How to get to Mili Gorge Tavern in Rethymno by bus?
https://moovitapp.com/index/en/public_transit-Mili_Gorge_Tavern-Rethimno-site_131903692-5638?fbclid=IwY2xjawGl9p9leHRuA2FlbQIxMQABHYpdLIxA8yQcWLAE_jmNAHzPaFPlT4YWY6kyZY3-Z0YJ60WlZoJtiFRh7Q_aem_BCiAEl-_nWR4XN38a3corg
How to get to Mili Gorge Tavern in Rethymno by bus? |
Πρόσφατα Θέματα
Το Φαράγγι των Μύλων, μια εύκολη διαδρομή για την επόμενη εκδρομή σας!
Κάντε κλίκ στο παρακάτω link
RETHYMNO LIVE
ΕΛΛΗΝΑΣ... Ο ΑΕΤΟΣ!
ΡΕΘΥΜΝΟ
Crete-Guns
ΤΑ ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ
Mili-Gorge-Tavern
" />Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.
Σελίδα 1 από 1
Λευτέρης Γκίνης - Πρόταση Εθνικού Σχεδιασμού Αν.Ελλ.
Πέμπτη, 8 Αυγούστου 2013
Το τελευταίο εξωφρενικό γεγονός της πρότασης συνεργασίας όλων των κομμάτων και με πρωθυπουργό τον Κώστα Καραμανλή σύμφωνα με την άστοχη, άκυρη και άκαιρη αντίληψη του βουλευτή των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Πάυλου Χαϊκάλη, φέρνει στο προσκήνιο την υπενθύμιση της ιδρυτικής διακήρυξης, ότι το κίνημα ουδέποτε θα συνεργαστεί με πολιτικούς ή σχήματα πολιτικά που ψήφισαν έστω κι ένα μνημόνιο.
Με την αντίληψη του βουλευτού η οποία ενδεχομένως προετοιμάζει ένα άλλο έδαφος στο πολιτικό σκηνικό για το οποίο στο παρελθόν απασχόλησε έντονα τη βάση με τα παλαιοκομματικά τερτίπια μερικών στελεχών, επανέρχεται πάλι στην επιφάνεια η επανεξέταση του πολιτικού συστήματος που προτείνει το κίνημα προς συζήτηση και ουσιαστική κατάληξη ώστε στο μέλλον να μην υπάρχουν παραφωνίες και ανεξέλεγκτες ιαχές περί δήθεν δημοκρατικότητας.
Το κίνημα αρχικά συγκέντρωσε πολλούς οπαδούς καθώς η πρόταση άμεσης δημοκρατίας ως πολιτικού συστήματος ήταν και είναι το μόνο δημοκρατικό πολίτευμα όπως πιστεύεται ότι εξαλείφει τη πελατειακή σχέση του πολιτικού με τον ψηφοφόρο και επανατοποθετεί ουσιαστικά τη κυρίαρχη βούληση αποκλειστικά στον πολίτη και όχι στην εξουσία.
Σήμερα, και μετά από αλλεπάλληλες εισηγήσεις μελών του κινήματος περί ελληνικού κοινοτισμού και άμεσης δημοκρατίας οι οποίες πέρασαν στα "ψιλά" και για τις οποίες έχουμε αναρτήσει στο παρελθόν αρκετά άρθρα και αναλύσεις του Αθανάσιου Μιχαλόπουλου, το κίνημα καλείται να επαναπροσδιορίσει τις αρχικές εκτιμήσεις και να δώσει ένα τέλος στη παραπληροφόρηση περί κομματικής σύγκλισης με τη δεξιά ή την αριστερά όπως θέλουν οι αντίπαλοι να προωθούν για δικούς τους λόγους.
Οποιεσδήποτε άλλες σκοπιμότητες που δεν συνάδουν με τη μορφή του κινήματος, αλλά δημιουργούνται για να υποβαθμίσουν τον χαρακτήρα των Ανεξάρτητων Ελλήνων, βρίσκονται κυριολεκτικά στο κενό. Κι ενώ την θέση του προέδρου πολλοί την κρίνουν ως αμήχανη, ο ίδιος ο πρόεδρος κρίνει ότι δεν αποτελεί το κέντρο των αποφάσεων πέραν της εκπροσώπησης του από τον κυρίαρχο λαό.
Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες κάνουν ένα βήμα παραπέρα, και πιστοί στις αξίες της συλλογικότητας και της ενότητας μιας καθαρά δημοκρατικής αντίληψης, φέρνουν ιδέες και απόψεις που επεξεργάζονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα όργανα του κινήματος που αποτελούνται από απλούς πολίτες. Μια ενδιαφέρουσα αντιπρόταση που αξίζει περεταίρω μελέτης, έρχεται από τον Λευτέρη Γκίνη που αναλύει παρακάτω ως εξής:
ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΕΛΛ.
Γράφω αυτή την επιστολή προς ανάγνωση από όλους τους ενεργούς πολίτες αυτής της χώρας, και προς επεξεργασία για την διαμόρφωση τελικού κειμένου.
Λαμβάνοντας αφορμή από το κείμενο το οποίο προτάθηκε από το κίνημα των ΑΝΕΛΛ σαν «Εθνικό Πρόγραμμα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης» και διότι δεν θα ήθελα να λειτουργήσω ανεξάρτητα από αυτό θα αναφερθώ αναλυτικά σε όλες τις ενότητες προσθέτοντας ή αλλάζοντας σημεία τα οποία κατά την γνώμη μου «χρήζουν αλλαγής».
Δεν θα ξεκινούσα ΠΟΤΕ από τις «Βασικές Συστατικές Γραμμές» (ΒΣΓ) της πρότασής μου, αν πρώτα δεν έβαζα, με απόλυτα κατανοητό τρόπο, τις προϋποθέσεις (τα προαπαιτούμενα) για την εκπλήρωση των ΒΣΓ, ο αναγνώστης, και εν δυνάμει ψηφοφόρος πρέπει με κάθε ειλικρίνεια να γνωρίζει «που στέκομαι για να υπόσχομαι», σε διαφορετική περίπτωση τα λόγια μου είναι «έπεα πτερόεντα» και από τέτοια δυστυχώς ο κόσμος έχει γεμίσει.
Α) Πρώτη και βασική προϋπόθεση για να κάνω την όποια αλλαγή ή να θέσω σε εφαρμογή την όποια ΒΣΓ, είναι να έχω την θεμελιώδη ευχέρεια της διαχείρισης του Εθνικού μου πλούτου, και για τον σκοπό αυτό θα πρέπει να εξασφαλίσω την φυσική και σταθερή (άνευ διακυμάνσεων) ροή χρήματος, δηλαδή ενός αντιπροσωπευτικού, της παραγωγής μου, εσωτερικού νομίσματος.
Το νόμισμα αυτό δεν θα έχει καμία απολύτως σχέση με τις εξωτερικές διεργασίες του κράτους μου, δημιουργείτε αποκλειστικά για την εσωτερική διαχείριση και αφορά μόνον την ζωή των κατοίκων αυτής (της Ελλάδας) και μόνον της χώρας, αφορά την δυνατότητα του κράτους να πληρώνει τους υπαλλήλους του με ένα νόμισμα δικό του (ελεύθερο) που να αντιπροσωπεύει την παραγωγή της χώρας και μόνο. Με αυτό το νόμισμα όλοι οι πολίτες θα πληρώνουν τις υποχρεώσεις τους απέναντι στο κράτος, αλλά και θα έχουν την δυνατότητα αγοράς όλων των καταναλωτικών προϊόντων.
Όλες οι άλλες εργασίες που έχουν σχέση με τις υπόλοιπες χώρες του κόσμου μπορούν άνετα και ελεύθερα να γίνονται στο σημερινό ευρωπαϊκό νόμισμα.
Β) Δεύτερη βασική προϋπόθεση είναι να έχω μία άρτια λειτουργούσα και αποτελεσματική δημόσια διοίκηση. Η (υπάρχουσα) υδροκέφαλη δομή της δημόσιας διοίκησης πρέπει να εκλείψει, και λέγοντας αυτό εννοώ ότι χρήζει παντελούς διαγραφής και αντικατάστασης, με άλλη η οποία θα έχει σαν κύριο άξονα την προστασία και την άμεση εξυπηρέτηση του πολίτη. Μία δημόσια διοίκηση η οποία θα στηρίζεται απάνω σε ένα άψογο (από λειτουργικής απόψεως) σύστημα πληροφορικής, ένα σύστημα τέτοιο που θα λειτουργεί διαδραστικά σε όλες τις επιμέρους υπηρεσίες και υπουργεία, ένα σύστημα πληροφορικής που θα διασυνδέει όλες τις πληροφορίες που είναι αναγκαίες για τον πολίτη. Σε καμία περίπτωση δεν θα ζητηθεί ποτέ από κανέναν πολίτη να προσκομίσει ΚΑΝΕΝΑ έγγραφο από καμία υπηρεσία.
Αυτό μπορεί να γίνει μόνον αν «Αποκεντρωθεί Πλήρως», δηλαδή όλες οι προσφερόμενες από το υδροκέφαλο δημόσιο υπηρεσίες να αποκεντρωθούν στις περιφέρειες. Για τον σκοπό αυτό πρέπει να αναβαθμιστεί ο ρόλος της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Γ) Τρίτο βασικό προαπαιτούμενο είναι η αναβάθμιση της τοπικής αυτοδιοίκησης. Δεν νοείται πρόοδος και ανάπτυξη μέσα σε πλήρη ανυπαρξία του βασικού συστατικού της που είναι η τοπική αυτοδιοίκηση. Υποχρεωτικά πρέπει να αλλάξει «άρδην» ο ρόλος της περιφέρειας (του περιφερειάρχη) και ο ρόλος του Δημάρχου υπό την έννοια της τοπικής οργάνωσης.
Η περιφέρεια θα έχει μεγαλύτερους οικονομικούς πόρους από αυτούς που μέχρι σήμερα έχει και δεν θα είναι (σε καμία περίπτωση) υποχρεωμένη να «ζητιανεύει» τα αυτονόητα από το υδροκέφαλο κράτος. Οι οικονομικοί πόροι της περιφέρειας θα στηρίζονται από την αυτόματη μεταφορά ποσοστού 2% επί του φόρου προστιθέμενης αξίας αλλά και από όλες τις επί μέρους φορολογίες επιχειρήσεων και πολιτών του γεωφυσικού της χώρου. Αυτό δε θα είναι πέραν όλων των άλλων επιβεβλημένων, από τους Δήμους, φόρων.
Η κεντρική διοίκηση ελέγχει την περιφέρεια τοποθετώντας στην οικονομική υπηρεσία της στελέχη του Υπουργείου Οικονομικών, ομαδοποιημένα και εναλλασσόμενα κάθε μήνα. Παύει να ισχύει το «Δημόσιο Λογιστικό Σύστημα» και αντ’ αυτού τίθεται σε εφαρμογή το «Ενιαίο Λογιστικό Σύστημα», αυτό δηλαδή που ισχύει για όλες τις επιχειρήσεις με βιβλία τρίτης κατηγορίας.
Με αυτό τον τρόπο παύει να ισχύει η λειτουργία «ειδικών κωδικών» μέσα από τους οποίους η δημόσια διοίκηση περνούσε αδιαφανή έργα και παρανομίες στελεχών της.
Η περιφέρεια αναλαμβάνει την λειτουργική στήριξη όλων ανεξαιρέτως των υπηρεσιών του κράτους, δηλαδή: 1) Υπηρεσία εσωτερικής Ασφάλειας, 2) Πυροσβεστική Υπηρεσία, 3) Υπηρεσία φύλαξης ακτών, 4) Υγειονομική υπηρεσία, 5) Υπηρεσία Ιατροδικαστών, 6) Τα τμήματα Υπηρεσίας εξωτερικής ασφάλειας, 7) Τα γραφεία του ΥΠΟΙΚ, Υπηρεσία αγροφυλακής, 9) Υπηρεσία Ελληνικής παιδείας και εκπαίδευσης, 10) Υπηρεσία Εθνικού Συστήματος Υγείας, 11) Υπηρεσία διακομιδής ασθενών, 12) Υπηρεσία μεταναστών, 13) Δικαστική υπηρεσία και άλλες ακόμα υπηρεσίες που δεν αναφέρονται εδώ.
Ε) Πέμπτο βασικό προαπαιτούμενο είναι η δημιουργία ΝΕΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ με θεσμοθετημένο σώμα «Συνταγματικού Δικαστηρίου», δηλαδή ενός νομικού σώματος το οποίο θα παρακολουθεί την ορθή λειτουργία και εφαρμογή του Συντάγματος της χώρας, καθώς επίσης και την συνταγματικότητα των νομοθετημάτων και των νόμων. Το νέο αυτό Σύνταγμα θα προβλέπει την λειτουργία δύο κοινοβουλίων, Α) της Κάτω βουλής, και Β) της Άνω βουλής.
Τα μέλη της κάτω βουλής θα είναι όλοι οι τοπικοί άρχοντες (περιφερειάρχες και δήμαρχοι), αποκλειστικό αντικείμενο θα έχει την θέσπιση νόμων που καθορίζουν την καθημερινότητα του πολίτη. Οι αποφάσεις της Κάτω βουλής θα στέλνονται στο Συνταγματικό δικαστήριο για έλεγχο συνταγματικότητας και κατόπιν στον πρόεδρο της Δημοκρατίας για κύρωση και κατόπιν θα δημοσιεύονται στην εφημερίδα της κυβερνήσεως.
Τα μέλη της Άνω βουλής θα προέρχονται από πολιτικά πρόσωπα εκλεγμένα μέσω κοινοβουλευτικών εκλογών, ο αριθμός τους δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος από 100 για όλη την χώρα, το δε εκλογικό σύστημα θα είναι απλό πλειοψηφικό. Το αντικείμενο της Άνω βουλής θα είναι η επεξεργασία και νομοθέτηση ζητημάτων που αφορούν την χώρα σαν κοινωνική οντότητα στον παγκόσμιο ιστό.
Πρόταση αλλαγής των άρθρων του Συντάγματος θα ξεκινά από την Κάτω βουλή με απόλυτη πλειοψηφία θα περνά στο Συνταγματικό δικαστήριο και θα διαβιβάζεται στην Άνω βουλή για επεξεργασία κατόπιν θα διαβιβάζεται στον πρόεδρο της Δημοκρατίας και κατόπιν θα περνά στην εφημερίδα της κυβέρνησης.
Την διακυβέρνηση της χώρας θα έχουν αποκλειστικά και μόνον τα δύο κοινοβουλευτικά σώματα και σε καμία άλλη περίπτωση δεν θα υπάρχει η δυνατότης παρέμβασης άλλης δύναμης εξωτερικής ή εσωτερικής για τον σκοπό αυτό.
Ζ) Έκτο προαπαιτούμενο είναι η θέσπιση κυβερνητικού σχήματος πέντε υπουργείων, 1) Υπουργείο στρατιωτικών, 2)Υπουργείο οικονομίας, 3) Υπουργείο εσωτερικών, 4) Υπουργείο δικαιοσύνης,
5) Υπουργείο εξωτερικών.
Το ολιγομελές κυβερνητικό σχήμα είναι από τα βασικά προαπαιτούμενα για την ανάπτυξη της Ελλάδας. Η χώρα μας μη έχουσα κατακτητικά προγράμματα, έχοντας σαν δόγμα αποκλειστικά την ανάπτυξη και την ευημερία των πολιτών της, έχει την πολυτέλεια να λειτουργεί με τον ελάχιστο αριθμό υπουργείων, η παρουσία πολλών Υπουργείων και Υπουργών μόνον κακές υπηρεσίες προσφέρει παρά καλές. Όλα τα σημερινά Υπουργεία (πλην των προαναφερομένων) μετατρέπονται σε Υπηρεσίες, κλείνοντας έτσι την πόρτα στην διαπλοκή και στο ρουσφέτι. Οι Υπηρεσίες ούσες πλέον ευέλικτα σχήματα, προσφέρουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην ανάπτυξη και αποκλείουν την διαπλοκή εκ του γεγονότος ότι ελέγχονται μόνιμα από ειδική κρατική επιτροπή διαφάνειας, τα μέλη της οποίας είναι εναλλασσόμενα ανά τριάντα ημέρες και λειτουργούν εντός των Υπηρεσιών βάση συγκεκριμένου σχεδίου ελέγχου, όμοιου για όλο τον δημόσιο τομέα.
Θεωρώ ότι με την παραπάνω εφαρμογή των προαπαιτουμένων δίδεται ο λόγος για την τύχη και την ανάπτυξη αυτής της χώρας στον ίδιο τον λαό και κανένας δεν αποφασίζει πλέον μόνος του ή μειοψηφικά για το μέλλον της Ελλάδας.
Αυτά τα έξη προαπαιτούμενα είναι άκρος απαραίτητα να εφαρμοστούν πριν αναλάβει η όποια νέα κυβέρνηση την εκκαθάριση της σαπίλας της σημερινής Ελληνικής κοινωνίας. Για να έχει την δυνατότητα να διακηρύξει ότι «καταγγέλλει τα μνημόνια και τις δανειακές συμβάσεις», μιάς και η απόφαση αυτή είναι πολύ ισχυρή και μεγάλη, θα είναι μη εφαρμόσιμη αν δεν συντρέχουν όλες οι πιο πάνω βασικές προϋποθέσεις, οι οποίες δίδουν την δυνατότητα σε μία σοβαρή και κυρίαρχη χώρα να αναπτύξει και να διαχειριστεί τα προϊόντα της, δηλαδή τον παραγόμενο από αυτή πλούτο, προς χάριν των πολιτών.
Η όποια αντιμνημονιακή νέα κυβέρνηση έχει στην φαρέτρα της την πλήρη εκκαθάριση των δανειακών συμβάσεων και των μνημονίων θα πρέπει να λάβει πολύ σοβαρά υπ’ όψιν της την προϋπόθεση ύπαρξης και κατοχής «όπλων» τέτοιων που να της δίνει όλα τα εχέγγυα για την εφαρμογή του σκοπού της, αλλά και για να γίνει πιστευτή στον Ελληνικό λαό.
Στην συνέχεια θα περνούσα να αναλύσω και όλες τις άλλες επιδιώξεις που αναφέρονται στην Εθνική πρόταση των ΑΝΕΛΛ και οι οποίες είναι απόλυτα θεμιτές και λογικές για ένα κράτος που θέλει να οδεύει σε σοβαρή ανάπτυξη, αλλά δεν θα το κάνω, διότι θεωρώ πως τα κλειδιά για έναν τέτοιο προσδιορισμό περνούν πλέον στην νέα δομή της δημόσιας διοίκησης και στον θεσμικό ρόλο της Κάτω βουλής. Αυτή πλέον έχει την πλήρη ευθύνη για την ορθή ανάπτυξη της χώρας, μιας και τα μέλη της προέρχονται από την τοπική αυτοδιοίκηση, είναι αιρετά και εκλεγμένα απ’ ευθείας από τον λαό χωρίς την παρέμβαση των όποιων διαπλοκών, ο λαός εκφράζεται πλέον απ’ ευθείας μέσα από ένα άμεσο και Δημοκρατικό σύστημα, είναι πλέον αυτός που θα έχει πάντα την δυνατότητα της καθαίρεσης των αιρετών μελλών της Κάτω ή Άνω βουλής ανά πάσα στιγμή εφόσον πλέον δεν θα ισχύει ο νόμος περί «απαλλαγής ευθυνών των πολιτικών προσώπων».
Αν αυτά τα προαπαιτούμενα (τα οποία θα έπρεπε να προταθούν για διαβούλευση από το κίνημα των ΑΝΕΛΛ) τα κάνουμε προγραμματικό Εθνικό Σχέδιο, έχω την βεβαιότητα ότι δεν χρειαζόμαστε ΚΑΜΙΑ συνεργασία με άτομα του παλαιού πολιτικού κατεστημένου για να αυξήσουμε την παρουσία μας στο παρόν κοινοβουλευτικό σύστημα.
Ελπίζω αυτή η πρόταση να βρει αυτιά ακουόντων και μυαλά με ορθολογική σκέψη, καθαρές και ειλικρινείς ιδέες και συνειδήσεις με δυνατά οράματα και θέληση για μια σωστή νέα και κυρίαρχη Ελλάδα, σε διαφορετική περίπτωση θα παραμείνει η Ελλάδα κολλημένη και επαίτης στο άρμα των Ευρωπαίων τοκογλύφων, και οι Ελληνικοί πολιτικοί σχηματισμοί θα λειτουργούν σαν υπάλληλοι τους λειτουργώντας δίχως Ελληνική σκέψη και σαφήνεια λόγου μεταφέροντας τις όποιες απαιτήσεις των μόνιμων δανειστών σε ένα μόνιμα χειμαζόμενο λαό, με μπερδεμένες λέξεις και νοήματα για να ξεγελούν σε μόνιμη βάση και να κλέβουν τον Έλληνα πολίτη.
Ας αφήσουμε λοιπόν τους εγωϊσμούς και τα μίση και ας κάτσουμε να δουλέψουμε πάνω σε μία σωστή πρόταση για την δημιουργία Εθνικού σχεδίου.
Ο Συγγράψας το παρόν
Λευτέρης Γκίνης, Συντονιστική Νέας Περάμου – Μεγάρων
Ημερομηνία 6/8/2013
Το τελευταίο εξωφρενικό γεγονός της πρότασης συνεργασίας όλων των κομμάτων και με πρωθυπουργό τον Κώστα Καραμανλή σύμφωνα με την άστοχη, άκυρη και άκαιρη αντίληψη του βουλευτή των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Πάυλου Χαϊκάλη, φέρνει στο προσκήνιο την υπενθύμιση της ιδρυτικής διακήρυξης, ότι το κίνημα ουδέποτε θα συνεργαστεί με πολιτικούς ή σχήματα πολιτικά που ψήφισαν έστω κι ένα μνημόνιο.
Με την αντίληψη του βουλευτού η οποία ενδεχομένως προετοιμάζει ένα άλλο έδαφος στο πολιτικό σκηνικό για το οποίο στο παρελθόν απασχόλησε έντονα τη βάση με τα παλαιοκομματικά τερτίπια μερικών στελεχών, επανέρχεται πάλι στην επιφάνεια η επανεξέταση του πολιτικού συστήματος που προτείνει το κίνημα προς συζήτηση και ουσιαστική κατάληξη ώστε στο μέλλον να μην υπάρχουν παραφωνίες και ανεξέλεγκτες ιαχές περί δήθεν δημοκρατικότητας.
Το κίνημα αρχικά συγκέντρωσε πολλούς οπαδούς καθώς η πρόταση άμεσης δημοκρατίας ως πολιτικού συστήματος ήταν και είναι το μόνο δημοκρατικό πολίτευμα όπως πιστεύεται ότι εξαλείφει τη πελατειακή σχέση του πολιτικού με τον ψηφοφόρο και επανατοποθετεί ουσιαστικά τη κυρίαρχη βούληση αποκλειστικά στον πολίτη και όχι στην εξουσία.
Σήμερα, και μετά από αλλεπάλληλες εισηγήσεις μελών του κινήματος περί ελληνικού κοινοτισμού και άμεσης δημοκρατίας οι οποίες πέρασαν στα "ψιλά" και για τις οποίες έχουμε αναρτήσει στο παρελθόν αρκετά άρθρα και αναλύσεις του Αθανάσιου Μιχαλόπουλου, το κίνημα καλείται να επαναπροσδιορίσει τις αρχικές εκτιμήσεις και να δώσει ένα τέλος στη παραπληροφόρηση περί κομματικής σύγκλισης με τη δεξιά ή την αριστερά όπως θέλουν οι αντίπαλοι να προωθούν για δικούς τους λόγους.
Οποιεσδήποτε άλλες σκοπιμότητες που δεν συνάδουν με τη μορφή του κινήματος, αλλά δημιουργούνται για να υποβαθμίσουν τον χαρακτήρα των Ανεξάρτητων Ελλήνων, βρίσκονται κυριολεκτικά στο κενό. Κι ενώ την θέση του προέδρου πολλοί την κρίνουν ως αμήχανη, ο ίδιος ο πρόεδρος κρίνει ότι δεν αποτελεί το κέντρο των αποφάσεων πέραν της εκπροσώπησης του από τον κυρίαρχο λαό.
Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες κάνουν ένα βήμα παραπέρα, και πιστοί στις αξίες της συλλογικότητας και της ενότητας μιας καθαρά δημοκρατικής αντίληψης, φέρνουν ιδέες και απόψεις που επεξεργάζονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα όργανα του κινήματος που αποτελούνται από απλούς πολίτες. Μια ενδιαφέρουσα αντιπρόταση που αξίζει περεταίρω μελέτης, έρχεται από τον Λευτέρη Γκίνη που αναλύει παρακάτω ως εξής:
ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΕΛΛ.
Γράφω αυτή την επιστολή προς ανάγνωση από όλους τους ενεργούς πολίτες αυτής της χώρας, και προς επεξεργασία για την διαμόρφωση τελικού κειμένου.
Λαμβάνοντας αφορμή από το κείμενο το οποίο προτάθηκε από το κίνημα των ΑΝΕΛΛ σαν «Εθνικό Πρόγραμμα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης» και διότι δεν θα ήθελα να λειτουργήσω ανεξάρτητα από αυτό θα αναφερθώ αναλυτικά σε όλες τις ενότητες προσθέτοντας ή αλλάζοντας σημεία τα οποία κατά την γνώμη μου «χρήζουν αλλαγής».
Δεν θα ξεκινούσα ΠΟΤΕ από τις «Βασικές Συστατικές Γραμμές» (ΒΣΓ) της πρότασής μου, αν πρώτα δεν έβαζα, με απόλυτα κατανοητό τρόπο, τις προϋποθέσεις (τα προαπαιτούμενα) για την εκπλήρωση των ΒΣΓ, ο αναγνώστης, και εν δυνάμει ψηφοφόρος πρέπει με κάθε ειλικρίνεια να γνωρίζει «που στέκομαι για να υπόσχομαι», σε διαφορετική περίπτωση τα λόγια μου είναι «έπεα πτερόεντα» και από τέτοια δυστυχώς ο κόσμος έχει γεμίσει.
Α) Πρώτη και βασική προϋπόθεση για να κάνω την όποια αλλαγή ή να θέσω σε εφαρμογή την όποια ΒΣΓ, είναι να έχω την θεμελιώδη ευχέρεια της διαχείρισης του Εθνικού μου πλούτου, και για τον σκοπό αυτό θα πρέπει να εξασφαλίσω την φυσική και σταθερή (άνευ διακυμάνσεων) ροή χρήματος, δηλαδή ενός αντιπροσωπευτικού, της παραγωγής μου, εσωτερικού νομίσματος.
Το νόμισμα αυτό δεν θα έχει καμία απολύτως σχέση με τις εξωτερικές διεργασίες του κράτους μου, δημιουργείτε αποκλειστικά για την εσωτερική διαχείριση και αφορά μόνον την ζωή των κατοίκων αυτής (της Ελλάδας) και μόνον της χώρας, αφορά την δυνατότητα του κράτους να πληρώνει τους υπαλλήλους του με ένα νόμισμα δικό του (ελεύθερο) που να αντιπροσωπεύει την παραγωγή της χώρας και μόνο. Με αυτό το νόμισμα όλοι οι πολίτες θα πληρώνουν τις υποχρεώσεις τους απέναντι στο κράτος, αλλά και θα έχουν την δυνατότητα αγοράς όλων των καταναλωτικών προϊόντων.
Όλες οι άλλες εργασίες που έχουν σχέση με τις υπόλοιπες χώρες του κόσμου μπορούν άνετα και ελεύθερα να γίνονται στο σημερινό ευρωπαϊκό νόμισμα.
Β) Δεύτερη βασική προϋπόθεση είναι να έχω μία άρτια λειτουργούσα και αποτελεσματική δημόσια διοίκηση. Η (υπάρχουσα) υδροκέφαλη δομή της δημόσιας διοίκησης πρέπει να εκλείψει, και λέγοντας αυτό εννοώ ότι χρήζει παντελούς διαγραφής και αντικατάστασης, με άλλη η οποία θα έχει σαν κύριο άξονα την προστασία και την άμεση εξυπηρέτηση του πολίτη. Μία δημόσια διοίκηση η οποία θα στηρίζεται απάνω σε ένα άψογο (από λειτουργικής απόψεως) σύστημα πληροφορικής, ένα σύστημα τέτοιο που θα λειτουργεί διαδραστικά σε όλες τις επιμέρους υπηρεσίες και υπουργεία, ένα σύστημα πληροφορικής που θα διασυνδέει όλες τις πληροφορίες που είναι αναγκαίες για τον πολίτη. Σε καμία περίπτωση δεν θα ζητηθεί ποτέ από κανέναν πολίτη να προσκομίσει ΚΑΝΕΝΑ έγγραφο από καμία υπηρεσία.
Αυτό μπορεί να γίνει μόνον αν «Αποκεντρωθεί Πλήρως», δηλαδή όλες οι προσφερόμενες από το υδροκέφαλο δημόσιο υπηρεσίες να αποκεντρωθούν στις περιφέρειες. Για τον σκοπό αυτό πρέπει να αναβαθμιστεί ο ρόλος της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Γ) Τρίτο βασικό προαπαιτούμενο είναι η αναβάθμιση της τοπικής αυτοδιοίκησης. Δεν νοείται πρόοδος και ανάπτυξη μέσα σε πλήρη ανυπαρξία του βασικού συστατικού της που είναι η τοπική αυτοδιοίκηση. Υποχρεωτικά πρέπει να αλλάξει «άρδην» ο ρόλος της περιφέρειας (του περιφερειάρχη) και ο ρόλος του Δημάρχου υπό την έννοια της τοπικής οργάνωσης.
Η περιφέρεια θα έχει μεγαλύτερους οικονομικούς πόρους από αυτούς που μέχρι σήμερα έχει και δεν θα είναι (σε καμία περίπτωση) υποχρεωμένη να «ζητιανεύει» τα αυτονόητα από το υδροκέφαλο κράτος. Οι οικονομικοί πόροι της περιφέρειας θα στηρίζονται από την αυτόματη μεταφορά ποσοστού 2% επί του φόρου προστιθέμενης αξίας αλλά και από όλες τις επί μέρους φορολογίες επιχειρήσεων και πολιτών του γεωφυσικού της χώρου. Αυτό δε θα είναι πέραν όλων των άλλων επιβεβλημένων, από τους Δήμους, φόρων.
Η κεντρική διοίκηση ελέγχει την περιφέρεια τοποθετώντας στην οικονομική υπηρεσία της στελέχη του Υπουργείου Οικονομικών, ομαδοποιημένα και εναλλασσόμενα κάθε μήνα. Παύει να ισχύει το «Δημόσιο Λογιστικό Σύστημα» και αντ’ αυτού τίθεται σε εφαρμογή το «Ενιαίο Λογιστικό Σύστημα», αυτό δηλαδή που ισχύει για όλες τις επιχειρήσεις με βιβλία τρίτης κατηγορίας.
Με αυτό τον τρόπο παύει να ισχύει η λειτουργία «ειδικών κωδικών» μέσα από τους οποίους η δημόσια διοίκηση περνούσε αδιαφανή έργα και παρανομίες στελεχών της.
Η περιφέρεια αναλαμβάνει την λειτουργική στήριξη όλων ανεξαιρέτως των υπηρεσιών του κράτους, δηλαδή: 1) Υπηρεσία εσωτερικής Ασφάλειας, 2) Πυροσβεστική Υπηρεσία, 3) Υπηρεσία φύλαξης ακτών, 4) Υγειονομική υπηρεσία, 5) Υπηρεσία Ιατροδικαστών, 6) Τα τμήματα Υπηρεσίας εξωτερικής ασφάλειας, 7) Τα γραφεία του ΥΠΟΙΚ, Υπηρεσία αγροφυλακής, 9) Υπηρεσία Ελληνικής παιδείας και εκπαίδευσης, 10) Υπηρεσία Εθνικού Συστήματος Υγείας, 11) Υπηρεσία διακομιδής ασθενών, 12) Υπηρεσία μεταναστών, 13) Δικαστική υπηρεσία και άλλες ακόμα υπηρεσίες που δεν αναφέρονται εδώ.
Ε) Πέμπτο βασικό προαπαιτούμενο είναι η δημιουργία ΝΕΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ με θεσμοθετημένο σώμα «Συνταγματικού Δικαστηρίου», δηλαδή ενός νομικού σώματος το οποίο θα παρακολουθεί την ορθή λειτουργία και εφαρμογή του Συντάγματος της χώρας, καθώς επίσης και την συνταγματικότητα των νομοθετημάτων και των νόμων. Το νέο αυτό Σύνταγμα θα προβλέπει την λειτουργία δύο κοινοβουλίων, Α) της Κάτω βουλής, και Β) της Άνω βουλής.
Τα μέλη της κάτω βουλής θα είναι όλοι οι τοπικοί άρχοντες (περιφερειάρχες και δήμαρχοι), αποκλειστικό αντικείμενο θα έχει την θέσπιση νόμων που καθορίζουν την καθημερινότητα του πολίτη. Οι αποφάσεις της Κάτω βουλής θα στέλνονται στο Συνταγματικό δικαστήριο για έλεγχο συνταγματικότητας και κατόπιν στον πρόεδρο της Δημοκρατίας για κύρωση και κατόπιν θα δημοσιεύονται στην εφημερίδα της κυβερνήσεως.
Τα μέλη της Άνω βουλής θα προέρχονται από πολιτικά πρόσωπα εκλεγμένα μέσω κοινοβουλευτικών εκλογών, ο αριθμός τους δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος από 100 για όλη την χώρα, το δε εκλογικό σύστημα θα είναι απλό πλειοψηφικό. Το αντικείμενο της Άνω βουλής θα είναι η επεξεργασία και νομοθέτηση ζητημάτων που αφορούν την χώρα σαν κοινωνική οντότητα στον παγκόσμιο ιστό.
Πρόταση αλλαγής των άρθρων του Συντάγματος θα ξεκινά από την Κάτω βουλή με απόλυτη πλειοψηφία θα περνά στο Συνταγματικό δικαστήριο και θα διαβιβάζεται στην Άνω βουλή για επεξεργασία κατόπιν θα διαβιβάζεται στον πρόεδρο της Δημοκρατίας και κατόπιν θα περνά στην εφημερίδα της κυβέρνησης.
Την διακυβέρνηση της χώρας θα έχουν αποκλειστικά και μόνον τα δύο κοινοβουλευτικά σώματα και σε καμία άλλη περίπτωση δεν θα υπάρχει η δυνατότης παρέμβασης άλλης δύναμης εξωτερικής ή εσωτερικής για τον σκοπό αυτό.
Ζ) Έκτο προαπαιτούμενο είναι η θέσπιση κυβερνητικού σχήματος πέντε υπουργείων, 1) Υπουργείο στρατιωτικών, 2)Υπουργείο οικονομίας, 3) Υπουργείο εσωτερικών, 4) Υπουργείο δικαιοσύνης,
5) Υπουργείο εξωτερικών.
Το ολιγομελές κυβερνητικό σχήμα είναι από τα βασικά προαπαιτούμενα για την ανάπτυξη της Ελλάδας. Η χώρα μας μη έχουσα κατακτητικά προγράμματα, έχοντας σαν δόγμα αποκλειστικά την ανάπτυξη και την ευημερία των πολιτών της, έχει την πολυτέλεια να λειτουργεί με τον ελάχιστο αριθμό υπουργείων, η παρουσία πολλών Υπουργείων και Υπουργών μόνον κακές υπηρεσίες προσφέρει παρά καλές. Όλα τα σημερινά Υπουργεία (πλην των προαναφερομένων) μετατρέπονται σε Υπηρεσίες, κλείνοντας έτσι την πόρτα στην διαπλοκή και στο ρουσφέτι. Οι Υπηρεσίες ούσες πλέον ευέλικτα σχήματα, προσφέρουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην ανάπτυξη και αποκλείουν την διαπλοκή εκ του γεγονότος ότι ελέγχονται μόνιμα από ειδική κρατική επιτροπή διαφάνειας, τα μέλη της οποίας είναι εναλλασσόμενα ανά τριάντα ημέρες και λειτουργούν εντός των Υπηρεσιών βάση συγκεκριμένου σχεδίου ελέγχου, όμοιου για όλο τον δημόσιο τομέα.
Θεωρώ ότι με την παραπάνω εφαρμογή των προαπαιτουμένων δίδεται ο λόγος για την τύχη και την ανάπτυξη αυτής της χώρας στον ίδιο τον λαό και κανένας δεν αποφασίζει πλέον μόνος του ή μειοψηφικά για το μέλλον της Ελλάδας.
Αυτά τα έξη προαπαιτούμενα είναι άκρος απαραίτητα να εφαρμοστούν πριν αναλάβει η όποια νέα κυβέρνηση την εκκαθάριση της σαπίλας της σημερινής Ελληνικής κοινωνίας. Για να έχει την δυνατότητα να διακηρύξει ότι «καταγγέλλει τα μνημόνια και τις δανειακές συμβάσεις», μιάς και η απόφαση αυτή είναι πολύ ισχυρή και μεγάλη, θα είναι μη εφαρμόσιμη αν δεν συντρέχουν όλες οι πιο πάνω βασικές προϋποθέσεις, οι οποίες δίδουν την δυνατότητα σε μία σοβαρή και κυρίαρχη χώρα να αναπτύξει και να διαχειριστεί τα προϊόντα της, δηλαδή τον παραγόμενο από αυτή πλούτο, προς χάριν των πολιτών.
Η όποια αντιμνημονιακή νέα κυβέρνηση έχει στην φαρέτρα της την πλήρη εκκαθάριση των δανειακών συμβάσεων και των μνημονίων θα πρέπει να λάβει πολύ σοβαρά υπ’ όψιν της την προϋπόθεση ύπαρξης και κατοχής «όπλων» τέτοιων που να της δίνει όλα τα εχέγγυα για την εφαρμογή του σκοπού της, αλλά και για να γίνει πιστευτή στον Ελληνικό λαό.
Στην συνέχεια θα περνούσα να αναλύσω και όλες τις άλλες επιδιώξεις που αναφέρονται στην Εθνική πρόταση των ΑΝΕΛΛ και οι οποίες είναι απόλυτα θεμιτές και λογικές για ένα κράτος που θέλει να οδεύει σε σοβαρή ανάπτυξη, αλλά δεν θα το κάνω, διότι θεωρώ πως τα κλειδιά για έναν τέτοιο προσδιορισμό περνούν πλέον στην νέα δομή της δημόσιας διοίκησης και στον θεσμικό ρόλο της Κάτω βουλής. Αυτή πλέον έχει την πλήρη ευθύνη για την ορθή ανάπτυξη της χώρας, μιας και τα μέλη της προέρχονται από την τοπική αυτοδιοίκηση, είναι αιρετά και εκλεγμένα απ’ ευθείας από τον λαό χωρίς την παρέμβαση των όποιων διαπλοκών, ο λαός εκφράζεται πλέον απ’ ευθείας μέσα από ένα άμεσο και Δημοκρατικό σύστημα, είναι πλέον αυτός που θα έχει πάντα την δυνατότητα της καθαίρεσης των αιρετών μελλών της Κάτω ή Άνω βουλής ανά πάσα στιγμή εφόσον πλέον δεν θα ισχύει ο νόμος περί «απαλλαγής ευθυνών των πολιτικών προσώπων».
Αν αυτά τα προαπαιτούμενα (τα οποία θα έπρεπε να προταθούν για διαβούλευση από το κίνημα των ΑΝΕΛΛ) τα κάνουμε προγραμματικό Εθνικό Σχέδιο, έχω την βεβαιότητα ότι δεν χρειαζόμαστε ΚΑΜΙΑ συνεργασία με άτομα του παλαιού πολιτικού κατεστημένου για να αυξήσουμε την παρουσία μας στο παρόν κοινοβουλευτικό σύστημα.
Ελπίζω αυτή η πρόταση να βρει αυτιά ακουόντων και μυαλά με ορθολογική σκέψη, καθαρές και ειλικρινείς ιδέες και συνειδήσεις με δυνατά οράματα και θέληση για μια σωστή νέα και κυρίαρχη Ελλάδα, σε διαφορετική περίπτωση θα παραμείνει η Ελλάδα κολλημένη και επαίτης στο άρμα των Ευρωπαίων τοκογλύφων, και οι Ελληνικοί πολιτικοί σχηματισμοί θα λειτουργούν σαν υπάλληλοι τους λειτουργώντας δίχως Ελληνική σκέψη και σαφήνεια λόγου μεταφέροντας τις όποιες απαιτήσεις των μόνιμων δανειστών σε ένα μόνιμα χειμαζόμενο λαό, με μπερδεμένες λέξεις και νοήματα για να ξεγελούν σε μόνιμη βάση και να κλέβουν τον Έλληνα πολίτη.
Ας αφήσουμε λοιπόν τους εγωϊσμούς και τα μίση και ας κάτσουμε να δουλέψουμε πάνω σε μία σωστή πρόταση για την δημιουργία Εθνικού σχεδίου.
Ο Συγγράψας το παρόν
Λευτέρης Γκίνης, Συντονιστική Νέας Περάμου – Μεγάρων
Ημερομηνία 6/8/2013
Παρόμοια θέματα
» Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΘΝΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
» Περιφερειακό πλαίσιο Χωροταξικού σχεδιασμού και αειφόρου ανάπτυξης του Σταύρου Βουρβαχάκη
» Ανακοίνωση Εθνικού Συμβουλίου διεκδίκησης Γερμανικών οφειλών.
» Πρόταση βόμβα για κούρεμα 50% στο ελληνικό χρέος από το ΔΝΤ
» Επίσημη πρόταση για Σχολή Τουρισμού στο Ρέθυμνο
» Περιφερειακό πλαίσιο Χωροταξικού σχεδιασμού και αειφόρου ανάπτυξης του Σταύρου Βουρβαχάκη
» Ανακοίνωση Εθνικού Συμβουλίου διεκδίκησης Γερμανικών οφειλών.
» Πρόταση βόμβα για κούρεμα 50% στο ελληνικό χρέος από το ΔΝΤ
» Επίσημη πρόταση για Σχολή Τουρισμού στο Ρέθυμνο
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Κυρ Νοε 17, 2024 6:14 pm από Admin
» Οι επιστήμονες άνοιξαν τελικά τον τάφο του Γολιάθ μετά από χιλιάδες χρόνια και ανακάλυψαν εξαιρετικά συγκλονιστικά μυστικά που έχουν αφήσει όλους πολύ μπερδεμένους.
Σαβ Νοε 16, 2024 8:19 pm από Admin
» Κτηματολόγιο: Τι θα γίνει με όσους δεν υποβάλουν δήλωση
Πεμ Οκτ 31, 2024 6:54 pm από Admin
» Κτηματολόγιο: Παράταση της προθεσμίας διορθώσεων, καταληκτική η ημερομηνία δηλώσεων
Δευ Οκτ 28, 2024 9:15 am από Admin
» Ακίνητα: Έτσι μετατρέπονται τα ακίνητα από “αγνώστου” ιδιοκτήτη σε “γνωστού”-Τι είπε ο Κυρανάκης για τις μεταβιβάσεις
Πεμ Οκτ 10, 2024 8:40 pm από Admin
» Σωτήρης Γκεκόπουλος:Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ
Τρι Αυγ 27, 2024 11:59 pm από Admin
» Φαράγγι Μύλων-Ρέθυμνο
Τετ Ιουν 26, 2024 8:52 pm από Admin
» Γκαρσόνια της Ευρώπης: Η Ελλάδα έγινε ακριβώς αυτό που είχαν «προφητέψει
Κυρ Ιουν 23, 2024 10:27 am από Admin
» «Στα κάγκελα» χιλιάδες επαγγελματίες για τα POS!
Τετ Ιουν 05, 2024 10:19 pm από Admin
» Τραγωδία στο Ρέθυμνο: Νεκρός ο τουρίστας στο Φαράγγι τον Μύλων
Τετ Ιουν 05, 2024 10:08 pm από Admin
» Εφορία: Θα σε ελέγχει ακόμα κι όταν χρησιμοποιείς το κινητό σου – Δείτε τι κάνουν
Κυρ Ιουν 02, 2024 10:06 pm από Admin
» Τέλος η οδήγηση για τους 70χρονους – Τι αλλάζει στους μεγαλύτερους οδηγούς
Κυρ Μάης 12, 2024 10:18 pm από Admin
» Τι απέγινε ο Λάζαρος, αφού τον ανέστησε ο Χριστός
Κυρ Απρ 28, 2024 10:54 pm από Admin
» Τελεσίγραφο για σύνδεση ταμειακών και POS – Έρχονται πρόστιμα
Πεμ Φεβ 08, 2024 10:56 pm από Admin
» Ερευνα-σοκ! Ο αργός «θάνατος» του Ελληνα αγρότη με οργανωμένο σχέδιο
Τετ Φεβ 07, 2024 8:02 pm από Admin
» ΦΠΑ: Έρχεται η αυτόματη επιστροφή – Ποιους αφορά – Πότε θα ξεκινήσει
Πεμ Φεβ 01, 2024 11:42 am από Admin
» Η γλώσσα των κουτσαβάκηδων (το λεξικό της μαγκιάς)
Δευ Ιαν 29, 2024 8:39 pm από Admin
» Έρχεται νέο σύστημα με αυτόματες κατασχέσεις περιουσιακών στοιχείων για χρέη στην εφορία
Δευ Ιαν 22, 2024 2:40 pm από Admin
» Ενημέρωση ιδιοκτητών δεσποζόμενων ζώων
Τρι Ιαν 16, 2024 7:03 pm από Admin
» Πώς θα βρείτε τα «χαμένα» σας ένσημα πριν το 2002
Πεμ Ιαν 11, 2024 8:24 pm από Admin
» Ο σεισμός-μαμούθ που ανύψωσε την Κρήτη και δημιούργησε τσουνάμι 12 μέτρων
Τρι Ιαν 02, 2024 8:52 pm από Admin
» Για πρώτη φορά στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου επέμβαση ολικής αρθροπλαστικής με την πρωτοποριακή τεχνική της ρομποτική
Παρ Δεκ 29, 2023 8:41 pm από Admin
» Ανοίγει η πλατφόρμα εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του Δημοσίου – Δικαιολογητικά και προϋποθέσεις
Πεμ Δεκ 28, 2023 9:38 pm από Admin
» Ελεύθεροι επαγγελματίες: Αυξάνονται οι εισφορές τους το 2024 - Τα νέα ποσά
Τρι Δεκ 26, 2023 1:02 pm από Admin
» ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΚΥΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΣΙΜΠΗΜΑ ΤΣΙΜΠΟΥΡΙΟΥ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΠΡΟΛΗΨΟΥΜΕ;
Δευ Δεκ 25, 2023 9:36 pm από Admin
» Δερματικα προβληματα – μυκητιαση, αλλεργικη δερματιτιδα, ψωρα σκυλου
Δευ Δεκ 25, 2023 9:22 pm από Admin
» Λεϊσμανίωση (Καλαζάρ) : Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε
Δευ Δεκ 25, 2023 9:17 pm από Admin
» 35Ν: Η κρητική τσικουδιά του Ηλία Μελισσουργού με όνομα και ποιότητα
Πεμ Δεκ 07, 2023 9:14 pm από Admin
» Γνωρίζατε ότι υπάρχουν ζωντανά ένζυμα στο μέλι
Πεμ Νοε 02, 2023 10:17 pm από Admin
» Τρεις νέες – τούρμπο ποικιλίες ελιάς με αντοχή στην βερτιτσιλίωση
Πεμ Σεπ 28, 2023 11:39 pm από Admin