Πρόσφατα Θέματα
» ΙΔΟΥ γιατί ο Παπανδρέου χρεοκόπησε την Ελλάδα και υποδούλωσε τις επόμενες γενιές
Παρ Νοε 10, 2017 8:33 am από Admin

» Δάνεια ΟΕΚ: Ολόκληρο το σχέδιο της ρύθμισης για 81.715 δανειολήπτες
Σαβ Νοε 04, 2017 1:21 pm από Admin

» Αστυνόμευση και μέτρα καταστολής στη ματαίωση πλειστηριασμών ζητούν οι "θεσμοί"
Σαβ Νοε 04, 2017 1:05 pm από Admin

»  Ο νέος νόμος αυθαιρέτων: Νόμος 4495/2017
Σαβ Νοε 04, 2017 12:21 pm από Admin

» Αποστολές απο Κίνα και τελωνείο. Nέα προβλήματα, νέες λύσεις.
Πεμ Νοε 02, 2017 9:40 am από Admin

» Ποιοι δικαιούνται επιδότηση για ίδρυση τουριστικής επιχείρησης
Τετ Νοε 01, 2017 11:06 pm από Admin

» Οργισμένη επιστολή: Ανακαλέστε διδακτορικό τίτλο του Ρίχτερ
Τρι Οκτ 10, 2017 12:28 pm από Admin

» Ελλάδα, Ιταλία, Κύπρος και Ισραήλ υπογράφουν τον αγωγό EastMed και αλλάζουν τον γεωπολιτικό χάρτη
Τρι Οκτ 10, 2017 9:24 am από Admin

» ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ : ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΠΡΟΦΤΑΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ
Πεμ Σεπ 28, 2017 10:47 am από Admin

» Μήνυση κατά του δικαστικού επιμελητή Γ. Παναγόπουλου
Πεμ Σεπ 28, 2017 10:41 am από Admin

» Σκουρλέτης: Αυτοί είναι οι τέσσερις άξονες των αλλαγών στον Καλλικράτη
Σαβ Σεπ 09, 2017 11:05 am από Admin

» Τι σχεδιάζει για τα ενετικά μνημεία της Κρήτης ο Δήμαρχος… Βενετίας!
Παρ Σεπ 08, 2017 11:35 pm από Admin

» Στο Ρέθυμνο η Τουριστική Σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης
Πεμ Σεπ 07, 2017 11:27 am από Admin

» Νέο θεσμικό πλαίσιο για την επαναλειτουργία πτωχευμένων επιχειρήσεων
Πεμ Σεπ 07, 2017 9:28 am από Admin

» Στην Κρήτη πρωτοπερπάτησε ο άνθρωπος! Σπουδαία επιστημονική ανακάλυψη:
Παρ Σεπ 01, 2017 10:53 am από Admin

» Για πρώτη φορά αφαιρείται η υπηκοότητα από γενίτσαρους που συνεργάζονται με τους Αλβανούς!
Σαβ Αυγ 12, 2017 12:32 pm από Admin

» Τέλος οι ειδικές άδειες για μικροεργασίες και επισκευές (παραδείγματα)
Τετ Αυγ 09, 2017 1:44 pm από Admin

» Πέντε τρόποι για να προστατευτείτε από τις κατασχέσεις της εφορίας
Τετ Αυγ 09, 2017 10:54 am από Admin

» Επίσημη πρόταση για Σχολή Τουρισμού στο Ρέθυμνο
Τρι Αυγ 08, 2017 10:26 am από Admin

» Μόνο επώνυμο ελαιόλαδο στα τραπέζια των εστιατορίων
Κυρ Αυγ 06, 2017 10:12 pm από Admin

» Αναλυτικός οδηγός: Τι λέει η Ένωση Ελληνικών Τραπεζών για τον εξωδικαστικό μηχανισμό-30 ερωτήσεις και απαντήσεις
Κυρ Αυγ 06, 2017 11:13 am από Admin

» Κρητών Μνήμες: Η «προκυμαία» του Ρεθύμνου μέσα στο χρόνο [φώτο]
Παρ Αυγ 04, 2017 9:37 pm από Admin

» Το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας –με αναφορά στην ΑΟΖ: Καταψήφισαν ΗΠΑ, Τουρκία, Βενεζουέλα και Ισραήλ…
Παρ Αυγ 04, 2017 10:19 am από Admin

» Ιδρύεται Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα – Τι αποφάσισαν για τους υδρογονάνθρακες
Πεμ Αυγ 03, 2017 11:45 am από Admin

» Αναλυτικός οδηγός: Πως θα ρυθμίσετε και θα ξοφλήσετε σε 120 δόσεις μικρά ή μεγάλα χρέη σε τράπεζες, εφορία, ταμεία
Δευ Ιουλ 31, 2017 9:55 pm από Admin

» ΣΑΟΡ Να πάρουν θέση οι θεσμικοι φορείς για τα θύματα της οικονομικής κρίσης
Δευ Ιουλ 31, 2017 10:51 am από Admin

» «ΣΧΕΔΙΟ ΦΑΙΔΩΡΑ» …ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ…!
Σαβ Ιουλ 29, 2017 10:24 pm από Admin

» Απετράπη η κατάσχεση σε βάρος επιχειρηματία στην οδό Αρκαδίου – Πολίτες σχημάτισαν κλοιό (BINTEO & ΦΩΤΟΣ)
Παρ Ιουλ 28, 2017 12:12 pm από Admin

» POS …ΤΕΛΟΣ.
Δευ Ιουλ 24, 2017 9:32 pm από Admin

» Η Κίνα θα κατασκευάσει τον υδάτινο δίαυλο Δούναβη-Αξιού-Θεσσαλονίκης: Κοσμογονικές αλλαγές στα Βαλκάνια
Σαβ Ιουλ 22, 2017 11:12 am από Admin

RETHIMNO WEB RADIO TV
ΕΛΛΗΝΑΣ... Ο ΑΕΤΟΣ!

ΡΕΘΥΜΝΟ
Crete-Guns
ΤΑ ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ
ΚΑΝΑΒΙΣ
Οι ξενες επεμβασεις στην Ελλαδα 1821-1974

Οι ξενες επεμβασεις στην Ελλαδα 1821-1974

Ο τίτλος μου περιεχόμενα σελίδας
Τροφοδοσία RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



ΒΟΑΚ: (Βωμός «Οργανωμένης» Ανθρωποθυσίας Κρήτης)

Δημοσίευση νέας Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

default ΒΟΑΚ: (Βωμός «Οργανωμένης» Ανθρωποθυσίας Κρήτης)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τετ Ιαν 13, 2016 9:18 am

13.01.2016


Του Δημοσθένη Μαράκη

Όσο ανατρεπτικός και μακάβριος ακούγεται ο τίτλος, τόσο επίκαιρος παρά ποτέ. Μετά τα επαναλαμβανόμενα τροχαία ατυχήματα που λαμβάνουν χώρα σε όλη την επικράτεια, φαίνεται (και είναι) επιβεβλημένη η λήψη μέτρων ανακατασκευής, επαναχάραξης, βελτίωσης κτλ του αυτοκινητόδρομου με την κωδική ονομασία «Αυτοκινητόδρομος 90» (ονομασία Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης, ΒΟΑΚ).

Λίγα μόνο χιλιόμετρα οδήγησης στον «βωμό» και θα καταλάβει κανείς πόσο τυχερός θα έπρεπε να αισθάνεται με την άφιξη στον προορισμό του.

Το καλύτερο μέτρο προστασίας (εκτός της ζώνης και του κράνους) είναι η λαμπάδα. Ίσαμε το μπόι του καθενός από εμάς. Γιατί τα υπόλοιπα...

Η χάραξη του 1950... για τις ανάγκες του 1950...

Εν έτη 2014 και με πενταπλασιασμό του πληθυσμού του νησιού, ο ΒΟΑΚ, δεν είναι απλά ο επικινδυνότερος δρόμος της Ευρώπης, αλλά η προσωποποίηση της απαξίωσης των πολιτών ή της «οργανωμένης» αδυναμίας των πολιτικών μας αρχόντων. Αδυναμία, που ξεκινά από το κεντρικό κράτος μέχρι την περιφερειακή Δνση Κρήτης. Παρόλο που η χώρα μας εξακολουθεί να έχει θλιβερή πρωτιά σε θανάτους και σοβαρούς τραυματισμούς πανευρωπαϊκά μαζί με τη Ρουμανία και τη Λιθουανία, με τραγικές συνέπειες για την οικογένεια, την κοινωνία και τη χώρα, η μοναδική μέριμνα που λαμβάνεται είναι η είσοδος στο τηλεοπτικό πλάνο που απαθανατίζει θλιβερές εικόνες και το όψιμο ενδιαφέρον.

Στην πραγματικότητα, η σήμανση ανύπαρκτη ή καλυμμένη από κάθε είδους αυτοκόλλητα, συνθήματα ή κλαδιά δέντρων που προβάλλουν από παντού, μπάρες που λείπουν ή έχουν αφαιρεθεί γιατί εμποδίζουν τις «εμπασιές», ελλιπής ή ανύπαρκτος φωτισμός και οδόστρωμα ειδικό για παρασκευή φραπέ. Σαμαράκια παντού, ακόμη και στα «νέα» του κομμάτια. Βέβαια, μπορεί να μην έχουμε τα στοιχειώδη, αλλά διαθέτουμε κάμερες. Τοποθετημένες προ 10ετίας, λειτούργησαν φέτος για εισπρακτικούς λόγους (φυσικά) και όχι για να βελτιώσουν την οδική συμπεριφορά των Κρητικών.

Με τέτοια ραγδαία αύξηση των χρηστών και την καταπόνηση του οδοστρώματος από πολλαπλάσιο αριθμό ΙΧ ή λεωφορείων, οχημάτων τροφοδοσίας κτλ, τα κονδύλια συντήρησης και βελτίωσης, όφειλαν να είναι πολλαπλάσια. Εξ άλλου το νησί δικαιούται επιπλέον χρήματα για βελτίωση υποδομών, λόγω της συμμετοχής του στο ΑΕΠ μέσω του τουρισμού και της αγροτικής παραγωγής. Αντ’ αυτών, κάποιοι οραματίζονται διόδια. Γιατί, όπως λένε, το κόστος κατασκευής και συντήρησης είναι τεράστιο. Σε ολόκληρο τον κόσμο, διόδια διαθέτουν οι κεντρικές «Εθνικές» οδικές αρτηρίες ταχείας κυκλοφορίας, με την μορφή κλειστού αυτοκινητόδρομου. Μόνο που εναλλακτικά, υπάρχει διαθέσιμο οδικό δίκτυο για τις ανάγκες των πολιτών. Μεγαλύτερη ταλαιπωρία, αλλά ΔΩΡΕΑΝ. Εδώ;

Από το 1950, προσπαθούμε να χαράξουμε έναν στοιχειωδώς ασφαλή, Βόρειο, Νότιο, με τους κάθετους προς αυτούς δρόμο και ακόμη βρισκόμαστε στην αρχή. Στη χάραξη. Ο βαθμός υλοποίησης, υστερεί χρονικά κατά (μόνο) 50 χρόνια. Ξεχνάμε όμως ότι η κοινωνία εξελίσσεται...

Το περισσότερο εξοργιστικό, είναι ότι κανείς «τεχνοκράτης» δεν «κοστολογεί» τις ανθρώπινες ζωές, κανείς δεν «κοστολογεί» τους τραυματίες, κανείς δεν «κοστολογεί» αυτούς που καταλήγουν σε αμαξίδιο, με μια μόνιμη αναπηρία.
Κύριοι, οικονομολόγοι εκτιμούν ότι ετησίως το κόστος των θανατηφόρων τροχαίων υπερβαίνει το 2 % του ΑΕΠ στη χώρα μας, χωρίς αυτό να συνεκτιμά την επιβάρυνση της οικογένειας και του εθνικού συστήματος υγείας από τους σοβαρούς τραυματισμούς, το κόστος περίθαλψης και τη μείωση του εργατικού δυναμικού της χώρας. Αποδεικνύουν δηλαδή, ότι τα χρήματα νοσηλείας και αποκατάστασης αυτών των αθώων θυμάτων και των οικογενειών τους, επαρκούσαν για την κατασκευή ασφαλών, κλειστών αυτοκινητόδρομων. Άρα τα περί διοδίων κρίνονται... και εξυπηρετούν...

Όλοι όσοι ζούμε στην Κρήτη, γνωρίζουμε πολύ καλά, ότι είναι θέμα πολιτικής βούλησης η ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ, όπως και των κάθετων προς αυτόν «Εθνικών» δρόμων και όχι μόνον χρημάτων. Ένα έργο τέτοιας εμβέλειας, τέτοιου μεγέθους συνεισφοράς στην Εθνική Οικονομία μέσω του τουρισμού και των μεταφορών, θα έπρεπε να είναι ΠΡΩΤΗΣ προτεραιότητας. Εμείς, αντί να συζητάμε την βελτίωσή του αλλά και την κατασκευή μέσων σταθερής τροχιάς, προσπαθούμε ΑΚΟΜΗ να πείσουμε για την ανάδειξή του σε πρώτη προτεραιότητα. Φυσικά, (επίσης) όλοι αντιλαμβανόμαστε, ότι θα ανακηρυχτεί σε «έργο πνοής και πρώτου μεγέθους», όταν κάποιος από τους «Εθνικούς» εργολάβους αναλάβει (δια της απευθείας αναθέσεως, ως συνήθως) την σύμβαση παραχώρησης. Οι γνώστες επενδύσεων Τουριστικού προϊόντος επιβεβαιώνουν, ότι αν οι επενδύσεις σε υποδομές (βλέπε ΒΟΑΚ, λιμάνια, αεροδρόμιο Καστελλίου) δεν συμβαδίζουν με την αύξηση των επισκεπτών, μόνο αρνητικά θα είναι τα αποτελέσματα.

Η κατανομή κονδυλίων συντήρησης ανά περιοχή, μόνο τυχαία δεν είναι. Η Κρήτη πάλι υπολείπεται, ενώ το χρήμα ρέει άφθονο σε άλλες περιοχές. Παλιότερα χρησιμοποιήθηκε το επιχείρημα (παραμύθι) του στρατηγικού χαρακτήρα της κατασκευής της Εγνατίας Οδού.

Σαν επιχείρημα σωστό, σαν παραμύθι... αμάσητο! Σήμερα;

Η διεκδίκηση κυρίες και κύριοι βουλευτές, παράγοντες και λοιποί, είναι αυτή που θα φέρει επιπλέον κονδύλια. Χωρίς αυτήν, θα συνεχίσουμε να «φυτεύουμε» εκκλησάκια (ως... ένδειξη σήμανσης επικινδυνότητας των δρόμων) στις «Εθνικές οδούς» ή να ζωγραφίζουμε πεταλούδες, σε κάθε σημείο ατυχήματος. Δυστυχώς, με τους ρυθμούς υλοποίησης και κατασκευής, σε λίγο δεν θα υπάρχει διαθέσιμος χώρος για άλλες πεταλούδες...

Το μπαλάκι λοιπόν, πέφτει σε ΟΛΟΥΣ τους Κρητικούς βουλευτές, ανεξαρτήτως κομματικής και ιδεολογικής απόχρωσης (για να σας προλάβω). Οι παραιτήσεις των, αφού εκβιαστικά τεθούν στην διάθεση του Πρωθυπουργού, ίσως βοηθήσουν, μιας και οι συσχετισμοί είναι (πλέον) πολύ οριακοί!!!

http://www.candianews.gr
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1372
Ημερομηνία εγγραφής : 31/07/2013

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://rethymno.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


Δημοσίευση νέας Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα
 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης