How to get to Mili Gorge Tavern in Rethymno by bus?
https://moovitapp.com/index/en/public_transit-Mili_Gorge_Tavern-Rethimno-site_131903692-5638?fbclid=IwY2xjawGl9p9leHRuA2FlbQIxMQABHYpdLIxA8yQcWLAE_jmNAHzPaFPlT4YWY6kyZY3-Z0YJ60WlZoJtiFRh7Q_aem_BCiAEl-_nWR4XN38a3corg
How to get to Mili Gorge Tavern in Rethymno by bus? |
Πρόσφατα Θέματα
Το Φαράγγι των Μύλων, μια εύκολη διαδρομή για την επόμενη εκδρομή σας!
Κάντε κλίκ στο παρακάτω link
RETHYMNO LIVE
ΕΛΛΗΝΑΣ... Ο ΑΕΤΟΣ!
ΡΕΘΥΜΝΟ
Crete-Guns
ΤΑ ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ
Mili-Gorge-Tavern
" />75 ΣΤΑΘΜΟΙ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ-ΤΟ ΒΑΡΥ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ ΠΙΝΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ “ΠΡΟΒΑΤΩΝ”
Σελίδα 1 από 1
75 ΣΤΑΘΜΟΙ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ-ΤΟ ΒΑΡΥ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ ΠΙΝΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ “ΠΡΟΒΑΤΩΝ”
21.03.2015
ΚΑΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ-ΝΕΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΕΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ(ΧΑΡΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ)
75 Σταθμοί Διοδίων!
Χρειάστηκε πολλές ημέρες ψάξιμο και μέτρημα για να βρούμε τελικά τον αριθμό των ενεργών σταθμών διοδίων στην Ελλάδα. Και είναι το εξωφρενικό νούμερο 75! Είναι πραγματικό και αφορά σε διόδια των εθνικών οδών και της Αττικής οδού.
Είναι οι επανδρωμένοι αλλά και αυτόματοι σταθμοί «μετωπικοί» και «πλευρικοί» όπως χαρακτηρίζονται από τους «ιδιοκτήτες» των δρόμων. Οι μετωπικοί είναι αυτοί που βρίσκονται πάνω στις Εθνικές Οδούς ενώ οι πλευρικοί είναι οι δεκάδες μη επανδρωμένοι νέοι σταθμοί που ξεφύτρωσαν σε κάθε είσοδο αλλά κατά ένα παράλογο τρόπο και σε κάθε έξοδο από τους κεντρικούς άξονες.
Και φυσικά κάποια τμήματα των δρόμων πληρώνονται κανονικά χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί. Γιατί η σύμβαση δίνει το δικαίωμα στον κατασκευαστή να εισπράξει τα διόδια για ένα χρονικό διάστημα, ώστε να μαζέψει χρήματα και μετά να κατασκευάσει το δρόμο!
Αυτές είναι οι τιμές διοδίων στους πιο μεγάλους οδικούς άξονες της Ελλάδας :
Τμήμα Σταθμοί Διοδίων Ευρώ
Αθηνών – Κορίνθου Ελευσίνας 2,10
Αθηνών – Κορίνθου Αγίων Θεωδώρων 1,80
Κορίνθου- Πατρών Κορίνθου- Ρίου 3,10
Κορίνθου – Τρίπολης Σπαθοβουνίου 2,40
Αθηνών – Κορίνθου Νεστάνης 2,30
Τρίπολης – Καλαμάτας Ασέας 1,90
Αθηνών – Λαμίας Αφιδνών 3,30
Αθηνών – Λαμίας Θήβας 3,85
Αθηνών – Λαμίας Τραγάνας 3,85
Αθηνών – Λαμίας Αγ. Τριάδας 1,65
Λαμίας – Λάρισας Πελασγίας 3,50
Λαμίας – Λάρισας Μοσχοχωρίου 4,00
Λάρισας – Κατερίνης Μακρυχωρίου 1,40
Λάρισας – Κατερίνης Πυργετού 2,00
Λάρισας – Κατερίνης Λεπτοκαρυάς 2,00
Κατερίνης – Θεσσαλονίκης Κλειδί (Αιγίνιο) 2,20
Κατερίνης – Θεσσαλονίκης Μαλγάρων 1,20
Εγνατία Οδός Πολύμυλος 2,80
Και στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου (ή επίσημα Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης) 13,20 ευρώ
Στις περισσότερες περιπτώσεις το αντίτιμο είναι ένα περίεργο «κατσαρό» νούμερο που μας γεμίζει φραγκοδίφραγκα και καθυστερεί απίστευτα τη διαδικασία πληρωμής και τα ρέστα. Αυτό συμβαίνει γιατί οι σταθμοί είναι πάρα πολλοί. Για παράδειγμα, για να πάει κάποιος με ένα επιβατικό αυτοκίνητο από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη, αν δεν χρειαστεί να περάσει από την Αττική οδό, θα πληρώσει 11 φορές, ενώ το συνολικό κόστος των διοδίων και μόνο είναι σχεδόν 30 ευρώ. Εάν δεν έχει μαζί του γραμματέα, λογιστή ή επαγγελματία συνοδηγό πρέπει να ψάξει 11 φορές να βρει τα σωστά κέρματα και να μετρήσει τα ρέστα κάνοντας τη διαδικασία εκτός από πανάκριβη, χρονοβόρα και εκνευριστική, αφού γίνεται κατά μέσο όρο κάθε 45 χιλιόμετρα, ή πιο απλά κάθε περίπου 20 λεπτά με μια μέση ωριαία ταχύτητα 120 χλμ/ώρα.
Για την διαδρομή Αθήνα-Σπάρτη οι οδηγοί χρησιμοποιούν τμήματα της Ολυμπίας Οδού και του αυτοκινητόδρομου Μορέας και καλούνται πληρώσουν διόδια σε τέσσερα σημεία (Ελευσίνα, Ισθμός, Σπαθοβούνι και Νεστάνη) ενώ αν συνεχίσουν για Καλαμάτα υπάρχει ακόμα ένας σταθμός, στην Ασέα.
Για τη διαδρομή Αθήνα – Πάτρα ή Πύργο υπάρχει η υπό κατασκευή Ολυμπία Οδός. Ο δρόμος είναι γεμάτος παγίδες και θεωρητικά οι χρεώσεις των διοδίων (Ελευσίνα, Ισθμός, Ριο) αφορούν στο μέρος του έργου που έχει ολοκληρωθεί μέχρι τώρα. Έτσι για τον Πύργο πολλοί πια χρησιμοποιούν τον νέο δρόμο της Καλαμάτας. Γιατί είναι λίγο πιο σύντομος, πολύ καλύτερος και δεν περνά μέσα από το κέντρο και την κίνηση της Πάτρας.
Ίσως ο πιο επικίνδυνος δρόμος στην Ελλάδα είναι μεταξύ Πάτρας και Πύργου. Ειδικά τις βραδινές ώρες είναι σκοτεινός, με ξεθωριασμένη διαγράμμιση ενώ τρακτέρ και αγροτικά μηχανήματα να τον διασχίζουν κάθετα κάθε σούρουπο. Τουλάχιστον όμως δεν έχει σταθμούς διοδίων.
Και υπάρχουν σχέδια έτοιμα για υλοποίηση που προσθέτουν κι άλλα διόδια σε νέα σημεία. Για παράδειγμα στην βόρεια Αττική, λόγω της ολοένα αυξανόμενης χρήσης του παράδρομου της Εθνικής οδού, αποφασίστηκε το 2009 να βάλουν νέα διόδια. Έτσι προβλέπεται να κατασκευαστούν σταθμοί διοδίων στις γέφυρες Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου αφού μέσω αυτών των σημείων αποφεύγουν οι κάτοικοι τα διόδια των Αφιδνών. Προς το παρόν δεν έχει γίνει καμιά κίνηση, αλλά η απόφαση έχει υπογραφεί και μπορεί ανά πάσα στιγμή να υλοποιηθεί.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΤΑΘΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΚΕΛΕΙΟ
http://www.makeleio.gr
ΚΑΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ-ΝΕΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΕΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ(ΧΑΡΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ)
75 Σταθμοί Διοδίων!
Χρειάστηκε πολλές ημέρες ψάξιμο και μέτρημα για να βρούμε τελικά τον αριθμό των ενεργών σταθμών διοδίων στην Ελλάδα. Και είναι το εξωφρενικό νούμερο 75! Είναι πραγματικό και αφορά σε διόδια των εθνικών οδών και της Αττικής οδού.
Είναι οι επανδρωμένοι αλλά και αυτόματοι σταθμοί «μετωπικοί» και «πλευρικοί» όπως χαρακτηρίζονται από τους «ιδιοκτήτες» των δρόμων. Οι μετωπικοί είναι αυτοί που βρίσκονται πάνω στις Εθνικές Οδούς ενώ οι πλευρικοί είναι οι δεκάδες μη επανδρωμένοι νέοι σταθμοί που ξεφύτρωσαν σε κάθε είσοδο αλλά κατά ένα παράλογο τρόπο και σε κάθε έξοδο από τους κεντρικούς άξονες.
Και φυσικά κάποια τμήματα των δρόμων πληρώνονται κανονικά χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί. Γιατί η σύμβαση δίνει το δικαίωμα στον κατασκευαστή να εισπράξει τα διόδια για ένα χρονικό διάστημα, ώστε να μαζέψει χρήματα και μετά να κατασκευάσει το δρόμο!
Αυτές είναι οι τιμές διοδίων στους πιο μεγάλους οδικούς άξονες της Ελλάδας :
Τμήμα Σταθμοί Διοδίων Ευρώ
Αθηνών – Κορίνθου Ελευσίνας 2,10
Αθηνών – Κορίνθου Αγίων Θεωδώρων 1,80
Κορίνθου- Πατρών Κορίνθου- Ρίου 3,10
Κορίνθου – Τρίπολης Σπαθοβουνίου 2,40
Αθηνών – Κορίνθου Νεστάνης 2,30
Τρίπολης – Καλαμάτας Ασέας 1,90
Αθηνών – Λαμίας Αφιδνών 3,30
Αθηνών – Λαμίας Θήβας 3,85
Αθηνών – Λαμίας Τραγάνας 3,85
Αθηνών – Λαμίας Αγ. Τριάδας 1,65
Λαμίας – Λάρισας Πελασγίας 3,50
Λαμίας – Λάρισας Μοσχοχωρίου 4,00
Λάρισας – Κατερίνης Μακρυχωρίου 1,40
Λάρισας – Κατερίνης Πυργετού 2,00
Λάρισας – Κατερίνης Λεπτοκαρυάς 2,00
Κατερίνης – Θεσσαλονίκης Κλειδί (Αιγίνιο) 2,20
Κατερίνης – Θεσσαλονίκης Μαλγάρων 1,20
Εγνατία Οδός Πολύμυλος 2,80
Και στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου (ή επίσημα Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης) 13,20 ευρώ
Στις περισσότερες περιπτώσεις το αντίτιμο είναι ένα περίεργο «κατσαρό» νούμερο που μας γεμίζει φραγκοδίφραγκα και καθυστερεί απίστευτα τη διαδικασία πληρωμής και τα ρέστα. Αυτό συμβαίνει γιατί οι σταθμοί είναι πάρα πολλοί. Για παράδειγμα, για να πάει κάποιος με ένα επιβατικό αυτοκίνητο από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη, αν δεν χρειαστεί να περάσει από την Αττική οδό, θα πληρώσει 11 φορές, ενώ το συνολικό κόστος των διοδίων και μόνο είναι σχεδόν 30 ευρώ. Εάν δεν έχει μαζί του γραμματέα, λογιστή ή επαγγελματία συνοδηγό πρέπει να ψάξει 11 φορές να βρει τα σωστά κέρματα και να μετρήσει τα ρέστα κάνοντας τη διαδικασία εκτός από πανάκριβη, χρονοβόρα και εκνευριστική, αφού γίνεται κατά μέσο όρο κάθε 45 χιλιόμετρα, ή πιο απλά κάθε περίπου 20 λεπτά με μια μέση ωριαία ταχύτητα 120 χλμ/ώρα.
Για την διαδρομή Αθήνα-Σπάρτη οι οδηγοί χρησιμοποιούν τμήματα της Ολυμπίας Οδού και του αυτοκινητόδρομου Μορέας και καλούνται πληρώσουν διόδια σε τέσσερα σημεία (Ελευσίνα, Ισθμός, Σπαθοβούνι και Νεστάνη) ενώ αν συνεχίσουν για Καλαμάτα υπάρχει ακόμα ένας σταθμός, στην Ασέα.
Για τη διαδρομή Αθήνα – Πάτρα ή Πύργο υπάρχει η υπό κατασκευή Ολυμπία Οδός. Ο δρόμος είναι γεμάτος παγίδες και θεωρητικά οι χρεώσεις των διοδίων (Ελευσίνα, Ισθμός, Ριο) αφορούν στο μέρος του έργου που έχει ολοκληρωθεί μέχρι τώρα. Έτσι για τον Πύργο πολλοί πια χρησιμοποιούν τον νέο δρόμο της Καλαμάτας. Γιατί είναι λίγο πιο σύντομος, πολύ καλύτερος και δεν περνά μέσα από το κέντρο και την κίνηση της Πάτρας.
Ίσως ο πιο επικίνδυνος δρόμος στην Ελλάδα είναι μεταξύ Πάτρας και Πύργου. Ειδικά τις βραδινές ώρες είναι σκοτεινός, με ξεθωριασμένη διαγράμμιση ενώ τρακτέρ και αγροτικά μηχανήματα να τον διασχίζουν κάθετα κάθε σούρουπο. Τουλάχιστον όμως δεν έχει σταθμούς διοδίων.
Και υπάρχουν σχέδια έτοιμα για υλοποίηση που προσθέτουν κι άλλα διόδια σε νέα σημεία. Για παράδειγμα στην βόρεια Αττική, λόγω της ολοένα αυξανόμενης χρήσης του παράδρομου της Εθνικής οδού, αποφασίστηκε το 2009 να βάλουν νέα διόδια. Έτσι προβλέπεται να κατασκευαστούν σταθμοί διοδίων στις γέφυρες Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου αφού μέσω αυτών των σημείων αποφεύγουν οι κάτοικοι τα διόδια των Αφιδνών. Προς το παρόν δεν έχει γίνει καμιά κίνηση, αλλά η απόφαση έχει υπογραφεί και μπορεί ανά πάσα στιγμή να υλοποιηθεί.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΤΑΘΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΚΕΛΕΙΟ
http://www.makeleio.gr
Παρόμοια θέματα
» Οι παλιοί πειρατικοί σταθμοί στα μεσαία κύματα
» Πέθανε ο αντιπεριφερειάρχης Κώστας Λαμπρινός-Βαρυ το πενθος για το Ρεθυμνο
» Έρχεται «χαράτσι» για νέους και υφιστάμενους οδηγούς - Τι αλλάζει στα διπλώματα οδήγησης
» Απαλλαγή από το χαράτσι 2013 τα κριτήρια και τα δικαιολογητικά
» Όχι στο «Χαράτσι» – «Αναβάθμιση» λένε οι Περιβολιανοί του Ρεθυμνου.
» Πέθανε ο αντιπεριφερειάρχης Κώστας Λαμπρινός-Βαρυ το πενθος για το Ρεθυμνο
» Έρχεται «χαράτσι» για νέους και υφιστάμενους οδηγούς - Τι αλλάζει στα διπλώματα οδήγησης
» Απαλλαγή από το χαράτσι 2013 τα κριτήρια και τα δικαιολογητικά
» Όχι στο «Χαράτσι» – «Αναβάθμιση» λένε οι Περιβολιανοί του Ρεθυμνου.
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Κυρ Νοε 17, 2024 6:14 pm από Admin
» Οι επιστήμονες άνοιξαν τελικά τον τάφο του Γολιάθ μετά από χιλιάδες χρόνια και ανακάλυψαν εξαιρετικά συγκλονιστικά μυστικά που έχουν αφήσει όλους πολύ μπερδεμένους.
Σαβ Νοε 16, 2024 8:19 pm από Admin
» Κτηματολόγιο: Τι θα γίνει με όσους δεν υποβάλουν δήλωση
Πεμ Οκτ 31, 2024 6:54 pm από Admin
» Κτηματολόγιο: Παράταση της προθεσμίας διορθώσεων, καταληκτική η ημερομηνία δηλώσεων
Δευ Οκτ 28, 2024 9:15 am από Admin
» Ακίνητα: Έτσι μετατρέπονται τα ακίνητα από “αγνώστου” ιδιοκτήτη σε “γνωστού”-Τι είπε ο Κυρανάκης για τις μεταβιβάσεις
Πεμ Οκτ 10, 2024 8:40 pm από Admin
» Σωτήρης Γκεκόπουλος:Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ
Τρι Αυγ 27, 2024 11:59 pm από Admin
» Φαράγγι Μύλων-Ρέθυμνο
Τετ Ιουν 26, 2024 8:52 pm από Admin
» Γκαρσόνια της Ευρώπης: Η Ελλάδα έγινε ακριβώς αυτό που είχαν «προφητέψει
Κυρ Ιουν 23, 2024 10:27 am από Admin
» «Στα κάγκελα» χιλιάδες επαγγελματίες για τα POS!
Τετ Ιουν 05, 2024 10:19 pm από Admin
» Τραγωδία στο Ρέθυμνο: Νεκρός ο τουρίστας στο Φαράγγι τον Μύλων
Τετ Ιουν 05, 2024 10:08 pm από Admin
» Εφορία: Θα σε ελέγχει ακόμα κι όταν χρησιμοποιείς το κινητό σου – Δείτε τι κάνουν
Κυρ Ιουν 02, 2024 10:06 pm από Admin
» Τέλος η οδήγηση για τους 70χρονους – Τι αλλάζει στους μεγαλύτερους οδηγούς
Κυρ Μάης 12, 2024 10:18 pm από Admin
» Τι απέγινε ο Λάζαρος, αφού τον ανέστησε ο Χριστός
Κυρ Απρ 28, 2024 10:54 pm από Admin
» Τελεσίγραφο για σύνδεση ταμειακών και POS – Έρχονται πρόστιμα
Πεμ Φεβ 08, 2024 10:56 pm από Admin
» Ερευνα-σοκ! Ο αργός «θάνατος» του Ελληνα αγρότη με οργανωμένο σχέδιο
Τετ Φεβ 07, 2024 8:02 pm από Admin
» ΦΠΑ: Έρχεται η αυτόματη επιστροφή – Ποιους αφορά – Πότε θα ξεκινήσει
Πεμ Φεβ 01, 2024 11:42 am από Admin
» Η γλώσσα των κουτσαβάκηδων (το λεξικό της μαγκιάς)
Δευ Ιαν 29, 2024 8:39 pm από Admin
» Έρχεται νέο σύστημα με αυτόματες κατασχέσεις περιουσιακών στοιχείων για χρέη στην εφορία
Δευ Ιαν 22, 2024 2:40 pm από Admin
» Ενημέρωση ιδιοκτητών δεσποζόμενων ζώων
Τρι Ιαν 16, 2024 7:03 pm από Admin
» Πώς θα βρείτε τα «χαμένα» σας ένσημα πριν το 2002
Πεμ Ιαν 11, 2024 8:24 pm από Admin
» Ο σεισμός-μαμούθ που ανύψωσε την Κρήτη και δημιούργησε τσουνάμι 12 μέτρων
Τρι Ιαν 02, 2024 8:52 pm από Admin
» Για πρώτη φορά στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου επέμβαση ολικής αρθροπλαστικής με την πρωτοποριακή τεχνική της ρομποτική
Παρ Δεκ 29, 2023 8:41 pm από Admin
» Ανοίγει η πλατφόρμα εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του Δημοσίου – Δικαιολογητικά και προϋποθέσεις
Πεμ Δεκ 28, 2023 9:38 pm από Admin
» Ελεύθεροι επαγγελματίες: Αυξάνονται οι εισφορές τους το 2024 - Τα νέα ποσά
Τρι Δεκ 26, 2023 1:02 pm από Admin
» ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΚΥΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΣΙΜΠΗΜΑ ΤΣΙΜΠΟΥΡΙΟΥ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΠΡΟΛΗΨΟΥΜΕ;
Δευ Δεκ 25, 2023 9:36 pm από Admin
» Δερματικα προβληματα – μυκητιαση, αλλεργικη δερματιτιδα, ψωρα σκυλου
Δευ Δεκ 25, 2023 9:22 pm από Admin
» Λεϊσμανίωση (Καλαζάρ) : Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε
Δευ Δεκ 25, 2023 9:17 pm από Admin
» 35Ν: Η κρητική τσικουδιά του Ηλία Μελισσουργού με όνομα και ποιότητα
Πεμ Δεκ 07, 2023 9:14 pm από Admin
» Γνωρίζατε ότι υπάρχουν ζωντανά ένζυμα στο μέλι
Πεμ Νοε 02, 2023 10:17 pm από Admin
» Τρεις νέες – τούρμπο ποικιλίες ελιάς με αντοχή στην βερτιτσιλίωση
Πεμ Σεπ 28, 2023 11:39 pm από Admin