Πρόσφατα Θέματα
» «Κόκκινα» καταναλωτικά δάνεια και κάρτες: Πληρώστε 5% και ξοφλήσατε!
Σήμερα στις 1:04 pm από Admin

» Πώς θα γίνεται η ένταξη στον εξωδικαστικό συμβιβασμό – Ποιες οφειλές μπορούν να διαγραφούν – Αναλυτικά όλα τα βήματα
Χθες στις 10:37 pm από Admin

» Νέο ΕΣΠΑ για τουριστικές επιχειρήσεις - Οι προϋποθέσεις ένταξης
Δευ Ιουλ 17, 2017 11:26 am από Admin

» Ψηφίστηκε ο νέος νόμος για τα αυθαίρετα
Κυρ Ιουλ 16, 2017 10:29 pm από Admin

» Εξωδικαστικός: Πώς θα ρυθμίζονται και θα «κουρεύονται» χρέη προς την εφορία
Σαβ Ιουλ 15, 2017 10:12 pm από Admin

» Οδηγός: Πως θα πάρετε την επιχορήγηση για το «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον»
Σαβ Ιουλ 15, 2017 9:53 pm από Admin

» Από σκηνής ο Γιάννης Ζουγανέλης ξεφτιλίζει ΣΚΑΙ, Σαββόπουλο και «φιλανθρωπίες» - VIDEO
Πεμ Ιουλ 13, 2017 10:30 pm από Admin

» ΜΕ ΑΠΛΗ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
Τετ Ιουλ 12, 2017 11:49 am από Admin

» ΣE ΚAΛΕΣΕ Εισπρακτική; Μάθε πως δικαιούσαι αποζημίωση 5.870€
Κυρ Ιουλ 09, 2017 2:22 pm από Admin

» Ανακοίνωση Εθνικού Συμβουλίου διεκδίκησης Γερμανικών οφειλών.
Πεμ Ιουλ 06, 2017 12:33 pm από Admin

» Οριστική απόφαση-βόμβα του ΣτΕ: Στο αρχείο χιλιάδες πρόστιμα – Καταργούνται όλες οι φορολογικές λίστες
Τρι Ιουν 27, 2017 11:36 am από Admin

» Ραβασάκια σε πάνω από 1,5 εκατ. ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων
Παρ Ιουν 16, 2017 9:50 pm από Admin

» Αυθαίρετα: Όλα νόμιμα με 250 ευρώ – Τι προβλέπεται
Πεμ Ιουν 15, 2017 10:46 pm από Admin

» All inclusive: Τα βραχιολάκια της συμφοράς
Δευ Μαϊος 29, 2017 1:52 am από Admin

» Η Κρουαζιέρα στο Ρέθυμνο δεν έχει ελπίδα με αυτό το λιμάνι
Πεμ Μαϊος 25, 2017 11:25 am από Admin

» Ενημερώσεις για τη ρύθμιση οφειλών από το site της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους
Παρ Μαϊος 19, 2017 9:08 am από Admin

» Αβάσταχτη οδύνη στην κηδεία του υποστράτηγου Γ. Τζανιδάκη [εικόνες]
Σαβ Απρ 22, 2017 9:27 am από Admin

» Πλήρης προστασία για την πρώτη κατοικία, ακόμα και αυθαίρετη, από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο
Τετ Απρ 12, 2017 12:19 pm από Admin

» ΕΛΕΝΑ ΚΟΥΝΤΟΥΡΑ «Η Κρήτη πρωταγωνιστεί στον τουρισμό το 2017»
Τετ Μαρ 22, 2017 11:50 pm από Admin

»  Παρουσιάστηκε στο Σπήλι η μελέτη για το Νότιο Οδικό Άξονα
Τετ Μαρ 15, 2017 12:09 am από Admin

» Πριν την επιβολή κυρώσεων από τις ΔΟΥ οι πολίτες πρέπει να καλούνται να παρέχουν εξηγήσεις
Τρι Μαρ 14, 2017 12:43 pm από Admin

» ΑΕΠΙ: Κακουργηματικές πράξεις και σύσταση συμμορίας εντοπίζει ο εισαγγελέας
Δευ Φεβ 27, 2017 8:55 am από Admin

» Επιτροπή Καλλικράτη: Απλή αναλογική, 50%+1, μείωση θητείας, ψήφος στους αλλοδαπούς
Τετ Φεβ 22, 2017 11:25 am από Admin

» Προγράμματα ΕΣΠΑ 238 εκατ. ευρώ για μικρές επιχειρήσεις και πτυχιούχους
Σαβ Φεβ 18, 2017 11:53 pm από Admin

» Άμεση ανάγκη να ξεκαθαρίσει το τοπίο για τις οριοθετήσεις οικισμών
Σαβ Φεβ 18, 2017 11:33 pm από Admin

» Έρχεται «κούρεμα» 3 δισ. ευρώ σε στεγαστικά, καταναλωτικά και επιχειρηματικά δάνεια
Τρι Φεβ 14, 2017 7:33 am από Admin

» Φτιάξε τον Δικό Σου Φούρνο από Πηλό με Λιγότερα από 20 Ευρώ
Πεμ Φεβ 02, 2017 10:58 am από Admin

» Την Ελληνική Διαστημική Υπηρεσία ιδρύει το υπ. Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης
Δευ Ιαν 30, 2017 10:09 am από Admin

» Τι αλλαγές φέρνει ο νόμος για τα αυθαίρετα
Κυρ Ιαν 29, 2017 10:48 pm από Admin

» Αίτηση στο oaed.gr για 24.251 προσλήψεις σε δήμους
Τρι Ιαν 24, 2017 12:49 am από Admin

RETHIMNO WEB RADIO TV
ΕΛΛΗΝΑΣ... Ο ΑΕΤΟΣ!

ΡΕΘΥΜΝΟ
Crete-Guns
ΤΑ ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ
ΚΑΝΑΒΙΣ
Οι ξενες επεμβασεις στην Ελλαδα 1821-1974

Οι ξενες επεμβασεις στην Ελλαδα 1821-1974

Ο τίτλος μου περιεχόμενα σελίδας
Τροφοδοσία RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



ΒΟΑΚ: (Βωμός «Οργανωμένης» Ανθρωποθυσίας Κρήτης)

Δημοσίευση νέας Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

default ΒΟΑΚ: (Βωμός «Οργανωμένης» Ανθρωποθυσίας Κρήτης)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τετ Ιαν 13, 2016 9:18 am

13.01.2016


Του Δημοσθένη Μαράκη

Όσο ανατρεπτικός και μακάβριος ακούγεται ο τίτλος, τόσο επίκαιρος παρά ποτέ. Μετά τα επαναλαμβανόμενα τροχαία ατυχήματα που λαμβάνουν χώρα σε όλη την επικράτεια, φαίνεται (και είναι) επιβεβλημένη η λήψη μέτρων ανακατασκευής, επαναχάραξης, βελτίωσης κτλ του αυτοκινητόδρομου με την κωδική ονομασία «Αυτοκινητόδρομος 90» (ονομασία Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης, ΒΟΑΚ).

Λίγα μόνο χιλιόμετρα οδήγησης στον «βωμό» και θα καταλάβει κανείς πόσο τυχερός θα έπρεπε να αισθάνεται με την άφιξη στον προορισμό του.

Το καλύτερο μέτρο προστασίας (εκτός της ζώνης και του κράνους) είναι η λαμπάδα. Ίσαμε το μπόι του καθενός από εμάς. Γιατί τα υπόλοιπα...

Η χάραξη του 1950... για τις ανάγκες του 1950...

Εν έτη 2014 και με πενταπλασιασμό του πληθυσμού του νησιού, ο ΒΟΑΚ, δεν είναι απλά ο επικινδυνότερος δρόμος της Ευρώπης, αλλά η προσωποποίηση της απαξίωσης των πολιτών ή της «οργανωμένης» αδυναμίας των πολιτικών μας αρχόντων. Αδυναμία, που ξεκινά από το κεντρικό κράτος μέχρι την περιφερειακή Δνση Κρήτης. Παρόλο που η χώρα μας εξακολουθεί να έχει θλιβερή πρωτιά σε θανάτους και σοβαρούς τραυματισμούς πανευρωπαϊκά μαζί με τη Ρουμανία και τη Λιθουανία, με τραγικές συνέπειες για την οικογένεια, την κοινωνία και τη χώρα, η μοναδική μέριμνα που λαμβάνεται είναι η είσοδος στο τηλεοπτικό πλάνο που απαθανατίζει θλιβερές εικόνες και το όψιμο ενδιαφέρον.

Στην πραγματικότητα, η σήμανση ανύπαρκτη ή καλυμμένη από κάθε είδους αυτοκόλλητα, συνθήματα ή κλαδιά δέντρων που προβάλλουν από παντού, μπάρες που λείπουν ή έχουν αφαιρεθεί γιατί εμποδίζουν τις «εμπασιές», ελλιπής ή ανύπαρκτος φωτισμός και οδόστρωμα ειδικό για παρασκευή φραπέ. Σαμαράκια παντού, ακόμη και στα «νέα» του κομμάτια. Βέβαια, μπορεί να μην έχουμε τα στοιχειώδη, αλλά διαθέτουμε κάμερες. Τοποθετημένες προ 10ετίας, λειτούργησαν φέτος για εισπρακτικούς λόγους (φυσικά) και όχι για να βελτιώσουν την οδική συμπεριφορά των Κρητικών.

Με τέτοια ραγδαία αύξηση των χρηστών και την καταπόνηση του οδοστρώματος από πολλαπλάσιο αριθμό ΙΧ ή λεωφορείων, οχημάτων τροφοδοσίας κτλ, τα κονδύλια συντήρησης και βελτίωσης, όφειλαν να είναι πολλαπλάσια. Εξ άλλου το νησί δικαιούται επιπλέον χρήματα για βελτίωση υποδομών, λόγω της συμμετοχής του στο ΑΕΠ μέσω του τουρισμού και της αγροτικής παραγωγής. Αντ’ αυτών, κάποιοι οραματίζονται διόδια. Γιατί, όπως λένε, το κόστος κατασκευής και συντήρησης είναι τεράστιο. Σε ολόκληρο τον κόσμο, διόδια διαθέτουν οι κεντρικές «Εθνικές» οδικές αρτηρίες ταχείας κυκλοφορίας, με την μορφή κλειστού αυτοκινητόδρομου. Μόνο που εναλλακτικά, υπάρχει διαθέσιμο οδικό δίκτυο για τις ανάγκες των πολιτών. Μεγαλύτερη ταλαιπωρία, αλλά ΔΩΡΕΑΝ. Εδώ;

Από το 1950, προσπαθούμε να χαράξουμε έναν στοιχειωδώς ασφαλή, Βόρειο, Νότιο, με τους κάθετους προς αυτούς δρόμο και ακόμη βρισκόμαστε στην αρχή. Στη χάραξη. Ο βαθμός υλοποίησης, υστερεί χρονικά κατά (μόνο) 50 χρόνια. Ξεχνάμε όμως ότι η κοινωνία εξελίσσεται...

Το περισσότερο εξοργιστικό, είναι ότι κανείς «τεχνοκράτης» δεν «κοστολογεί» τις ανθρώπινες ζωές, κανείς δεν «κοστολογεί» τους τραυματίες, κανείς δεν «κοστολογεί» αυτούς που καταλήγουν σε αμαξίδιο, με μια μόνιμη αναπηρία.
Κύριοι, οικονομολόγοι εκτιμούν ότι ετησίως το κόστος των θανατηφόρων τροχαίων υπερβαίνει το 2 % του ΑΕΠ στη χώρα μας, χωρίς αυτό να συνεκτιμά την επιβάρυνση της οικογένειας και του εθνικού συστήματος υγείας από τους σοβαρούς τραυματισμούς, το κόστος περίθαλψης και τη μείωση του εργατικού δυναμικού της χώρας. Αποδεικνύουν δηλαδή, ότι τα χρήματα νοσηλείας και αποκατάστασης αυτών των αθώων θυμάτων και των οικογενειών τους, επαρκούσαν για την κατασκευή ασφαλών, κλειστών αυτοκινητόδρομων. Άρα τα περί διοδίων κρίνονται... και εξυπηρετούν...

Όλοι όσοι ζούμε στην Κρήτη, γνωρίζουμε πολύ καλά, ότι είναι θέμα πολιτικής βούλησης η ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ, όπως και των κάθετων προς αυτόν «Εθνικών» δρόμων και όχι μόνον χρημάτων. Ένα έργο τέτοιας εμβέλειας, τέτοιου μεγέθους συνεισφοράς στην Εθνική Οικονομία μέσω του τουρισμού και των μεταφορών, θα έπρεπε να είναι ΠΡΩΤΗΣ προτεραιότητας. Εμείς, αντί να συζητάμε την βελτίωσή του αλλά και την κατασκευή μέσων σταθερής τροχιάς, προσπαθούμε ΑΚΟΜΗ να πείσουμε για την ανάδειξή του σε πρώτη προτεραιότητα. Φυσικά, (επίσης) όλοι αντιλαμβανόμαστε, ότι θα ανακηρυχτεί σε «έργο πνοής και πρώτου μεγέθους», όταν κάποιος από τους «Εθνικούς» εργολάβους αναλάβει (δια της απευθείας αναθέσεως, ως συνήθως) την σύμβαση παραχώρησης. Οι γνώστες επενδύσεων Τουριστικού προϊόντος επιβεβαιώνουν, ότι αν οι επενδύσεις σε υποδομές (βλέπε ΒΟΑΚ, λιμάνια, αεροδρόμιο Καστελλίου) δεν συμβαδίζουν με την αύξηση των επισκεπτών, μόνο αρνητικά θα είναι τα αποτελέσματα.

Η κατανομή κονδυλίων συντήρησης ανά περιοχή, μόνο τυχαία δεν είναι. Η Κρήτη πάλι υπολείπεται, ενώ το χρήμα ρέει άφθονο σε άλλες περιοχές. Παλιότερα χρησιμοποιήθηκε το επιχείρημα (παραμύθι) του στρατηγικού χαρακτήρα της κατασκευής της Εγνατίας Οδού.

Σαν επιχείρημα σωστό, σαν παραμύθι... αμάσητο! Σήμερα;

Η διεκδίκηση κυρίες και κύριοι βουλευτές, παράγοντες και λοιποί, είναι αυτή που θα φέρει επιπλέον κονδύλια. Χωρίς αυτήν, θα συνεχίσουμε να «φυτεύουμε» εκκλησάκια (ως... ένδειξη σήμανσης επικινδυνότητας των δρόμων) στις «Εθνικές οδούς» ή να ζωγραφίζουμε πεταλούδες, σε κάθε σημείο ατυχήματος. Δυστυχώς, με τους ρυθμούς υλοποίησης και κατασκευής, σε λίγο δεν θα υπάρχει διαθέσιμος χώρος για άλλες πεταλούδες...

Το μπαλάκι λοιπόν, πέφτει σε ΟΛΟΥΣ τους Κρητικούς βουλευτές, ανεξαρτήτως κομματικής και ιδεολογικής απόχρωσης (για να σας προλάβω). Οι παραιτήσεις των, αφού εκβιαστικά τεθούν στην διάθεση του Πρωθυπουργού, ίσως βοηθήσουν, μιας και οι συσχετισμοί είναι (πλέον) πολύ οριακοί!!!

http://www.candianews.gr
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1339
Ημερομηνία εγγραφής : 31/07/2013

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://rethymno.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


Δημοσίευση νέας Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα
 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης