How to get to Mili Gorge Tavern in Rethymno by bus?
https://moovitapp.com/index/en/public_transit-Mili_Gorge_Tavern-Rethimno-site_131903692-5638?fbclid=IwY2xjawGl9p9leHRuA2FlbQIxMQABHYpdLIxA8yQcWLAE_jmNAHzPaFPlT4YWY6kyZY3-Z0YJ60WlZoJtiFRh7Q_aem_BCiAEl-_nWR4XN38a3corg
How to get to Mili Gorge Tavern in Rethymno by bus? |
Πρόσφατα Θέματα
Το Φαράγγι των Μύλων, μια εύκολη διαδρομή για την επόμενη εκδρομή σας!
Κάντε κλίκ στο παρακάτω link
RETHYMNO LIVE
ΕΛΛΗΝΑΣ... Ο ΑΕΤΟΣ!
ΡΕΘΥΜΝΟ
Crete-Guns
ΤΑ ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ
Mili-Gorge-Tavern
" />ΠΝΟ – Σχετικά με κατάργηση του ναυτικού φυλλαδίου και του ναυτολογίου του πλοίου, και την πλήρη εξίσωση του ναυτεργάτη με τους μισθωτούς της ξηράς
Σελίδα 1 από 1
ΠΝΟ – Σχετικά με κατάργηση του ναυτικού φυλλαδίου και του ναυτολογίου του πλοίου, και την πλήρη εξίσωση του ναυτεργάτη με τους μισθωτούς της ξηράς
08.06.2016
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας κατά σημερινή συνεδρίασή της αφού ενημερώθηκε από την ηγεσία του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου για την πορεία των επαφών και συζητήσεων της με το Υπουργείο Εργασίας σχετικά με εφαρμογή των διατάξεων του πρόσφατα ψηφισθέντος νόμου για το ασφαλιστικό, και μετά από πολύωρη και ενδελεχή συζήτηση επί των τεθέντων θεμάτων, διαπίστωσε για άλλη μία φορά ότι Κυβέρνηση και Δανειστές, προσπαθούν, με αυθαίρετες και καινοφανείς ερμηνείες των σχετικών διατάξεων του νόμου, να επιφέρουν το τελειωτικό και καίριο πλήγμα σε βάρος της ναυτικής εργασίας και των Ελλήνων Ναυτεργατών, εν ενεργεία και συνταξιούχων, με αποκορύφωμα την κατάργηση αυτού τούτου του ναυτικού φυλλαδίου και του ναυτολογίου του πλοίου, και την πλήρη εξίσωση του ναυτεργάτη με τους μισθωτούς της ξηράς.
Όλο το χρονικό διάστημα από την αρχική εμφάνιση του άνω νομοσχεδίου από τον Υπουργό Εργασίας μέχρι και την εισαγωγή τού για ψήφιση στην Βουλή, η ΠΝΟ παράλληλα με τις δυναμικές της κινητοποιήσεις, με πλείστα όσα έγγραφα της και παρεμβάσεις στους αρμοδίους, τόνιζε και επισήμανε όλες τις δυσμενέστατες επιπτώσεις του εν θέματι νομοσχεδίου, και ήδη νόμου 4387/2016, για τους Έλληνες ναυτεργάτες, αναδεικνύοντας τις πραγματικές και ολέθριες συνέπειες για την απασχόληση και συνταξιοδότηση των συναδέλφων μας, με την ταυτόχρονη ισοπέδωση των συνταγματικά και με διεθνείς συμβάσεις κατοχυρωμένων δικαιωμάτων μας.
Και δυστυχώς πλήρως επαληθεύτηκαν οι επισημάνσεις μας αφού Κυβέρνηση και Τρόικα «αγνοώντας» και μην λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαίτερη φύση του ναυτικού επαγγέλματος και της ναυτικής εργασίας, η οποία εν πολλοίς προστατεύεται και ρυθμίζεται με ιδιαίτερες διεθνείς συμβάσεις, τις οποίες έχει επικυρώσει η Χώρας μας, και υπερισχύουν κάθε άλλου εσωτερικού νόμου, επιδιώκουν να εξισώσουν, αυθαίρετα και αντισυνταγματικά αλλά και ενάντια στα διεθνώς κρατούντα, την ναυτική εργασία και την συνεχή 24ωρη απασχόληση στην θάλασσα με την πενθήμερη και οκτάωρη εργασία στην ξηρά.
Δυστυχώς, διαπιστώνουμε για άλλη μια φορά ότι συνεχίζεται, με πολύ σκληρότερο τρόπο, η βάρβαρη και ανελέητη επίθεση σε βάρος του κλάδου μας και γιγαντώνεται ακόμη περισσότερο η χιονοστιβάδα των αντεργατικών μέτρων και πολιτικών, που λήφθηκαν σε βάρος της ναυτεργασίας με τα δύο προηγούμενα μνημόνια, με τις συνεχείς μειώσεις στις συνθέσεις των πληρωμάτων, οι οποίες και έχουν φθάσει σε δραματικά και επικίνδυνα όρια, με την εξουθένωση των όσων έχουν απομείνει, χάριν της «ανταγωνιστικότητας», με την συνεχή παραβίαση της υφιστάμενης νομοθεσίας, με την επί μήνες μη πληρωμή των δεδουλευμένων κοκ.
Όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ενώσεως αλλά και όλων των ανεπτυγμένων κρατών παγκοσμίως, αναγνωρίζοντας πλήρως την ιδιομορφία του ναυτικού επαγγέλματος, έχουν ιδιαίτερους φορείς οι οποίοι και ασχολούνται με τα κοινωνικοασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά θέματα των ναυτεργατών τους.
ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ είναι η απάντηση που αρμόζει στις νέες επιχειρούμενες ενέργειες σε βάρος των Ελλήνων ναυτεργατών, αφού με αυτές, στην ουσία, επιδιώκεται η πλήρης εξαφάνιση του Έλληνα Ναυτικού και η αντικατάσταση του με χαμηλόμισθους υπηκόους τρίτων χωρών με σημαίες ευκαιρίας.
Δεν γνωρίζουν οι «αρμόδιοι» του Υπουργείου Εργασίας ότι η ασφάλεια των πλοίων, των δρομολογίων, των επιβατών και του πληρώματος είναι και πρέπει να είναι υπεράνω κάθε πνεύματος επιχειρηματικής κερδοσκοπίας και δεν πρέπει για κανένα λόγο να θυσιάζεται στο βωμό της οποιοσδήποτε σκοπιμότητας;
Οι Έλληνες Ναυτεργάτες δεν θα ανεχθούν καμιά περαιτέρω μείωση και υποβάθμιση των κοινωνικοασφαλιστικών τους δικαιωμάτων και θα αγωνιστούν τόσο για την αποτροπή της διάλυσης του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου όσο και για την επανάκτηση των προ μνημονίων δικαιωμάτων τους, τα οποία και κατέκτησαν με σκληρούς αγώνες, παλεύοντας με τις τρικυμίες και τα κύματα.
Η ΠΝΟ δηλώνει και υπογραμμίζει ξεκάθαρα προς κάθε κατεύθυνση ότι θα συνεχίσει, θα εντείνει και θα κλιμακώσει τον αγώνα της για την διασφάλιση των θεμελιωδών δικαιωμάτων των Ελλήνων ναυτεργατών, εν ενεργεία και συνταξιούχων, και μέχρι την τελική εξαίρεση τους από τις επίμαχες διατάξεις του Νόμου Κατρούγκαλου.
Ταυτόχρονα καλεί τους Έλληνες ναυτεργάτες να είναι πανέτοιμοι για δυναμικές απεργιακές κινητοποιήσεις στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας κατά σημερινή συνεδρίασή της αφού ενημερώθηκε από την ηγεσία του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου για την πορεία των επαφών και συζητήσεων της με το Υπουργείο Εργασίας σχετικά με εφαρμογή των διατάξεων του πρόσφατα ψηφισθέντος νόμου για το ασφαλιστικό, και μετά από πολύωρη και ενδελεχή συζήτηση επί των τεθέντων θεμάτων, διαπίστωσε για άλλη μία φορά ότι Κυβέρνηση και Δανειστές, προσπαθούν, με αυθαίρετες και καινοφανείς ερμηνείες των σχετικών διατάξεων του νόμου, να επιφέρουν το τελειωτικό και καίριο πλήγμα σε βάρος της ναυτικής εργασίας και των Ελλήνων Ναυτεργατών, εν ενεργεία και συνταξιούχων, με αποκορύφωμα την κατάργηση αυτού τούτου του ναυτικού φυλλαδίου και του ναυτολογίου του πλοίου, και την πλήρη εξίσωση του ναυτεργάτη με τους μισθωτούς της ξηράς.
Όλο το χρονικό διάστημα από την αρχική εμφάνιση του άνω νομοσχεδίου από τον Υπουργό Εργασίας μέχρι και την εισαγωγή τού για ψήφιση στην Βουλή, η ΠΝΟ παράλληλα με τις δυναμικές της κινητοποιήσεις, με πλείστα όσα έγγραφα της και παρεμβάσεις στους αρμοδίους, τόνιζε και επισήμανε όλες τις δυσμενέστατες επιπτώσεις του εν θέματι νομοσχεδίου, και ήδη νόμου 4387/2016, για τους Έλληνες ναυτεργάτες, αναδεικνύοντας τις πραγματικές και ολέθριες συνέπειες για την απασχόληση και συνταξιοδότηση των συναδέλφων μας, με την ταυτόχρονη ισοπέδωση των συνταγματικά και με διεθνείς συμβάσεις κατοχυρωμένων δικαιωμάτων μας.
Και δυστυχώς πλήρως επαληθεύτηκαν οι επισημάνσεις μας αφού Κυβέρνηση και Τρόικα «αγνοώντας» και μην λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαίτερη φύση του ναυτικού επαγγέλματος και της ναυτικής εργασίας, η οποία εν πολλοίς προστατεύεται και ρυθμίζεται με ιδιαίτερες διεθνείς συμβάσεις, τις οποίες έχει επικυρώσει η Χώρας μας, και υπερισχύουν κάθε άλλου εσωτερικού νόμου, επιδιώκουν να εξισώσουν, αυθαίρετα και αντισυνταγματικά αλλά και ενάντια στα διεθνώς κρατούντα, την ναυτική εργασία και την συνεχή 24ωρη απασχόληση στην θάλασσα με την πενθήμερη και οκτάωρη εργασία στην ξηρά.
Δυστυχώς, διαπιστώνουμε για άλλη μια φορά ότι συνεχίζεται, με πολύ σκληρότερο τρόπο, η βάρβαρη και ανελέητη επίθεση σε βάρος του κλάδου μας και γιγαντώνεται ακόμη περισσότερο η χιονοστιβάδα των αντεργατικών μέτρων και πολιτικών, που λήφθηκαν σε βάρος της ναυτεργασίας με τα δύο προηγούμενα μνημόνια, με τις συνεχείς μειώσεις στις συνθέσεις των πληρωμάτων, οι οποίες και έχουν φθάσει σε δραματικά και επικίνδυνα όρια, με την εξουθένωση των όσων έχουν απομείνει, χάριν της «ανταγωνιστικότητας», με την συνεχή παραβίαση της υφιστάμενης νομοθεσίας, με την επί μήνες μη πληρωμή των δεδουλευμένων κοκ.
Όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ενώσεως αλλά και όλων των ανεπτυγμένων κρατών παγκοσμίως, αναγνωρίζοντας πλήρως την ιδιομορφία του ναυτικού επαγγέλματος, έχουν ιδιαίτερους φορείς οι οποίοι και ασχολούνται με τα κοινωνικοασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά θέματα των ναυτεργατών τους.
ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ είναι η απάντηση που αρμόζει στις νέες επιχειρούμενες ενέργειες σε βάρος των Ελλήνων ναυτεργατών, αφού με αυτές, στην ουσία, επιδιώκεται η πλήρης εξαφάνιση του Έλληνα Ναυτικού και η αντικατάσταση του με χαμηλόμισθους υπηκόους τρίτων χωρών με σημαίες ευκαιρίας.
Δεν γνωρίζουν οι «αρμόδιοι» του Υπουργείου Εργασίας ότι η ασφάλεια των πλοίων, των δρομολογίων, των επιβατών και του πληρώματος είναι και πρέπει να είναι υπεράνω κάθε πνεύματος επιχειρηματικής κερδοσκοπίας και δεν πρέπει για κανένα λόγο να θυσιάζεται στο βωμό της οποιοσδήποτε σκοπιμότητας;
Οι Έλληνες Ναυτεργάτες δεν θα ανεχθούν καμιά περαιτέρω μείωση και υποβάθμιση των κοινωνικοασφαλιστικών τους δικαιωμάτων και θα αγωνιστούν τόσο για την αποτροπή της διάλυσης του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου όσο και για την επανάκτηση των προ μνημονίων δικαιωμάτων τους, τα οποία και κατέκτησαν με σκληρούς αγώνες, παλεύοντας με τις τρικυμίες και τα κύματα.
Η ΠΝΟ δηλώνει και υπογραμμίζει ξεκάθαρα προς κάθε κατεύθυνση ότι θα συνεχίσει, θα εντείνει και θα κλιμακώσει τον αγώνα της για την διασφάλιση των θεμελιωδών δικαιωμάτων των Ελλήνων ναυτεργατών, εν ενεργεία και συνταξιούχων, και μέχρι την τελική εξαίρεση τους από τις επίμαχες διατάξεις του Νόμου Κατρούγκαλου.
Ταυτόχρονα καλεί τους Έλληνες ναυτεργάτες να είναι πανέτοιμοι για δυναμικές απεργιακές κινητοποιήσεις στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
Παρόμοια θέματα
» Οδηγούν τους ιδιοκτήτες να πουλήσουν τα ακίνητα τους για να πληρώσουν τους φόρους
» Το ναυάγιο του πλοίου «Ηράκλειο» στη Φαλκονέρα
» To σχέδιο γενοκτονίας των Ελλήνων μέσω του ευρώ .
» Κωδικός "Κυβέρνηση εθνικής ενότητας" - Η συνωμοσία του Βερολίνου σε πλήρη εξέλιξη
» ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΜΙΧΕΛΑΚΗ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ E.N.D
» Το ναυάγιο του πλοίου «Ηράκλειο» στη Φαλκονέρα
» To σχέδιο γενοκτονίας των Ελλήνων μέσω του ευρώ .
» Κωδικός "Κυβέρνηση εθνικής ενότητας" - Η συνωμοσία του Βερολίνου σε πλήρη εξέλιξη
» ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΜΙΧΕΛΑΚΗ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ E.N.D
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Κυρ Νοε 17, 2024 6:14 pm από Admin
» Οι επιστήμονες άνοιξαν τελικά τον τάφο του Γολιάθ μετά από χιλιάδες χρόνια και ανακάλυψαν εξαιρετικά συγκλονιστικά μυστικά που έχουν αφήσει όλους πολύ μπερδεμένους.
Σαβ Νοε 16, 2024 8:19 pm από Admin
» Κτηματολόγιο: Τι θα γίνει με όσους δεν υποβάλουν δήλωση
Πεμ Οκτ 31, 2024 6:54 pm από Admin
» Κτηματολόγιο: Παράταση της προθεσμίας διορθώσεων, καταληκτική η ημερομηνία δηλώσεων
Δευ Οκτ 28, 2024 9:15 am από Admin
» Ακίνητα: Έτσι μετατρέπονται τα ακίνητα από “αγνώστου” ιδιοκτήτη σε “γνωστού”-Τι είπε ο Κυρανάκης για τις μεταβιβάσεις
Πεμ Οκτ 10, 2024 8:40 pm από Admin
» Σωτήρης Γκεκόπουλος:Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ
Τρι Αυγ 27, 2024 11:59 pm από Admin
» Φαράγγι Μύλων-Ρέθυμνο
Τετ Ιουν 26, 2024 8:52 pm από Admin
» Γκαρσόνια της Ευρώπης: Η Ελλάδα έγινε ακριβώς αυτό που είχαν «προφητέψει
Κυρ Ιουν 23, 2024 10:27 am από Admin
» «Στα κάγκελα» χιλιάδες επαγγελματίες για τα POS!
Τετ Ιουν 05, 2024 10:19 pm από Admin
» Τραγωδία στο Ρέθυμνο: Νεκρός ο τουρίστας στο Φαράγγι τον Μύλων
Τετ Ιουν 05, 2024 10:08 pm από Admin
» Εφορία: Θα σε ελέγχει ακόμα κι όταν χρησιμοποιείς το κινητό σου – Δείτε τι κάνουν
Κυρ Ιουν 02, 2024 10:06 pm από Admin
» Τέλος η οδήγηση για τους 70χρονους – Τι αλλάζει στους μεγαλύτερους οδηγούς
Κυρ Μάης 12, 2024 10:18 pm από Admin
» Τι απέγινε ο Λάζαρος, αφού τον ανέστησε ο Χριστός
Κυρ Απρ 28, 2024 10:54 pm από Admin
» Τελεσίγραφο για σύνδεση ταμειακών και POS – Έρχονται πρόστιμα
Πεμ Φεβ 08, 2024 10:56 pm από Admin
» Ερευνα-σοκ! Ο αργός «θάνατος» του Ελληνα αγρότη με οργανωμένο σχέδιο
Τετ Φεβ 07, 2024 8:02 pm από Admin
» ΦΠΑ: Έρχεται η αυτόματη επιστροφή – Ποιους αφορά – Πότε θα ξεκινήσει
Πεμ Φεβ 01, 2024 11:42 am από Admin
» Η γλώσσα των κουτσαβάκηδων (το λεξικό της μαγκιάς)
Δευ Ιαν 29, 2024 8:39 pm από Admin
» Έρχεται νέο σύστημα με αυτόματες κατασχέσεις περιουσιακών στοιχείων για χρέη στην εφορία
Δευ Ιαν 22, 2024 2:40 pm από Admin
» Ενημέρωση ιδιοκτητών δεσποζόμενων ζώων
Τρι Ιαν 16, 2024 7:03 pm από Admin
» Πώς θα βρείτε τα «χαμένα» σας ένσημα πριν το 2002
Πεμ Ιαν 11, 2024 8:24 pm από Admin
» Ο σεισμός-μαμούθ που ανύψωσε την Κρήτη και δημιούργησε τσουνάμι 12 μέτρων
Τρι Ιαν 02, 2024 8:52 pm από Admin
» Για πρώτη φορά στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου επέμβαση ολικής αρθροπλαστικής με την πρωτοποριακή τεχνική της ρομποτική
Παρ Δεκ 29, 2023 8:41 pm από Admin
» Ανοίγει η πλατφόρμα εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του Δημοσίου – Δικαιολογητικά και προϋποθέσεις
Πεμ Δεκ 28, 2023 9:38 pm από Admin
» Ελεύθεροι επαγγελματίες: Αυξάνονται οι εισφορές τους το 2024 - Τα νέα ποσά
Τρι Δεκ 26, 2023 1:02 pm από Admin
» ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΚΥΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΣΙΜΠΗΜΑ ΤΣΙΜΠΟΥΡΙΟΥ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΠΡΟΛΗΨΟΥΜΕ;
Δευ Δεκ 25, 2023 9:36 pm από Admin
» Δερματικα προβληματα – μυκητιαση, αλλεργικη δερματιτιδα, ψωρα σκυλου
Δευ Δεκ 25, 2023 9:22 pm από Admin
» Λεϊσμανίωση (Καλαζάρ) : Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε
Δευ Δεκ 25, 2023 9:17 pm από Admin
» 35Ν: Η κρητική τσικουδιά του Ηλία Μελισσουργού με όνομα και ποιότητα
Πεμ Δεκ 07, 2023 9:14 pm από Admin
» Γνωρίζατε ότι υπάρχουν ζωντανά ένζυμα στο μέλι
Πεμ Νοε 02, 2023 10:17 pm από Admin
» Τρεις νέες – τούρμπο ποικιλίες ελιάς με αντοχή στην βερτιτσιλίωση
Πεμ Σεπ 28, 2023 11:39 pm από Admin