Το Φαράγγι των Μύλων, μια εύκολη διαδρομή για την επόμενη εκδρομή σας!
Κάντε κλίκ στο παρακάτω link

Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  2018-010

Πρόσφατα Θέματα
» Παράταση πέντε ετών για «ρύθμιση» αυθαιρέτων
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΣαβ Νοε 23, 2019 12:53 am από Admin

» GREECE Crete - Myloi (Mili) Мили (Ретимни), the abandoned / lost village
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΠεμ Νοε 21, 2019 11:27 am από Admin

» Ακτοπλοικά δρομολόγια για Ρέθυμνο
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΣαβ Ιουλ 27, 2019 10:55 am από Admin

» Το Φαράγγι των Μύλων,στο Ρέθυμνο, μια εύκολη διαδρομή για την επόμενη εκδρομή σας!
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΠαρ Ιουλ 19, 2019 11:33 pm από Admin

»  Έτοιμη να τινάξει στον αέρα την Ευρωζώνη η Ιταλία
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΤρι Ιουν 18, 2019 10:35 am από Admin

» 120 δόσεις: Πώς μπορείτε να ρυθμίσετε τα χρέη σε ταμεία και εφορία
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΤετ Μάης 15, 2019 9:53 pm από Admin

» ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ – Πως η Ελλάδα έσωσε το ΔΝΤ από την χρεωκοπία κι η συμμορία των προθύμων
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΤρι Απρ 23, 2019 11:37 am από Admin

» Σχέδιο νομιμοποίησης αυθαιρέτων πάνω στη θάλασσα
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΣαβ Μαρ 23, 2019 11:47 am από Admin

» Απόγονος του οπλαρχηγού Σταύρου Νιώτη από το Τολό στους Αγίους Δέκα
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΤετ Φεβ 13, 2019 11:52 am από Admin

» Σε ρόλο οικοδέσποινας η Μαρία Δαριβιανάκη στο Πνευματικό Κέντρο Αγίων Δέκα
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΤετ Φεβ 13, 2019 11:43 am από Admin

» Η Αριστερή Κυβέρνηση (του ΣΥΡΙΖΑ) και γιατί θα έπρεπε να επιλέξει το Δημοψήφισμα στο Σκοπιανό Ζήτημα
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΚυρ Ιαν 13, 2019 11:13 am από Admin

» Τα επιχειρηματικά σχήματα στον κλάδο του τουρισμού που επιχορηγούνται από το πρόγραμμα ΕΣΠΑ
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΤετ Δεκ 26, 2018 11:02 am από Admin

» Το αίμα της Κρήτης για την ελευθερία- Από την πτώση του Χάνδακα, το 1669, στην Ένωση, την 1η Δεκεμβρίου 1913 (βίντεο)
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΚυρ Δεκ 02, 2018 11:14 pm από Admin

» Εσύ πρόδωσες τη Δημοκρατία!
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΚυρ Δεκ 02, 2018 10:55 pm από Admin

» «Ο καρκίνος νικιέται και στα επόμενα 10 χρόνια θα είναι ένα χρόνιο νόσημα»
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΚυρ Νοε 25, 2018 8:46 am από Admin

»  Διαγραφή τελών κυκλοφορίας παλαιών επιβατικών ΙΧ αυτοκινήτων
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΣαβ Οκτ 13, 2018 9:12 am από Admin

» Η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΣαβ Οκτ 13, 2018 8:42 am από Admin

» ΗΡΘΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΝΑ ΣΟΥ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ; ΖΗΤΗΣΕ ΕΓΓΡΑΦΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ‘ΕΚΤΕΛΕΣΤΟ ΤΙΤΛΟ’
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΠεμ Οκτ 11, 2018 9:38 pm από Admin

» Μόνο η ΝΔ καταψήφισε το πόρισμα της Βουλής για τις γερμανικές αποζημιώσεις - Πάνω από 300 δις αξιώνει η Ελλάδα από την Γερμανία
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΔευ Οκτ 08, 2018 10:26 pm από Admin

» Σημαντικές ρυθμίσεις για τα δικαιώματα των συνδρομητών σε τηλεφωνία και διαδίκτυο
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΤρι Οκτ 02, 2018 1:45 pm από Admin

» ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΧΩΡΙΟ ΜΥΛΟΙ
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΣαβ Σεπ 29, 2018 11:07 pm από Admin

» ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ Τέλος στα «παζάρια» καταναλωτών - εταιρειών τηλεφωνίας με τις φορητότητες
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΚυρ Ιουν 10, 2018 10:37 am από Admin

» Αυξημένη η χρηματοδότηση για την δακοκτονία στην Κρήτη με προοπτική πιλοτικού προγράμματος εφαρμογής νέων τεχνολογιών για την καταπολέμηση του δ
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΠαρ Μάης 18, 2018 10:33 pm από Admin

» ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ :Οι τέσσερις συνειδητές αστοχίες της Νέας Δημοκρατίας για την Προκήρυξη 3Κ του ΑΣΕΠ
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΤρι Απρ 03, 2018 9:56 am από Admin

» Υπόθεση Ρίχτερ: Η Σύγκλητος αποφάσισε την αφαίρεση του τίτλου
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΠαρ Μαρ 30, 2018 10:45 am από Admin

» ΦΑΡΑΓΓΙ ΜΥΛΩΝ ΡΕΘΥΜΝΟ
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΤρι Μαρ 13, 2018 12:33 am από Admin

» Ιωάννης Βατάτζης (Αυτοκράτωρ Βυζαντίου 1222 – 1254) τουρκική προφητεία
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΔευ Φεβ 26, 2018 3:24 pm από Admin

» Ιδού η πραγματική συμφωνία για τα Ίμια: Δεν μπορεί να επιστρέψει κανείς και τίποτα στο νησί
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΔευ Φεβ 26, 2018 12:34 pm από Admin

» Συγκλονιστική δημόσια συγγνώμη Σερβίας στην Ελλάδα για το Σκοπιανό
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΤρι Ιαν 23, 2018 9:27 am από Admin

» Τα σύνορα ενός λαού είναι η γλώσσα του, η ιστορία του, ο πολιτισμός και η κουλτούρα του.
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.  I_icon_minitimeΤρι Ιαν 23, 2018 8:51 am από Admin


ΕΛΛΗΝΑΣ... Ο ΑΕΤΟΣ!

ΡΕΘΥΜΝΟ
Crete-Guns
ΤΑ ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ
Οι ξενες επεμβασεις στην Ελλαδα 1821-1974

Οι ξενες επεμβασεις στην Ελλαδα 1821-1974

Ο τίτλος μου περιεχόμενα σελίδας
Τροφοδοσία RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Mili-Gorge-Tavern

Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.

Δημοσίευση νέας Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα

Πήγαινε κάτω

default Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τετ Αυγ 07, 2013 10:01 pm

Πέμπτη, 8 Αυγούστου 2013

Το τελευταίο εξωφρενικό γεγονός της πρότασης συνεργασίας όλων των κομμάτων και με πρωθυπουργό τον Κώστα Καραμανλή σύμφωνα με την άστοχη, άκυρη και άκαιρη αντίληψη του βουλευτή των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Πάυλου Χαϊκάλη, φέρνει στο προσκήνιο την υπενθύμιση της ιδρυτικής διακήρυξης, ότι το κίνημα ουδέποτε θα συνεργαστεί με πολιτικούς ή σχήματα πολιτικά που ψήφισαν έστω κι ένα μνημόνιο.

Με την αντίληψη του βουλευτού η οποία ενδεχομένως προετοιμάζει ένα άλλο έδαφος στο πολιτικό σκηνικό για το οποίο στο παρελθόν απασχόλησε έντονα τη βάση με τα παλαιοκομματικά τερτίπια μερικών στελεχών, επανέρχεται πάλι στην επιφάνεια η επανεξέταση του πολιτικού συστήματος που προτείνει το κίνημα προς συζήτηση και ουσιαστική κατάληξη ώστε στο μέλλον να μην υπάρχουν παραφωνίες και ανεξέλεγκτες ιαχές περί δήθεν δημοκρατικότητας.

Το κίνημα αρχικά συγκέντρωσε πολλούς οπαδούς καθώς η πρόταση άμεσης δημοκρατίας ως πολιτικού συστήματος ήταν και είναι το μόνο δημοκρατικό πολίτευμα όπως πιστεύεται ότι εξαλείφει τη πελατειακή σχέση του πολιτικού με τον ψηφοφόρο και επανατοποθετεί ουσιαστικά τη κυρίαρχη βούληση αποκλειστικά στον πολίτη και όχι στην εξουσία.

Σήμερα, και μετά από αλλεπάλληλες εισηγήσεις μελών του κινήματος περί ελληνικού κοινοτισμού και άμεσης δημοκρατίας οι οποίες πέρασαν στα "ψιλά" και για τις οποίες έχουμε αναρτήσει στο παρελθόν αρκετά άρθρα και αναλύσεις του Αθανάσιου Μιχαλόπουλου, το κίνημα καλείται να επαναπροσδιορίσει τις αρχικές εκτιμήσεις και να δώσει ένα τέλος στη παραπληροφόρηση περί κομματικής σύγκλισης με τη δεξιά ή την αριστερά όπως θέλουν οι αντίπαλοι να προωθούν για δικούς τους λόγους.

Οποιεσδήποτε άλλες σκοπιμότητες που δεν συνάδουν με τη μορφή του κινήματος, αλλά δημιουργούνται για να υποβαθμίσουν τον χαρακτήρα των Ανεξάρτητων Ελλήνων, βρίσκονται κυριολεκτικά στο κενό. Κι ενώ την θέση του προέδρου πολλοί την κρίνουν ως αμήχανη, ο ίδιος ο πρόεδρος κρίνει ότι δεν αποτελεί το κέντρο των αποφάσεων πέραν της εκπροσώπησης του από τον κυρίαρχο λαό.

Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες κάνουν ένα βήμα παραπέρα, και πιστοί στις αξίες της συλλογικότητας και της ενότητας μιας καθαρά δημοκρατικής αντίληψης, φέρνουν ιδέες και απόψεις που επεξεργάζονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα όργανα του κινήματος που αποτελούνται από απλούς πολίτες. Μια ενδιαφέρουσα αντιπρόταση που αξίζει περεταίρω μελέτης, έρχεται από τον Λευτέρη Γκίνη που αναλύει παρακάτω ως εξής:



ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΕΛΛ.

Γράφω αυτή την επιστολή προς ανάγνωση από όλους τους ενεργούς πολίτες αυτής της χώρας, και προς επεξεργασία για την διαμόρφωση τελικού κειμένου.
Λαμβάνοντας αφορμή από το κείμενο το οποίο προτάθηκε από το κίνημα των ΑΝΕΛΛ σαν «Εθνικό Πρόγραμμα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης» και διότι δεν θα ήθελα να λειτουργήσω ανεξάρτητα από αυτό θα αναφερθώ αναλυτικά σε όλες τις ενότητες προσθέτοντας ή αλλάζοντας σημεία τα οποία κατά την γνώμη μου «χρήζουν αλλαγής».
Δεν θα ξεκινούσα ΠΟΤΕ από τις «Βασικές Συστατικές Γραμμές» (ΒΣΓ) της πρότασής μου, αν πρώτα δεν έβαζα, με απόλυτα κατανοητό τρόπο, τις προϋποθέσεις (τα προαπαιτούμενα) για την εκπλήρωση των ΒΣΓ, ο αναγνώστης, και εν δυνάμει ψηφοφόρος πρέπει με κάθε ειλικρίνεια να γνωρίζει «που στέκομαι για να υπόσχομαι», σε διαφορετική περίπτωση τα λόγια μου είναι «έπεα πτερόεντα» και από τέτοια δυστυχώς ο κόσμος έχει γεμίσει.
Α) Πρώτη και βασική προϋπόθεση για να κάνω την όποια αλλαγή ή να θέσω σε εφαρμογή την όποια ΒΣΓ, είναι να έχω την θεμελιώδη ευχέρεια της διαχείρισης του Εθνικού μου πλούτου, και για τον σκοπό αυτό θα πρέπει να εξασφαλίσω την φυσική και σταθερή (άνευ διακυμάνσεων) ροή χρήματος, δηλαδή ενός αντιπροσωπευτικού, της παραγωγής μου, εσωτερικού νομίσματος.
Το νόμισμα αυτό δεν θα έχει καμία απολύτως σχέση με τις εξωτερικές διεργασίες του κράτους μου, δημιουργείτε αποκλειστικά για την εσωτερική διαχείριση και αφορά μόνον την ζωή των κατοίκων αυτής (της Ελλάδας) και μόνον της χώρας, αφορά την δυνατότητα του κράτους να πληρώνει τους υπαλλήλους του με ένα νόμισμα δικό του (ελεύθερο) που να αντιπροσωπεύει την παραγωγή της χώρας και μόνο. Με αυτό το νόμισμα όλοι οι πολίτες θα πληρώνουν τις υποχρεώσεις τους απέναντι στο κράτος, αλλά και θα έχουν την δυνατότητα αγοράς όλων των καταναλωτικών προϊόντων.
Όλες οι άλλες εργασίες που έχουν σχέση με τις υπόλοιπες χώρες του κόσμου μπορούν άνετα και ελεύθερα να γίνονται στο σημερινό ευρωπαϊκό νόμισμα.
Β) Δεύτερη βασική προϋπόθεση είναι να έχω μία άρτια λειτουργούσα και αποτελεσματική δημόσια διοίκηση. Η (υπάρχουσα) υδροκέφαλη δομή της δημόσιας διοίκησης πρέπει να εκλείψει, και λέγοντας αυτό εννοώ ότι χρήζει παντελούς διαγραφής και αντικατάστασης, με άλλη η οποία θα έχει σαν κύριο άξονα την προστασία και την άμεση εξυπηρέτηση του πολίτη. Μία δημόσια διοίκηση η οποία θα στηρίζεται απάνω σε ένα άψογο (από λειτουργικής απόψεως) σύστημα πληροφορικής, ένα σύστημα τέτοιο που θα λειτουργεί διαδραστικά σε όλες τις επιμέρους υπηρεσίες και υπουργεία, ένα σύστημα πληροφορικής που θα διασυνδέει όλες τις πληροφορίες που είναι αναγκαίες για τον πολίτη. Σε καμία περίπτωση δεν θα ζητηθεί ποτέ από κανέναν πολίτη να προσκομίσει ΚΑΝΕΝΑ έγγραφο από καμία υπηρεσία.
Αυτό μπορεί να γίνει μόνον αν «Αποκεντρωθεί Πλήρως», δηλαδή όλες οι προσφερόμενες από το υδροκέφαλο δημόσιο υπηρεσίες να αποκεντρωθούν στις περιφέρειες. Για τον σκοπό αυτό πρέπει να αναβαθμιστεί ο ρόλος της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Γ) Τρίτο βασικό προαπαιτούμενο είναι η αναβάθμιση της τοπικής αυτοδιοίκησης. Δεν νοείται πρόοδος και ανάπτυξη μέσα σε πλήρη ανυπαρξία του βασικού συστατικού της που είναι η τοπική αυτοδιοίκηση. Υποχρεωτικά πρέπει να αλλάξει «άρδην» ο ρόλος της περιφέρειας (του περιφερειάρχη) και ο ρόλος του Δημάρχου υπό την έννοια της τοπικής οργάνωσης.
Η περιφέρεια θα έχει μεγαλύτερους οικονομικούς πόρους από αυτούς που μέχρι σήμερα έχει και δεν θα είναι (σε καμία περίπτωση) υποχρεωμένη να «ζητιανεύει» τα αυτονόητα από το υδροκέφαλο κράτος. Οι οικονομικοί πόροι της περιφέρειας θα στηρίζονται από την αυτόματη μεταφορά ποσοστού 2% επί του φόρου προστιθέμενης αξίας αλλά και από όλες τις επί μέρους φορολογίες επιχειρήσεων και πολιτών του γεωφυσικού της χώρου. Αυτό δε θα είναι πέραν όλων των άλλων επιβεβλημένων, από τους Δήμους, φόρων.
Η κεντρική διοίκηση ελέγχει την περιφέρεια τοποθετώντας στην οικονομική υπηρεσία της στελέχη του Υπουργείου Οικονομικών, ομαδοποιημένα και εναλλασσόμενα κάθε μήνα. Παύει να ισχύει το «Δημόσιο Λογιστικό Σύστημα» και αντ’ αυτού τίθεται σε εφαρμογή το «Ενιαίο Λογιστικό Σύστημα», αυτό δηλαδή που ισχύει για όλες τις επιχειρήσεις με βιβλία τρίτης κατηγορίας.
Με αυτό τον τρόπο παύει να ισχύει η λειτουργία «ειδικών κωδικών» μέσα από τους οποίους η δημόσια διοίκηση περνούσε αδιαφανή έργα και παρανομίες στελεχών της.
Η περιφέρεια αναλαμβάνει την λειτουργική στήριξη όλων ανεξαιρέτως των υπηρεσιών του κράτους, δηλαδή: 1) Υπηρεσία εσωτερικής Ασφάλειας, 2) Πυροσβεστική Υπηρεσία, 3) Υπηρεσία φύλαξης ακτών, 4) Υγειονομική υπηρεσία, 5) Υπηρεσία Ιατροδικαστών, 6) Τα τμήματα Υπηρεσίας εξωτερικής ασφάλειας, 7) Τα γραφεία του ΥΠΟΙΚ, Υπηρεσία αγροφυλακής, 9) Υπηρεσία Ελληνικής παιδείας και εκπαίδευσης, 10) Υπηρεσία Εθνικού Συστήματος Υγείας, 11) Υπηρεσία διακομιδής ασθενών, 12) Υπηρεσία μεταναστών, 13) Δικαστική υπηρεσία και άλλες ακόμα υπηρεσίες που δεν αναφέρονται εδώ.
Ε) Πέμπτο βασικό προαπαιτούμενο είναι η δημιουργία ΝΕΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ με θεσμοθετημένο σώμα «Συνταγματικού Δικαστηρίου», δηλαδή ενός νομικού σώματος το οποίο θα παρακολουθεί την ορθή λειτουργία και εφαρμογή του Συντάγματος της χώρας, καθώς επίσης και την συνταγματικότητα των νομοθετημάτων και των νόμων. Το νέο αυτό Σύνταγμα θα προβλέπει την λειτουργία δύο κοινοβουλίων, Α) της Κάτω βουλής, και Β) της Άνω βουλής.
Τα μέλη της κάτω βουλής θα είναι όλοι οι τοπικοί άρχοντες (περιφερειάρχες και δήμαρχοι), αποκλειστικό αντικείμενο θα έχει την θέσπιση νόμων που καθορίζουν την καθημερινότητα του πολίτη. Οι αποφάσεις της Κάτω βουλής θα στέλνονται στο Συνταγματικό δικαστήριο για έλεγχο συνταγματικότητας και κατόπιν στον πρόεδρο της Δημοκρατίας για κύρωση και κατόπιν θα δημοσιεύονται στην εφημερίδα της κυβερνήσεως.
Τα μέλη της Άνω βουλής θα προέρχονται από πολιτικά πρόσωπα εκλεγμένα μέσω κοινοβουλευτικών εκλογών, ο αριθμός τους δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος από 100 για όλη την χώρα, το δε εκλογικό σύστημα θα είναι απλό πλειοψηφικό. Το αντικείμενο της Άνω βουλής θα είναι η επεξεργασία και νομοθέτηση ζητημάτων που αφορούν την χώρα σαν κοινωνική οντότητα στον παγκόσμιο ιστό.
Πρόταση αλλαγής των άρθρων του Συντάγματος θα ξεκινά από την Κάτω βουλή με απόλυτη πλειοψηφία θα περνά στο Συνταγματικό δικαστήριο και θα διαβιβάζεται στην Άνω βουλή για επεξεργασία κατόπιν θα διαβιβάζεται στον πρόεδρο της Δημοκρατίας και κατόπιν θα περνά στην εφημερίδα της κυβέρνησης.
Την διακυβέρνηση της χώρας θα έχουν αποκλειστικά και μόνον τα δύο κοινοβουλευτικά σώματα και σε καμία άλλη περίπτωση δεν θα υπάρχει η δυνατότης παρέμβασης άλλης δύναμης εξωτερικής ή εσωτερικής για τον σκοπό αυτό.
Ζ) Έκτο προαπαιτούμενο είναι η θέσπιση κυβερνητικού σχήματος πέντε υπουργείων, 1) Υπουργείο στρατιωτικών, 2)Υπουργείο οικονομίας, 3) Υπουργείο εσωτερικών, 4) Υπουργείο δικαιοσύνης,
5) Υπουργείο εξωτερικών.
Το ολιγομελές κυβερνητικό σχήμα είναι από τα βασικά προαπαιτούμενα για την ανάπτυξη της Ελλάδας. Η χώρα μας μη έχουσα κατακτητικά προγράμματα, έχοντας σαν δόγμα αποκλειστικά την ανάπτυξη και την ευημερία των πολιτών της, έχει την πολυτέλεια να λειτουργεί με τον ελάχιστο αριθμό υπουργείων, η παρουσία πολλών Υπουργείων και Υπουργών μόνον κακές υπηρεσίες προσφέρει παρά καλές. Όλα τα σημερινά Υπουργεία (πλην των προαναφερομένων) μετατρέπονται σε Υπηρεσίες, κλείνοντας έτσι την πόρτα στην διαπλοκή και στο ρουσφέτι. Οι Υπηρεσίες ούσες πλέον ευέλικτα σχήματα, προσφέρουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην ανάπτυξη και αποκλείουν την διαπλοκή εκ του γεγονότος ότι ελέγχονται μόνιμα από ειδική κρατική επιτροπή διαφάνειας, τα μέλη της οποίας είναι εναλλασσόμενα ανά τριάντα ημέρες και λειτουργούν εντός των Υπηρεσιών βάση συγκεκριμένου σχεδίου ελέγχου, όμοιου για όλο τον δημόσιο τομέα.
Θεωρώ ότι με την παραπάνω εφαρμογή των προαπαιτουμένων δίδεται ο λόγος για την τύχη και την ανάπτυξη αυτής της χώρας στον ίδιο τον λαό και κανένας δεν αποφασίζει πλέον μόνος του ή μειοψηφικά για το μέλλον της Ελλάδας.
Αυτά τα έξη προαπαιτούμενα είναι άκρος απαραίτητα να εφαρμοστούν πριν αναλάβει η όποια νέα κυβέρνηση την εκκαθάριση της σαπίλας της σημερινής Ελληνικής κοινωνίας. Για να έχει την δυνατότητα να διακηρύξει ότι «καταγγέλλει τα μνημόνια και τις δανειακές συμβάσεις», μιάς και η απόφαση αυτή είναι πολύ ισχυρή και μεγάλη, θα είναι μη εφαρμόσιμη αν δεν συντρέχουν όλες οι πιο πάνω βασικές προϋποθέσεις, οι οποίες δίδουν την δυνατότητα σε μία σοβαρή και κυρίαρχη χώρα να αναπτύξει και να διαχειριστεί τα προϊόντα της, δηλαδή τον παραγόμενο από αυτή πλούτο, προς χάριν των πολιτών.
Η όποια αντιμνημονιακή νέα κυβέρνηση έχει στην φαρέτρα της την πλήρη εκκαθάριση των δανειακών συμβάσεων και των μνημονίων θα πρέπει να λάβει πολύ σοβαρά υπ’ όψιν της την προϋπόθεση ύπαρξης και κατοχής «όπλων» τέτοιων που να της δίνει όλα τα εχέγγυα για την εφαρμογή του σκοπού της, αλλά και για να γίνει πιστευτή στον Ελληνικό λαό.
Στην συνέχεια θα περνούσα να αναλύσω και όλες τις άλλες επιδιώξεις που αναφέρονται στην Εθνική πρόταση των ΑΝΕΛΛ και οι οποίες είναι απόλυτα θεμιτές και λογικές για ένα κράτος που θέλει να οδεύει σε σοβαρή ανάπτυξη, αλλά δεν θα το κάνω, διότι θεωρώ πως τα κλειδιά για έναν τέτοιο προσδιορισμό περνούν πλέον στην νέα δομή της δημόσιας διοίκησης και στον θεσμικό ρόλο της Κάτω βουλής. Αυτή πλέον έχει την πλήρη ευθύνη για την ορθή ανάπτυξη της χώρας, μιας και τα μέλη της προέρχονται από την τοπική αυτοδιοίκηση, είναι αιρετά και εκλεγμένα απ’ ευθείας από τον λαό χωρίς την παρέμβαση των όποιων διαπλοκών, ο λαός εκφράζεται πλέον απ’ ευθείας μέσα από ένα άμεσο και Δημοκρατικό σύστημα, είναι πλέον αυτός που θα έχει πάντα την δυνατότητα της καθαίρεσης των αιρετών μελλών της Κάτω ή Άνω βουλής ανά πάσα στιγμή εφόσον πλέον δεν θα ισχύει ο νόμος περί «απαλλαγής ευθυνών των πολιτικών προσώπων».
Αν αυτά τα προαπαιτούμενα (τα οποία θα έπρεπε να προταθούν για διαβούλευση από το κίνημα των ΑΝΕΛΛ) τα κάνουμε προγραμματικό Εθνικό Σχέδιο, έχω την βεβαιότητα ότι δεν χρειαζόμαστε ΚΑΜΙΑ συνεργασία με άτομα του παλαιού πολιτικού κατεστημένου για να αυξήσουμε την παρουσία μας στο παρόν κοινοβουλευτικό σύστημα.
Ελπίζω αυτή η πρόταση να βρει αυτιά ακουόντων και μυαλά με ορθολογική σκέψη, καθαρές και ειλικρινείς ιδέες και συνειδήσεις με δυνατά οράματα και θέληση για μια σωστή νέα και κυρίαρχη Ελλάδα, σε διαφορετική περίπτωση θα παραμείνει η Ελλάδα κολλημένη και επαίτης στο άρμα των Ευρωπαίων τοκογλύφων, και οι Ελληνικοί πολιτικοί σχηματισμοί θα λειτουργούν σαν υπάλληλοι τους λειτουργώντας δίχως Ελληνική σκέψη και σαφήνεια λόγου μεταφέροντας τις όποιες απαιτήσεις των μόνιμων δανειστών σε ένα μόνιμα χειμαζόμενο λαό, με μπερδεμένες λέξεις και νοήματα για να ξεγελούν σε μόνιμη βάση και να κλέβουν τον Έλληνα πολίτη.
Ας αφήσουμε λοιπόν τους εγωϊσμούς και τα μίση και ας κάτσουμε να δουλέψουμε πάνω σε μία σωστή πρόταση για την δημιουργία Εθνικού σχεδίου.

Ο Συγγράψας το παρόν
Λευτέρης Γκίνης, Συντονιστική Νέας Περάμου – Μεγάρων
Ημερομηνία 6/8/2013
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1413
Ημερομηνία εγγραφής : 31/07/2013

https://rethymno.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


Δημοσίευση νέας Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα
 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης