Το Φαράγγι των Μύλων, μια εύκολη διαδρομή για την επόμενη εκδρομή σας!
Κάντε κλίκ στο παρακάτω link

H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; 2018-010

Πρόσφατα Θέματα
» Παράταση πέντε ετών για «ρύθμιση» αυθαιρέτων
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΣαβ Νοε 23, 2019 12:53 am από Admin

» GREECE Crete - Myloi (Mili) Мили (Ретимни), the abandoned / lost village
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΠεμ Νοε 21, 2019 11:27 am από Admin

» Ακτοπλοικά δρομολόγια για Ρέθυμνο
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΣαβ Ιουλ 27, 2019 10:55 am από Admin

» Το Φαράγγι των Μύλων,στο Ρέθυμνο, μια εύκολη διαδρομή για την επόμενη εκδρομή σας!
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΠαρ Ιουλ 19, 2019 11:33 pm από Admin

»  Έτοιμη να τινάξει στον αέρα την Ευρωζώνη η Ιταλία
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΤρι Ιουν 18, 2019 10:35 am από Admin

» 120 δόσεις: Πώς μπορείτε να ρυθμίσετε τα χρέη σε ταμεία και εφορία
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΤετ Μάης 15, 2019 9:53 pm από Admin

» ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ – Πως η Ελλάδα έσωσε το ΔΝΤ από την χρεωκοπία κι η συμμορία των προθύμων
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΤρι Απρ 23, 2019 11:37 am από Admin

» Σχέδιο νομιμοποίησης αυθαιρέτων πάνω στη θάλασσα
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΣαβ Μαρ 23, 2019 11:47 am από Admin

» Απόγονος του οπλαρχηγού Σταύρου Νιώτη από το Τολό στους Αγίους Δέκα
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΤετ Φεβ 13, 2019 11:52 am από Admin

» Σε ρόλο οικοδέσποινας η Μαρία Δαριβιανάκη στο Πνευματικό Κέντρο Αγίων Δέκα
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΤετ Φεβ 13, 2019 11:43 am από Admin

» Η Αριστερή Κυβέρνηση (του ΣΥΡΙΖΑ) και γιατί θα έπρεπε να επιλέξει το Δημοψήφισμα στο Σκοπιανό Ζήτημα
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΚυρ Ιαν 13, 2019 11:13 am από Admin

» Τα επιχειρηματικά σχήματα στον κλάδο του τουρισμού που επιχορηγούνται από το πρόγραμμα ΕΣΠΑ
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΤετ Δεκ 26, 2018 11:02 am από Admin

» Το αίμα της Κρήτης για την ελευθερία- Από την πτώση του Χάνδακα, το 1669, στην Ένωση, την 1η Δεκεμβρίου 1913 (βίντεο)
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΚυρ Δεκ 02, 2018 11:14 pm από Admin

» Εσύ πρόδωσες τη Δημοκρατία!
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΚυρ Δεκ 02, 2018 10:55 pm από Admin

» «Ο καρκίνος νικιέται και στα επόμενα 10 χρόνια θα είναι ένα χρόνιο νόσημα»
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΚυρ Νοε 25, 2018 8:46 am από Admin

»  Διαγραφή τελών κυκλοφορίας παλαιών επιβατικών ΙΧ αυτοκινήτων
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΣαβ Οκτ 13, 2018 9:12 am από Admin

» Η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΣαβ Οκτ 13, 2018 8:42 am από Admin

» ΗΡΘΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΝΑ ΣΟΥ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ; ΖΗΤΗΣΕ ΕΓΓΡΑΦΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ‘ΕΚΤΕΛΕΣΤΟ ΤΙΤΛΟ’
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΠεμ Οκτ 11, 2018 9:38 pm από Admin

» Μόνο η ΝΔ καταψήφισε το πόρισμα της Βουλής για τις γερμανικές αποζημιώσεις - Πάνω από 300 δις αξιώνει η Ελλάδα από την Γερμανία
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΔευ Οκτ 08, 2018 10:26 pm από Admin

» Σημαντικές ρυθμίσεις για τα δικαιώματα των συνδρομητών σε τηλεφωνία και διαδίκτυο
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΤρι Οκτ 02, 2018 1:45 pm από Admin

» ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΧΩΡΙΟ ΜΥΛΟΙ
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΣαβ Σεπ 29, 2018 11:07 pm από Admin

» ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ Τέλος στα «παζάρια» καταναλωτών - εταιρειών τηλεφωνίας με τις φορητότητες
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΚυρ Ιουν 10, 2018 10:37 am από Admin

» Αυξημένη η χρηματοδότηση για την δακοκτονία στην Κρήτη με προοπτική πιλοτικού προγράμματος εφαρμογής νέων τεχνολογιών για την καταπολέμηση του δ
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΠαρ Μάης 18, 2018 10:33 pm από Admin

» ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ :Οι τέσσερις συνειδητές αστοχίες της Νέας Δημοκρατίας για την Προκήρυξη 3Κ του ΑΣΕΠ
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΤρι Απρ 03, 2018 9:56 am από Admin

» Υπόθεση Ρίχτερ: Η Σύγκλητος αποφάσισε την αφαίρεση του τίτλου
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΠαρ Μαρ 30, 2018 10:45 am από Admin

» ΦΑΡΑΓΓΙ ΜΥΛΩΝ ΡΕΘΥΜΝΟ
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΤρι Μαρ 13, 2018 12:33 am από Admin

» Ιωάννης Βατάτζης (Αυτοκράτωρ Βυζαντίου 1222 – 1254) τουρκική προφητεία
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΔευ Φεβ 26, 2018 3:24 pm από Admin

» Ιδού η πραγματική συμφωνία για τα Ίμια: Δεν μπορεί να επιστρέψει κανείς και τίποτα στο νησί
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΔευ Φεβ 26, 2018 12:34 pm από Admin

» Συγκλονιστική δημόσια συγγνώμη Σερβίας στην Ελλάδα για το Σκοπιανό
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΤρι Ιαν 23, 2018 9:27 am από Admin

» Τα σύνορα ενός λαού είναι η γλώσσα του, η ιστορία του, ο πολιτισμός και η κουλτούρα του.
H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; I_icon_minitimeΤρι Ιαν 23, 2018 8:51 am από Admin


ΕΛΛΗΝΑΣ... Ο ΑΕΤΟΣ!

ΡΕΘΥΜΝΟ
Crete-Guns
ΤΑ ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ
Οι ξενες επεμβασεις στην Ελλαδα 1821-1974

Οι ξενες επεμβασεις στην Ελλαδα 1821-1974

Ο τίτλος μου περιεχόμενα σελίδας
Τροφοδοσία RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Mili-Gorge-Tavern

H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού;

Πήγαινε κάτω

default H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού;

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τετ Δεκ 09, 2015 11:51 am

09.12.2015

H περίπτωση της Φωτεινής Μαυράκη: Ζήτημα αισθητικής ή αποτέλεσμα ρατσισμού; 009e0adcb6cc33042e5312c1c70bf893_XL
Γράφει o Γιώργος Π. Τσάμπρας

Ίσως κάποτε, κάποιοι που θα μελετήσουν αποστασιοποιημένα και προσεκτικά τη φωνή και τα τραγούδια που έχει πει, να έχουν ερωτηματικά για τον μουσικό, κοινωνικό, αισθητικό, ακόμα και …εμπορικό ρατσισμό που κρύβει – ή μαρτυρά - η περίπτωσή της… Ακόμα και με το δεδομένο ότι κινήθηκε μέσα σ’ ένα πλαίσιο όπου οι καλλιτεχνικοί και οι εποχιακοί συμβιβασμοί, έχουν κεντρικό ρόλο. Η Φωτεινή Μαυράκη… Που ξεκίνησε – λέει - την πορεία της το 1962. Ως ηθοποιός, παίζοντας ένα μικρό ρολάκι στο … «Αμέρικα Αμέρικα» του Ηλία Καζάν. Υπερηφανευόταν ότι ο σκηνοθέτης διάλεξε αυτήν κι άλλες τρείς, από 500 κοπέλες που του έστειλε το Σωματείο Κομπάρσων Κινηματογράφου. Είχε γραφτεί εκεί - 15 μόλις χρονών - προσδοκώντας να συμβάλλει έτσι στα οικονομικά της οικογένειάς της, Φτωχή οικογένεια που μετρούσε οχτώ παιδιά... Δεν προχώρησε έτσι… Τελικά, ο – στιχουργός και …κουρέας – Μιχάλης Αλεξάκης, την άκουσε να τραγουδά και ηχογράφησε μαζί της, ένα τραγούδι που υπέγραφε ο ίδιος, με μουσική του Κώστα Καρουσάκη. «Μη φύγεις για την ξενιτιά»… Ο Καρουσάκης και ο Αλεξάκης έπεισαν τον Δημήτρη Πολίτη να δημιουργήσει την εταιρία δίσκων «Πολυφών». Είναι μια εποχή που η δισκογραφική αγορά «ανοίγει»...

Στην «Πολυφών» λοιπόν – μέσα από την οποία αργότερα αναδείχτηκαν ή ξεκίνησαν κι άλλοι γνωστοί λαϊκοί τραγουδιστές - η Φωτεινή Μαυράκη έγινε για χρόνια, το πρώτο γυναικείο όνομα… 1967 – εποχή που κυριαρχούσαν οι δίσκοι 45 στροφών : « Μικροί μεγάλοι, πλούσιοι και φτωχοί /χρωστάμε όλοι, στο χάρο μιά ψυχή/ Μουσαφιραίοι είμαστε, στο χώμα που πατάμε / απ' το μηδέν προήρθαμε και στο μηδέν θα πάμε». Το τραγούδι του Βαγγέλη Ατραίδη, το ζήλεψε ο Στέλιος Καζαντζίδης – αλλά τελικά, έμελλε να γίνει η πρώτη μεγάλη επιτυχία για την νεαρή – κάπου 20-21 χρονών ήταν, όταν το τραγούδησε - Φωτεινή Μαυράκη. Αργότερα, ο Ατραίδης θα γράψει για τον Καζαντζίδη το «Άλλος πατάει στα χαλιά / και άλλος στα σανίδια / μόνο στο θάνατο μπροστά / τα πάντα είναι ίδια» και ο Καζαντζίδης θα γίνει ένας από τους πιο ένθερμους υποστηριχτές της φωνής και της έκφρασης της Φωτεινής Μαυράκη… Καθώς ξεκινά η δεκαετία του ’70 και καθιερώνονται οι μεγάλοι δίσκοι βινυλίου, θ’ αρχίζει να κυκλοφορεί μια σειρά από τέτοιους – έστω κι αν οι επιτυχίες μέσα απ’ αυτούς, κυκλοφορούν παράλληλα σε 45άρια και τροφοδοτούν τα εξαιρετικά διαδεδομένα ακόμα τζουκ μποξ. Από το 1970 μέχρι το 1984, θα κάνει 14 μεγάλους δίσκους όπου είναι η μόνη ή η βασική ερμηνεύτρια… Με τη σειρά που θα τους τραγουδήσει, περιλαμβάνουν τραγούδια του Βαγγέλη Ατραίδη, του Οδυσσέα Μοσχονά, του Στέφανου Βαρτάνη, του Θύμιου Στουραίτη, του Χρήστου Νικολόπουλου, του Τάκη Σούκα, του Κώστα Σούκα, του Γιώργου Κονιτόπουλου, του Μπάμπη Μπακάλη, του Τάκη Λαβίδα – ολόκληρος δίσκος το 1974 - του Γιώργου Μουζάκη με στίχους του Κώστα Κοφινιώτη – δίσκος με αναφορά στην «Προσφυγιά», επίσης το 1974 – του Μίμη Πλέσσα, του Θόδωρου Δερβενιώτη – ολόκληρος δίσκος το 1975 – του Βασίλη Βασιλειάδη - ολόκληρος δίσκος το 1975 – του Νάκη Πετρίδη και κάποιων ακόμα… Θα υπηρετήσει ένα λαϊκό τραγούδι «βαρύ», τόσο σε ότι αφορά την ανατολίτικη καταγωγή του, όσο και σε ότι αφορά τις αναφορές του - η φτώχεια, η εγκατάλειψη, η πίκρα στη ζωή και στον έρωτα, μια μελαγχολική φιλοσοφική διάθεση και ο λυγμός που κυριαρχεί ακόμα και στο γλέντι, είναι τα βασικά του θέματα. Και ξεκινώντας από το Πέραμα, θα περάσει τα περισσότερα χρόνια της σε κέντρα της Θηβών – κορυφαίο ανάμεσά τους η «Λουζιτάνια» - και λιγώτερο στην παλιά παραλία του Μοσχάτου ( «Φαληρικόν» κλπ ) .



Ο χαρακτηριστικός λυγμός της, θα σημαδέψει τόσο τραγούδια του πάθους όσο και τραγούδια του γλεντιού… Ζεϊμπέκικα, Τσιφτετέλια, ακόμα και αμανέδες – είναι από τις λίγες φωνές που ηχογραφούν και υπερασπίζονται τέτοιους αυτά τα χρόνια… Το ρεπερτόριο αυτό, θα κάνει θραύση στα τζουκ μποξ και τους ερασιτεχνικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς που κυριαρχούν τότε, αλλά δεν θα έχει καμιά θέση στην «επίσημη» ραδιοφωνία και τηλεόραση – εδώ υπήρχε πάντα μια προτίμηση στα πιο «ελαφρά» ακούσματα – αν όχι και στις κυκλοφορίες συγκεκριμένων μεγάλων εταιριών… Μόνο μια εποχή, καθώς τελειώνει η δεκαετία του ’70, κάποιες μικρότερες δισκογραφικές εταιρίες θα αποκτήσουν περισσότερες διαφημιστικές εκπομπές στο ραδιόφωνο – αλλά λίγα χρόνια μετά, οι εκπομπές αυτές θα καταργηθούν… Τον κινηματογράφο θα τον προλάβει στη δύση του και στην πιο «φτηνή» εκδοχή του… Έχουμε ανακαλύψει μόνο την εμφάνισή της, σε μια από τις κωμωδίες των αρχών του ’70, με πρωταγωνιστή τον Τάσο Γιαννόπουλο ( 1931 – 1977 ), γνωστό ηθοποιό και μίμο εκείνων των χρόνων. Η ταινία λέγεται «Το πιο γρήγορο μπουζούκι» ( 1973 ). Σ αυτήν, η Μαυράκη εμφανίζεται να τραγουδά ( πλέι μπακ ) το «Όλοι με κατακρίνουν» του Χρήστου Νικολόπουλου και το «Χίλιες φωτιές» του Γιάννη Βασιλόπουλου ( πίσω από το όνομα του, κρύβεται συνήθως ως δημιουργός ο Βαγγέλης Ατραίδης ) – δυο τραγούδια από τον 4ο δίσκο της. Και καθώς ξεκινά η δεκαετία του ’80, θα αποσυρθεί διακριτικά, για οικογενειακούς μάλλον λόγους.

Θυμάμαι τον παραγωγό της δισκογραφικής εταιρίας που την ανέδειξε – και τής έμεινε πιστή ως το τέλος – να μου λέει με στεναχώρια, αρκετά χρόνια μετά : « Είναι από τις περιπτώσεις τραγουδιστών που χάθηκαν γιατί οι ίδιοι το διάλεξαν… Αν συνέχιζε η Φωτεινή Μαυράκη, αμφιβάλλω αν θα υπήρχαν κάποιοι άλλοι σήμερα. Αλλά εκείνη παντρεύτηκε, έκανε παιδιά, μεγάλωσε τα παιδιά της, έλειψε χρόνια στην Αμερική…». Στα χρόνια του ’90, θα κάνει λίγες μόνο εμφανίσεις και γύρω στα 1995 θα σταματήσει οριστικά. Μόνο στις αρχές του 2000, θα ηχογραφήσει εκ νέου κάποιες από τις παλιές επιτυχίες της… Έτσι κι αλλιώς, το μουσικό και κοινωνικό λάιφ στάιλ, που έχει επιβληθεί από τα ιδιωτικά πλέον μέσα ενημέρωσης, δεν σηκώνει τέτοιες φιγούρες και τέτοια ακούσματα…
Ο νεοπλουτισμός της εποχής, αντιμετωπίζει ακόμα και τον Καζαντζίδη ως γραφικό, όταν επιμένει να τραγουδάει για τα «δύσκολα χρόνια» που έφυγαν ( ή και γι αυτά που «έρχονται» ).



Μέσα στη πλατιά δημοσιότητα αυτών των χρόνων, μόνο ένα δισέλιδο που γράφει το 2010, στο περιοδικό «Λαϊκό τραγούδι», ο Γιώργος Αθιτάκης, θα περιγράφει την πορεία της… Όταν περίπου τότε, θα της τηλεφωνήσω και θα της ζητήσω να έρθει στο ραδιόφωνο για να παρουσιάσουμε σε μια σειρά εκπομπών τη δουλειά της, θα μου πει ότι «δεν είναι πια ευχάριστο θέαμα» και ότι «τα έχει εγκαταλείψει χρόνια και δεν θέλει να επιστρέψει». Ύστερα θα ‘ρθουν τα δημοσιεύματα για την κλονισμένη υγεία και τα άσχημα οικονομικά της ( 2012 )… Και στα τέλη του 2014, θα δημοσιευτεί ο …θάνατός της, κάπου στην Κομοτηνή – είδηση που τελικά θα διαψευστεί. Η Φωτεινή Μαυράκη, θα φύγει τελικά στις 4 Νοέμβρη φέτος, και θα ταφεί στο Τρίτο Νεκροταφείο.

Ήταν μια από εκείνες τις περιπτώσεις που την πορεία της, δεν την κατέγραψαν τα «μέσα» - ο τύπος, το ραδιόφωνο και η τηλεόραση… Από την ιστορία της, λείπουν αρκετά ιστορικά στοιχεία – δεν είναι βέβαια η μόνη τέτοια περίπτωση… Όσοι αγάπησαν εκείνη και τα τραγούδια της τελικά, αυτό έγινε μέσα από την δισκογραφία και το πατάρι… Φτάνουμε πάντως στην εποχή του διαδικτύου, όπου κάποια τραγούδια με τη φωνή της έχουν έναν μεγάλο αριθμό χτυπημάτων… Και οι δίσκοι της, επανεκδόθηκαν λίγα χρόνια πριν, δυό – δυο σε εφτά ψηφιακούς δίσκους, από την εταιρία που πια έχει αγοράσει τα δικαιώματα…
Δεν ήθελα να κάνω ένα αποχαιρετιστήριο κείμενο… Δεν θέλω ούτε να «πλειοδοτήσω» σε θετικούς χαρακτηρισμούς για εκείνη – δεν είναι εκεί το θέμα… Γι αυτό και θα τελειώσω όπως άρχισα: Ίσως ξανακούγοντας αυτούς τους δίσκους κάποιοι, κάποτε, να αναρωτηθούν για τη θέση που έχει ο μουσικός, κοινωνικός, αισθητικός ακόμα και εμπορικός ρατσισμός – στην «επίσημη» ιστορία του Ελληνικού Πολιτισμού. Η για το πόσο κάποιες φορές η επίκληση συγκεκριμένων «αισθητικών» κανόνων, δεν κρύβει άλλο από ρατσισμό και παρωπίδες… Μέχρι να γίνουν αποδεκτά όλα αυτά βέβαια, οι «θεοί» των «μέσων» και η έκφραση των ανθρώπων, δεν θα συμπίπτουν απαραίτητα…

Πηγή: www.musicpaper.gr
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1413
Ημερομηνία εγγραφής : 31/07/2013

https://rethymno.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης