουσάκη. «Μη φύγεις για την ξενιτιά»… Ο Καρουσάκης και ο Αλεξάκης έπεισαν τον Δημήτρη Πολίτη να δημιουργήσει την εταιρία δίσκων «Πολυφών». Είναι μια εποχή που η δισκογραφική αγορά «ανοίγει»...

Στην «Πολυφών» λοιπόν – μέσα από την οποία αργότερα αναδείχτηκαν ή ξεκίνησαν κι άλλοι γνωστοί λαϊκοί τραγουδιστές - η Φωτεινή Μαυράκη έγινε για χρόνια, το πρώτο γυναικείο όνομα… 1967 – εποχή που κυριαρχούσαν οι δίσκοι 45 στροφών : « Μικροί μεγάλοι, πλούσιοι και φτωχοί /χρωστάμε όλοι, στο χάρο μιά ψυχή/ Μουσαφιραίοι είμαστε, στο χώμα που πατάμε / απ' το μηδέν προήρθαμε και στο μηδέν θα πάμε». Το τραγούδι του Βαγγέλη Ατραίδη, το ζήλεψε ο Στέλιος Καζαντζίδης – αλλά τελικά, έμελλε να γίνει η πρώτη μεγάλη επιτυχία για την νεαρή – κάπου 20-21 χρονών ήταν, όταν το τραγούδησε - Φωτεινή Μαυράκη. Αργότερα, ο Ατραίδης θα γράψει για τον Καζαντζίδη το «Άλλος πατάει στα χαλιά / και άλλος στα σανίδια / μόνο στο θάνατο μπροστά / τα πάντα είναι ίδια» και ο Καζαντζίδης θα γίνει ένας από τους πιο ένθερμους υποστηριχτές της φωνής και της έκφρασης της Φωτεινής Μαυράκη… Καθώς ξεκινά η δεκαετία του ’70 και καθιερώνονται οι μεγάλοι δίσκοι βινυλίου, θ’ αρχίζει να κυκλοφορεί μια σειρά από τέτοιους – έστω κι αν οι επιτυχίες μέσα απ’ αυτούς, κυκλοφορούν παράλληλα σε 45άρια και τροφοδοτούν τα εξαιρετικά διαδεδομένα ακόμα τζουκ μποξ. Από το 1970 μέχρι το 1984, θα κάνει 14 μεγάλους δίσκους όπου είναι η μόνη ή η βασική ερμηνεύτρια… Με τη σειρά που θα τους τραγουδήσει, περιλαμβάνουν τραγούδια του Βαγγέλη Ατραίδη, του Οδυσσέα Μοσχονά, του Στέφανου Βαρτάνη, του Θύμιου Στουραίτη, του Χρήστου Νικολόπουλου, του Τάκη Σούκα, του Κώστα Σούκα, του Γιώργου Κονιτόπουλου, του Μπάμπη Μπακάλη, του Τάκη Λαβίδα – ολόκληρος δίσκος το 1974 - του Γιώργου Μουζάκη με στίχους του Κώστα Κοφινιώτη – δίσκος με αναφορά στην «Προσφυγιά», επίσης το 1974 – του Μίμη Πλέσσα, του Θόδωρου Δερβενιώτη – ολόκληρος δίσκος το 1975 – του Βασίλη Βασιλειάδη - ολόκληρος δίσκος το 1975 – του Νάκη Πετρίδη και κάποιων ακόμα… Θα υπηρετήσει ένα λαϊκό τραγούδι «βαρύ», τόσο σε ότι αφορά την ανατολίτικη καταγωγή του, όσο και σε ότι αφορά τις αναφορές του - η φτώχεια, η εγκατάλειψη, η πίκρα στη ζωή και στον έρωτα, μια μελαγχολική φιλοσοφική διάθεση και ο λυγμός που κυριαρχεί ακόμα και στο γλέντι, είναι τα βασικά του θέματα. Και ξεκινώντας από το Πέραμα, θα περάσει τα περισσότερα χρόνια της σε κέντρα της Θηβών – κορυφαίο ανάμεσά τους η «Λουζιτάνια» - και λιγώτερο στην παλιά παραλία του Μοσχάτου ( «Φαληρικόν» κλπ ) .



Ο χαρακτηριστικός λυγμός της, θα σημαδέψει τόσο τραγούδια του πάθους όσο και τραγούδια του γλεντιού… Ζεϊμπέκικα, Τσιφτετέλια, ακόμα και αμανέδες – είναι από τις λίγες φωνές που ηχογραφούν και υπερασπίζονται τέτοιους αυτά τα χρόνια… Το ρεπερτόριο αυτό, θα κάνει θραύση στα τζουκ μποξ και τους ερασιτεχνικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς που κυριαρχούν τότε, αλλά δεν θα έχει καμιά θέση στην «επίσημη» ραδιοφωνία και τηλεόραση – εδώ υπήρχε πάντα μια προτίμηση στα πιο «ελαφρά» ακούσματα – αν όχι και στις κυκλοφορίες συγκεκριμένων μεγάλων εταιριών… Μόνο μια εποχή, καθώς τελειώνει η δεκαετία του ’70, κάποιες μικρότερες δισκογραφικές εταιρίες θα αποκτήσουν περισσότερες διαφημιστικές εκπομπές στο ραδιόφωνο – αλλά λίγα χρόνια μετά, οι εκπομπές αυτές θα καταργηθούν… Τον κινηματογράφο θα τον προλάβει στη δύση του και στην πιο «φτηνή» εκδοχή του… Έχουμε ανακαλύψει μόνο την εμφάνισή της, σε μια από τις κωμωδίες των αρχών του ’70, με πρωταγωνιστή τον Τάσο Γιαννόπουλο ( 1931 – 1977 ), γνωστό ηθοποιό και μίμο εκείνων των χρόνων. Η ταινία λέγεται «Το πιο γρήγορο μπουζούκι» ( 1973 ). Σ αυτήν, η Μαυράκη εμφανίζεται να τραγουδά ( πλέι μπακ ) το «Όλοι με κατακρίνουν» του Χρήστου Νικολόπουλου και το «Χίλιες φωτιές» του Γιάννη Βασιλόπουλου ( πίσω από το όνομα του, κρύβεται συνήθως ως δημιουργός ο Βαγγέλης Ατραίδης ) – δυο τραγούδια από τον 4ο δίσκο της. Και καθώς ξεκινά η δεκαετία του ’80, θα αποσυρθεί διακριτικά, για οικογενειακούς μάλλον λόγους.

Θυμάμαι τον παραγωγό της δισκογραφικής εταιρίας που την ανέδειξε – και τής έμεινε πιστή ως το τέλος – να μου λέει με στεναχώρια, αρκετά χρόνια μετά : « Είναι από τις περιπτώσεις τραγουδιστών που χάθηκαν γιατί οι ίδιοι το διάλεξαν… Αν συνέχιζε η Φωτεινή Μαυράκη, αμφιβάλλω αν θα υπήρχαν κάποιοι άλλοι σήμερα. Αλλά εκείνη παντρεύτηκε, έκανε παιδιά, μεγάλωσε τα παιδιά της, έλειψε χρόνια στην Αμερική…». Στα χρόνια του ’90, θα κάνει λίγες μόνο εμφανίσεις και γύρω στα 1995 θα σταματήσει οριστικά. Μόνο στις αρχές του 2000, θα ηχογραφήσει εκ νέου κάποιες από τις παλιές επιτυχίες της… Έτσι κι αλλιώς, το μουσικό και κοινωνικό λάιφ στάιλ, που έχει επιβληθεί από τα ιδιωτικά πλέον μέσα ενημέρωσης, δεν σηκώνει τέτοιες φιγούρες και τέτοια ακούσματα…
Ο νεοπλουτισμός της εποχής, αντιμετωπίζει ακόμα και τον Καζαντζίδη ως γραφικό, όταν επιμένει να τραγουδάει για τα «δύσκολα χρόνια» που έφυγαν ( ή και γι αυτά που «έρχονται» ).



Μέσα στη πλατιά δημοσιότητα αυτών των χρόνων, μόνο ένα δισέλιδο που γράφει το 2010, στο περιοδικό «Λαϊκό τραγούδι», ο Γιώργος Αθιτάκης, θα περιγράφει την πορεία της… Όταν περίπου τότε, θα της τηλεφωνήσω και θα της ζητήσω να έρθει στο ραδιόφωνο για να παρουσιάσουμε σε μια σειρά εκπομπών τη δουλειά της, θα μου πει ότι «δεν είναι πια ευχάριστο θέαμα» και ότι «τα έχει εγκαταλείψει χρόνια και δεν θέλει να επιστρέψει». Ύστερα θα ‘ρθουν τα δημοσιεύματα για την κλονισμένη υγεία και τα άσχημα οικονομικά της ( 2012 )… Και στα τέλη του 2014, θα δημοσιευτεί ο …θάνατός της, κάπου στην Κομοτηνή – είδηση που τελικά θα διαψευστεί. Η Φωτεινή Μαυράκη, θα φύγει τελικά στις 4 Νοέμβρη φέτος, και θα ταφεί στο Τρίτο Νεκροταφείο.

Ήταν μια από εκείνες τις περιπτώσεις που την πορεία της, δεν την κατέγραψαν τα «μέσα» - ο τύπος, το ραδιόφωνο και η τηλεόραση… Από την ιστορία της, λείπουν αρκετά ιστορικά στοιχεία – δεν είναι βέβαια η μόνη τέτοια περίπτωση… Όσοι αγάπησαν εκείνη και τα τραγούδια της τελικά, αυτό έγινε μέσα από την δισκογραφία και το πατάρι… Φτάνουμε πάντως στην εποχή του διαδικτύου, όπου κάποια τραγούδια με τη φωνή της έχουν έναν μεγάλο αριθμό χτυπημάτων… Και οι δίσκοι της, επανεκδόθηκαν λίγα χρόνια πριν, δυό – δυο σε εφτά ψηφιακούς δίσκους, από την εταιρία που πια έχει αγοράσει τα δικαιώματα…
Δεν ήθελα να κάνω ένα αποχαιρετιστήριο κείμενο… Δεν θέλω ούτε να «πλειοδοτήσω» σε θετικούς χαρακτηρισμούς για εκείνη – δεν είναι εκεί το θέμα… Γι αυτό και θα τελειώσω όπως άρχισα: Ίσως ξανακούγοντας αυτούς τους δίσκους κάποιοι, κάποτε, να αναρωτηθούν για τη θέση που έχει ο μουσικός, κοινωνικός, αισθητικός ακόμα και εμπορικός ρατσισμός – στην «επίσημη» ιστορία του Ελληνικού Πολιτισμού. Η για το πόσο κάποιες φορές η επίκληση συγκεκριμένων «αισθητικών» κανόνων, δεν κρύβει άλλο από ρατσισμό και παρωπίδες… Μέχρι να γίνουν αποδεκτά όλα αυτά βέβαια, οι «θεοί» των «μέσων» και η έκφραση των ανθρώπων, δεν θα συμπίπτουν απαραίτητα…

Πηγή: www.musicpaper.gr

Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1498
Ημερομηνία εγγραφής : 31/07/2013

https://rethymno.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα
» Η Αριστερή Κυβέρνηση (του ΣΥΡΙΖΑ) και γιατί θα έπρεπε να επιλέξει το Δημοψήφισμα στο Σκοπιανό Ζήτημα
» Τι να κανετε σε περιπτωση κατασχεσης,Μισθου,Συνταξης.Επιδοματος.
» Το άυλο προστατευόμενο αγαθό των ιστορικών τόπων: H περίπτωση της Κανδάνου
» «Σε περίπτωση που δεν πεθάνω»: Το συγκλονιστικό μήνυμα της Ελλάδας προς την Ευρώπη (Video)
» ΔΗΜ.ΑΝΤΩΝΙΟΥ: ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΝΟΜΕΡΟΥΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ: ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ?

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης