How to get to Mili Gorge Tavern in Rethymno by bus?
https://moovitapp.com/index/en/public_transit-Mili_Gorge_Tavern-Rethimno-site_131903692-5638?fbclid=IwY2xjawGl9p9leHRuA2FlbQIxMQABHYpdLIxA8yQcWLAE_jmNAHzPaFPlT4YWY6kyZY3-Z0YJ60WlZoJtiFRh7Q_aem_BCiAEl-_nWR4XN38a3corg
How to get to Mili Gorge Tavern in Rethymno by bus? |
Πρόσφατα Θέματα
Το Φαράγγι των Μύλων, μια εύκολη διαδρομή για την επόμενη εκδρομή σας!
Κάντε κλίκ στο παρακάτω link
RETHYMNO LIVE
ΕΛΛΗΝΑΣ... Ο ΑΕΤΟΣ!
ΡΕΘΥΜΝΟ
Crete-Guns
ΤΑ ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ
Mili-Gorge-Tavern
" />«Με ενοχλούν τρεις εισπρακτικές για μια οφειλή. Πώς θα αμυνθώ;»
Σελίδα 1 από 1
«Με ενοχλούν τρεις εισπρακτικές για μια οφειλή. Πώς θα αμυνθώ;»
04.09.2014
Και σε μία και σε δύο και σε τρεις εισπρακτικές εταιρείες αναθέτουν οι τράπεζες την «δουλειά» της ενόχλησης για την είσπραξη της ίδιας ληξιπρόθεσμης οφειλής. Έτσι, συχνά ερχόμαστε στη δυσάρεστη θέση να μας ενοχλούν τρεις διαφορετικοί άνθρωποι για το ίδιο πράγμα. Επιτρέπεται; Πώς
μπορούμε να αμυνθούμε;
Της Έφης Καραγεώργου.
Εφιάλτης για εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες έχουν γίνει οι εισπρακτικές εταιρείες, που δέχονται αλλεπάλληλες τηλεφωνικές κλήσεις, προκειμένου να «ενημερωθούν» ότι καθυστέρησαν τη δόση του δανείου ή της κάρτας τους, αλλά και επειδή καθυστέρησαν να πληρώσουν το λογαριασμό του κινητού τους τηλεφώνου.
Το φαινόμενo, έχει πλέον βγει από το πλαίσιο της ενημέρωσης, όπως το ορίζει ο νόμος και έχει μετατραπεί σε καθημερινό εφιάλτη.
Μάλιστα ο δανειολήπτης μπορεί να δεχθεί τηλεφωνικές κλήσεις από δύο ή και τρεις διαφορετικές εταιρείες, για το ίδιο δάνειο. Και αυτό επειδή οι τράπεζες συνεργάζονται για την είσπραξη των οφειλών με περισσότερες από μία εταιρείες.
Σαφώς η κάθε τράπεζα μπορεί να συνεργάζεται με όσες εταιρείες το επιθυμεί, όμως δεν επιτρέπεται για την ίδια σύμβαση ο δανειολήπτης να δέχεται τηλεφωνικές κλήσεις ενημέρωσης από διαφορετικές εταιρείες. Τουλάχιστον αυτό λέει ο νόμος
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, όπως και το Γραφείο του Τραπεζικού Μεσολαβητή κατακλύζονται από χιλιάδες παράπονα δανειοληπτών και καταναλωτών. Διότι συχνά οι «τηλεφωνητές» ξεφεύγουν από το πλαίσιο του νόμου και ασκούν ψυχολογική βία. Υπάρχουν πολλές καταγγελίες για «τηλεφωνητές» που εμφανίζονται ως δικηγόροι και δεν διατάζουν να απειλήσουν ακόμα και με διαδικασίες πλειστηριασμού αν το χρέος δεν εξοφληθεί έγκαιρα.
Σύμφωνα όμως με το νόμο 3758/2009 που διέπει τη λειτουργία τους, ο σκοπός τους είναι η εξώδικη ενημέρωση του δανειολήπτη. Και απαγορεύεται οι υπάλληλοι να εμφανίζονται ως εργαζόμενοι στις τράπεζες, ή ως δικηγόροι, απαγορεύεται να εκφοβίζουν τους δανειολήπτες με απειλές για δήθεν κατασχέσεις και πλειστηριασμούς.
Σημειώνουμε ότι το τελευταίο διάστημα ανάλογες κλήσεις δέχονται και καταναλωτές που «έσπασαν» νωρίτερα από τη λήξη τα συμβόλαια που είχαν με εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, ίντερνετ κλπ, είτε επειδή δεν τους ικανοποιούσαν, είτε επειδή βρήκαν φτηνότερο πακέτο. Οι εταιρείες αυτές λοιπόν διεκδικούν τώρα να πληρωθούν και για τους μήνες που δεν πρόσφεραν υπηρεσίες.
Αν λοιπόν δέχεστε τέτοιες κλήσεις θα πρέπει να γνωρίζετε τα εξής:
Απαγορεύεται να σας καλεί εισπρακτική εταιρεία, χωρίς τη δική σας εξουσιοδότηση. Αυτό σημαίνει ότι η τράπεζα στην οποία έχετε το δάνειο ή την πιστωτική κάρτα θα πρέπει να σας ενημερώσει με επιστολή της για την εταιρεία με την θα οποία συνεργάζεται και θα σας καλεί για την οφειλή σας.
Θα πρέπει να δώσετε την έγγραφη συγκατάθεση σας, δηλαδή ότι συναινείτε να ενημερώνεστε από την εισπρακτική εταιρεία.
Απαγορεύεται να σας καλούν σε καθημερινή βάση, για την ίδια οφειλή.
Απαγορεύεται να σας καλούν διαφορετικές εταιρείες για την ίδια οφειλή.
Απαγορεύεται να σας καλούν στο χώρο εργασίας, ή να ενημερώνουν τρίτους για το είδος της οφειλής σας.
Η εισπρακτική εταιρεία μπορεί να σας καλεί κάθε δεύτερη μέρα (μόνο τις εργάσιμες) και στις ώρες από 9 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ.
Απαγορεύεται η άσκηση ψυχολογικής βίας, η προσβλητική συμπεριφορά και χρήση προσβλητικών εκφράσεων.
Η ΓΓ Καταναλωτή έχει δεχθεί πλήθος καταγγελιών και επειδή γνωρίζει ότι συχνά οι εταιρείες ενημέρωσης ξεφεύγουν από τα όρια της νομιμότητας, έχει θέσει κανόνες που ρυθμίζουν το πλαίσιο λειτουργίας τους.
Συγκεκριμένα οι εταιρείες ενημέρωσης είναι υποχρεωμένες να καταγράφουν και να τηρούν για 1 χρόνο το περιεχόμενο της επικοινωνίας προκειμένου να ελέγχεται η παραβίαση του νόμου σε περίπτωση καταγγελίας.
Θα πρέπει να ενημερώνουν υποχρεωτικά τον οφειλέτη για τον σκοπό της κλήσης και ότι η συνομιλία καταγράφεται.
Σημειώνουμε ότι το περιεχόμενο της καταγραφής δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε βάρος του οφειλέτη. Επίσης απαγορεύεται οποιοδήποτε σχόλιο από την πλευρά του υπαλλήλου της εταιρείας, ανάρμοστη ή προσβλητική συμπεριφορά εκ μέρους του τιμωρείται με πρόστιμο.
Επίσης είναι υποχρεωμένες μέσα σε 10 μέρες -και χωρίς καμία επιβάρυνση- αν το ζητήσετε να σας χορηγήσουν, κατάσταση με τα συναφή δεδομένα κίνησης των τηλεφωνικών συνδέσεων καθώς και τα αναγνωριστικά στοιχεία του κατόχου της τηλεφωνικής παροχής από την οποία πραγματοποιήθηκε η επικοινωνία με τον οφειλέτη προκειμένου να ελεγχθεί καταγγελία για παραβίαση του νόμου.
Καλό είναι όταν δέχεστε τηλεφώνημα από τέτοια εταιρεία να γράφετε την ώρα κλήσης, το όνομα της εταιρείας και του υπαλλήλου που σας κάλεσε.
Μπορείτε να αρνηθείτε να απαντήσετε, αν δεν έχετε ενημερωθεί επίσημα (εγγράφως από την τράπεζα με την οποία συνεργάζεστε) για την εισπρακτική εταιρεία.
Στη Γενική Γραμματεία καταναλωτή και στην τηλεφωνική γραμμή 1520 μπορείτε να υποβάλλετε καταγγελίες και παράπονα για παραβατική συμπεριφορά εκ μέρους της εισπρακτικής εταιρείας
fpress.gr
http://poikilotropos.blogspot.gr
Και σε μία και σε δύο και σε τρεις εισπρακτικές εταιρείες αναθέτουν οι τράπεζες την «δουλειά» της ενόχλησης για την είσπραξη της ίδιας ληξιπρόθεσμης οφειλής. Έτσι, συχνά ερχόμαστε στη δυσάρεστη θέση να μας ενοχλούν τρεις διαφορετικοί άνθρωποι για το ίδιο πράγμα. Επιτρέπεται; Πώς
μπορούμε να αμυνθούμε;
Της Έφης Καραγεώργου.
Εφιάλτης για εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες έχουν γίνει οι εισπρακτικές εταιρείες, που δέχονται αλλεπάλληλες τηλεφωνικές κλήσεις, προκειμένου να «ενημερωθούν» ότι καθυστέρησαν τη δόση του δανείου ή της κάρτας τους, αλλά και επειδή καθυστέρησαν να πληρώσουν το λογαριασμό του κινητού τους τηλεφώνου.
Το φαινόμενo, έχει πλέον βγει από το πλαίσιο της ενημέρωσης, όπως το ορίζει ο νόμος και έχει μετατραπεί σε καθημερινό εφιάλτη.
Μάλιστα ο δανειολήπτης μπορεί να δεχθεί τηλεφωνικές κλήσεις από δύο ή και τρεις διαφορετικές εταιρείες, για το ίδιο δάνειο. Και αυτό επειδή οι τράπεζες συνεργάζονται για την είσπραξη των οφειλών με περισσότερες από μία εταιρείες.
Σαφώς η κάθε τράπεζα μπορεί να συνεργάζεται με όσες εταιρείες το επιθυμεί, όμως δεν επιτρέπεται για την ίδια σύμβαση ο δανειολήπτης να δέχεται τηλεφωνικές κλήσεις ενημέρωσης από διαφορετικές εταιρείες. Τουλάχιστον αυτό λέει ο νόμος
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, όπως και το Γραφείο του Τραπεζικού Μεσολαβητή κατακλύζονται από χιλιάδες παράπονα δανειοληπτών και καταναλωτών. Διότι συχνά οι «τηλεφωνητές» ξεφεύγουν από το πλαίσιο του νόμου και ασκούν ψυχολογική βία. Υπάρχουν πολλές καταγγελίες για «τηλεφωνητές» που εμφανίζονται ως δικηγόροι και δεν διατάζουν να απειλήσουν ακόμα και με διαδικασίες πλειστηριασμού αν το χρέος δεν εξοφληθεί έγκαιρα.
Σύμφωνα όμως με το νόμο 3758/2009 που διέπει τη λειτουργία τους, ο σκοπός τους είναι η εξώδικη ενημέρωση του δανειολήπτη. Και απαγορεύεται οι υπάλληλοι να εμφανίζονται ως εργαζόμενοι στις τράπεζες, ή ως δικηγόροι, απαγορεύεται να εκφοβίζουν τους δανειολήπτες με απειλές για δήθεν κατασχέσεις και πλειστηριασμούς.
Σημειώνουμε ότι το τελευταίο διάστημα ανάλογες κλήσεις δέχονται και καταναλωτές που «έσπασαν» νωρίτερα από τη λήξη τα συμβόλαια που είχαν με εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, ίντερνετ κλπ, είτε επειδή δεν τους ικανοποιούσαν, είτε επειδή βρήκαν φτηνότερο πακέτο. Οι εταιρείες αυτές λοιπόν διεκδικούν τώρα να πληρωθούν και για τους μήνες που δεν πρόσφεραν υπηρεσίες.
Αν λοιπόν δέχεστε τέτοιες κλήσεις θα πρέπει να γνωρίζετε τα εξής:
Απαγορεύεται να σας καλεί εισπρακτική εταιρεία, χωρίς τη δική σας εξουσιοδότηση. Αυτό σημαίνει ότι η τράπεζα στην οποία έχετε το δάνειο ή την πιστωτική κάρτα θα πρέπει να σας ενημερώσει με επιστολή της για την εταιρεία με την θα οποία συνεργάζεται και θα σας καλεί για την οφειλή σας.
Θα πρέπει να δώσετε την έγγραφη συγκατάθεση σας, δηλαδή ότι συναινείτε να ενημερώνεστε από την εισπρακτική εταιρεία.
Απαγορεύεται να σας καλούν σε καθημερινή βάση, για την ίδια οφειλή.
Απαγορεύεται να σας καλούν διαφορετικές εταιρείες για την ίδια οφειλή.
Απαγορεύεται να σας καλούν στο χώρο εργασίας, ή να ενημερώνουν τρίτους για το είδος της οφειλής σας.
Η εισπρακτική εταιρεία μπορεί να σας καλεί κάθε δεύτερη μέρα (μόνο τις εργάσιμες) και στις ώρες από 9 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ.
Απαγορεύεται η άσκηση ψυχολογικής βίας, η προσβλητική συμπεριφορά και χρήση προσβλητικών εκφράσεων.
Η ΓΓ Καταναλωτή έχει δεχθεί πλήθος καταγγελιών και επειδή γνωρίζει ότι συχνά οι εταιρείες ενημέρωσης ξεφεύγουν από τα όρια της νομιμότητας, έχει θέσει κανόνες που ρυθμίζουν το πλαίσιο λειτουργίας τους.
Συγκεκριμένα οι εταιρείες ενημέρωσης είναι υποχρεωμένες να καταγράφουν και να τηρούν για 1 χρόνο το περιεχόμενο της επικοινωνίας προκειμένου να ελέγχεται η παραβίαση του νόμου σε περίπτωση καταγγελίας.
Θα πρέπει να ενημερώνουν υποχρεωτικά τον οφειλέτη για τον σκοπό της κλήσης και ότι η συνομιλία καταγράφεται.
Σημειώνουμε ότι το περιεχόμενο της καταγραφής δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε βάρος του οφειλέτη. Επίσης απαγορεύεται οποιοδήποτε σχόλιο από την πλευρά του υπαλλήλου της εταιρείας, ανάρμοστη ή προσβλητική συμπεριφορά εκ μέρους του τιμωρείται με πρόστιμο.
Επίσης είναι υποχρεωμένες μέσα σε 10 μέρες -και χωρίς καμία επιβάρυνση- αν το ζητήσετε να σας χορηγήσουν, κατάσταση με τα συναφή δεδομένα κίνησης των τηλεφωνικών συνδέσεων καθώς και τα αναγνωριστικά στοιχεία του κατόχου της τηλεφωνικής παροχής από την οποία πραγματοποιήθηκε η επικοινωνία με τον οφειλέτη προκειμένου να ελεγχθεί καταγγελία για παραβίαση του νόμου.
Καλό είναι όταν δέχεστε τηλεφώνημα από τέτοια εταιρεία να γράφετε την ώρα κλήσης, το όνομα της εταιρείας και του υπαλλήλου που σας κάλεσε.
Μπορείτε να αρνηθείτε να απαντήσετε, αν δεν έχετε ενημερωθεί επίσημα (εγγράφως από την τράπεζα με την οποία συνεργάζεστε) για την εισπρακτική εταιρεία.
Στη Γενική Γραμματεία καταναλωτή και στην τηλεφωνική γραμμή 1520 μπορείτε να υποβάλλετε καταγγελίες και παράπονα για παραβατική συμπεριφορά εκ μέρους της εισπρακτικής εταιρείας
fpress.gr
http://poikilotropos.blogspot.gr
Παρόμοια θέματα
» Πάνος Καμμένος : Θα συγκροτηθούν τρεις ΜΟΜΑ
» Πώς μπορείτε να αντιμετωπίσετε τον ΕΝΦΙΑ - Τρεις περιπτώσεις προσφυγών
» Τρεις νέες – τούρμπο ποικιλίες ελιάς με αντοχή στην βερτιτσιλίωση
» ΔΗΜ.ΑΝΤΩΝΙΟΥ: ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ Η ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤτΕ. ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ. ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ και ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΕ ΕΓΓΡΑΦΑ ΑΠΟ ΤΗΝ τέως «ΑΤΕ». ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ όπως Η «ΚΥΚΛΟΣ ΑΕ»
» Πώς μπορείτε να αντιμετωπίσετε τον ΕΝΦΙΑ - Τρεις περιπτώσεις προσφυγών
» Τρεις νέες – τούρμπο ποικιλίες ελιάς με αντοχή στην βερτιτσιλίωση
» ΔΗΜ.ΑΝΤΩΝΙΟΥ: ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ Η ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤτΕ. ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ. ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ και ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΕ ΕΓΓΡΑΦΑ ΑΠΟ ΤΗΝ τέως «ΑΤΕ». ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ όπως Η «ΚΥΚΛΟΣ ΑΕ»
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Κυρ Νοε 17, 2024 6:14 pm από Admin
» Οι επιστήμονες άνοιξαν τελικά τον τάφο του Γολιάθ μετά από χιλιάδες χρόνια και ανακάλυψαν εξαιρετικά συγκλονιστικά μυστικά που έχουν αφήσει όλους πολύ μπερδεμένους.
Σαβ Νοε 16, 2024 8:19 pm από Admin
» Κτηματολόγιο: Τι θα γίνει με όσους δεν υποβάλουν δήλωση
Πεμ Οκτ 31, 2024 6:54 pm από Admin
» Κτηματολόγιο: Παράταση της προθεσμίας διορθώσεων, καταληκτική η ημερομηνία δηλώσεων
Δευ Οκτ 28, 2024 9:15 am από Admin
» Ακίνητα: Έτσι μετατρέπονται τα ακίνητα από “αγνώστου” ιδιοκτήτη σε “γνωστού”-Τι είπε ο Κυρανάκης για τις μεταβιβάσεις
Πεμ Οκτ 10, 2024 8:40 pm από Admin
» Σωτήρης Γκεκόπουλος:Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ
Τρι Αυγ 27, 2024 11:59 pm από Admin
» Φαράγγι Μύλων-Ρέθυμνο
Τετ Ιουν 26, 2024 8:52 pm από Admin
» Γκαρσόνια της Ευρώπης: Η Ελλάδα έγινε ακριβώς αυτό που είχαν «προφητέψει
Κυρ Ιουν 23, 2024 10:27 am από Admin
» «Στα κάγκελα» χιλιάδες επαγγελματίες για τα POS!
Τετ Ιουν 05, 2024 10:19 pm από Admin
» Τραγωδία στο Ρέθυμνο: Νεκρός ο τουρίστας στο Φαράγγι τον Μύλων
Τετ Ιουν 05, 2024 10:08 pm από Admin
» Εφορία: Θα σε ελέγχει ακόμα κι όταν χρησιμοποιείς το κινητό σου – Δείτε τι κάνουν
Κυρ Ιουν 02, 2024 10:06 pm από Admin
» Τέλος η οδήγηση για τους 70χρονους – Τι αλλάζει στους μεγαλύτερους οδηγούς
Κυρ Μάης 12, 2024 10:18 pm από Admin
» Τι απέγινε ο Λάζαρος, αφού τον ανέστησε ο Χριστός
Κυρ Απρ 28, 2024 10:54 pm από Admin
» Τελεσίγραφο για σύνδεση ταμειακών και POS – Έρχονται πρόστιμα
Πεμ Φεβ 08, 2024 10:56 pm από Admin
» Ερευνα-σοκ! Ο αργός «θάνατος» του Ελληνα αγρότη με οργανωμένο σχέδιο
Τετ Φεβ 07, 2024 8:02 pm από Admin
» ΦΠΑ: Έρχεται η αυτόματη επιστροφή – Ποιους αφορά – Πότε θα ξεκινήσει
Πεμ Φεβ 01, 2024 11:42 am από Admin
» Η γλώσσα των κουτσαβάκηδων (το λεξικό της μαγκιάς)
Δευ Ιαν 29, 2024 8:39 pm από Admin
» Έρχεται νέο σύστημα με αυτόματες κατασχέσεις περιουσιακών στοιχείων για χρέη στην εφορία
Δευ Ιαν 22, 2024 2:40 pm από Admin
» Ενημέρωση ιδιοκτητών δεσποζόμενων ζώων
Τρι Ιαν 16, 2024 7:03 pm από Admin
» Πώς θα βρείτε τα «χαμένα» σας ένσημα πριν το 2002
Πεμ Ιαν 11, 2024 8:24 pm από Admin
» Ο σεισμός-μαμούθ που ανύψωσε την Κρήτη και δημιούργησε τσουνάμι 12 μέτρων
Τρι Ιαν 02, 2024 8:52 pm από Admin
» Για πρώτη φορά στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου επέμβαση ολικής αρθροπλαστικής με την πρωτοποριακή τεχνική της ρομποτική
Παρ Δεκ 29, 2023 8:41 pm από Admin
» Ανοίγει η πλατφόρμα εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του Δημοσίου – Δικαιολογητικά και προϋποθέσεις
Πεμ Δεκ 28, 2023 9:38 pm από Admin
» Ελεύθεροι επαγγελματίες: Αυξάνονται οι εισφορές τους το 2024 - Τα νέα ποσά
Τρι Δεκ 26, 2023 1:02 pm από Admin
» ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΚΥΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΣΙΜΠΗΜΑ ΤΣΙΜΠΟΥΡΙΟΥ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΠΡΟΛΗΨΟΥΜΕ;
Δευ Δεκ 25, 2023 9:36 pm από Admin
» Δερματικα προβληματα – μυκητιαση, αλλεργικη δερματιτιδα, ψωρα σκυλου
Δευ Δεκ 25, 2023 9:22 pm από Admin
» Λεϊσμανίωση (Καλαζάρ) : Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε
Δευ Δεκ 25, 2023 9:17 pm από Admin
» 35Ν: Η κρητική τσικουδιά του Ηλία Μελισσουργού με όνομα και ποιότητα
Πεμ Δεκ 07, 2023 9:14 pm από Admin
» Γνωρίζατε ότι υπάρχουν ζωντανά ένζυμα στο μέλι
Πεμ Νοε 02, 2023 10:17 pm από Admin
» Τρεις νέες – τούρμπο ποικιλίες ελιάς με αντοχή στην βερτιτσιλίωση
Πεμ Σεπ 28, 2023 11:39 pm από Admin